در بازی Brawl Stars شما با کاربران آنلاین از سراسر جهان به رقابت می‌پردازید، روند بازی به این صورت است که شما در قالب یک تیم سه نفره به مبارزه با دیگر حریفان می‌روید. پس باید بسته به استراتژی خود در بازی، قهرمان خود را از بین چندین شخصیت موجود که در بازی با نام Brawler شناخته می‌شوند، انتخاب کنید و وارد ایونت‌ها و رویدادهای مختلف و متنوع بازی شوید.

هر یک از این قهرمانان در نوع خود منحصر به فرد هستند و دارای سلاح متفاوت، نوع حمله فوق‌العاده و قدرت ستاره‌ای هستند. در طول روند بازی، به مرور با باز کردن جعبه‌ها و ارتقاء سطح بازی این قهرمانان برای گیمرها آزاد می‌شوند. تمامی براولرها قابل ارتقاء هستند. اما برای همین ارتقاء و پیشرفت در بازی نیاز به خرید درون برنامه‌ای دارید. خرید جم براول استارز همان کلید طلایی در بازی است که می‌توانید آن را به قیمت بسیار مناسب و ارزان و با واریز فوق‌العاده سریع فقط از فروشگاه معتبر اوریکس گیم تهیه نمایید. در ادامه برای مطالعه مطالب زیر با ما همراه باشید.

·ویژگی‌های بازی اکشن براول استارز

·خرید جم براول استارز ارزان از اوریکس گیم

·براول پس (Brawl pass)چیست؟

·ایونت Robo rumble بازی براول استارز

  • خرید جم براول استارز از فروشگاه اوریکس گیم

ویژگی‏های بازی اکشن براول استارز

ویژگی‌های بازی اکشن براول استارز

برخی از ویژگی‌های بازی اکشن براول استارز   Brawl Stars  

  1. دارا بودن یک گیم پلی خاص همانند بازی کلش رویال

  2. گرافیک عالی، صداگذاری هیجان انگیز و گیم پلی اعتیاداور

  3. امکان بازی به صورت تک نفره، دو نفره یا چند نفره

  4. در دسترس بودن جنگجوهای قدرتمند با مهارت های خاص و امکان ارتقاء آنها

  5. شرکت در نبردهای هیجان انگیز سه دقیقه ای!

  6. امکان خرید انواع لباس‌های و آیتم‌های ویژه برای جنگجویان با خرید جم براول استارز

  7. برگزاری رویدادهای ویژه با امکان شرکت در آن‌ها و کسب جوایز خاص

خرید جم براول استارز ارزان از اوریکس گیم

قیمت جم براول استار به قیمت دلار بستگی دارد و جم براول استار با قیمت‌های متنوع در فروشگاه‌های مختلف وجود دارد. اما شما می‌توانید برای خرید جم براول استارز ارزان فروشگاه اوریکس گیم را انتخاب کنید و آن را با قیمتی مناسب و واریز سریع در حساب کاربری‌تان تهیه کنید. با خرید جم بازی براول استارز می‌توانید از تمامی قابلیت‌های بازی بهره‌مند شوید. خرید جم براول استارز به شما این امکان را می‌دهد که سکه، بلیط، اسکین‌ها، Boxes، Big Boxes وMega Boxes  را دریافت کنید.

شما می‌توانید به وسیله خرید جم بازی براول استارز Brawl pass براول استارز را نیز خریداری کنید، در کنار خرید جم بازی براول استارز اگر به بازی‌های کارتی و استراتژیک علاقه‌مندید، خرید جم کلش رویالGEM Clash Royal ) ) ارزان و یا خرید جم کلش آف کلنز Clash Of Clans) (GEM را با ما تجربه کنید. اگر از علاقه‌مندان به بازی های استراتژیک مزرعه داری هستید، خرید جم هی دی ارزان را فقط در اوریکس گیم پیدا می‌کنید.

براول پس (Brawl pass)چیست؟

براول پس (Brawl pass)چیست؟

  یکی از آیتم‌های جدید و جذاب در بازی براول استارز، براول پس می‌باشد، که با پرداخت مقدار مشخصی جم می‌توانید اقدام به خرید این آیتم کنید. مدت زمان این ایونت یکماه است و با فعال شدن براول پس و پشت سر گذاشتن ماموریت‌ها، در نهایت به جوایز ارزشمندی دست پیدا می‌کنید.

ایونت Robo rumble بازی براول استارز

ایونت Robo rumble بازی براول استارز

یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین ایونت‌های بازی براول استارز، ایونت robo rumble می‌باشد، که جوایز ویژه‌ای را به همراه دارد. در این ایونت شما با چالش‌های بسیار زیادی رو به رو خواهید شد. اما اگر می‌خواهید پیروز میدان باشید، در قالب یک تیم 3 نفره به میدان بروید و با ربات‌هایی که به میدان می‌آیند مبارزه کنید. توجه داشته باشید که ایونت مدت زمان محدودی برای اجرا دارد پس تا جایی که می‌توانید سعی کنید غنائم بسیار زیادی را به دست آورید.

خرید جم براول استارز از فروشگاه اوریکس گیم

وبسایت اوریکس‌گیم با داشتن نماد اعتماد (اینماد) و همچنین لوگو طلایی ساماندهی افتخار این را دارد که، با پشتیبانی قوی آنلاین و 24 ساعته حتی در روز های تعطیل در خدمت شما کاربران عزیز باشد. همچنین سرعت واریز محصولات خریداری شده در این فروشگاه معتبر بسیار بالا (بین 3 تا 10 دقیقه) می‌باشد. اورجینال بودن محصولات ارائه شده در اوریکس گیم از دیگر آپشن‌های فوق‌العاده این فروشگاه است.

پس بدون نگرانی از بن شدن اکانت خود یک خرید امن را در یک محیط کاملا دوستانه تجربه کنید. از طرفی کدهای تخفیف استثنایی و جذاب در اوریکس‌گیم موجود می‌باشد که ظرفیت محدودی دارند. شما می‌توانید با دنبال کردن شبکه‌های اجتماعی مربوط به فروشگاه اوریکس‌گیم از این کدهای تخفیف بهره‌مند شوید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.