زیرا همانطور که می‌دانید، گردو از ارقام میوه های خشکباری تجاری و پرسود به حساب می آید.اما برای رسیدن به نتیجه دلخواه حتما باید رقمی متناسب با اقلیم منطقه را انتخاب کنید. یکی از ارقام نهال گردو که ویژگی های برتری داشته و قابلیت کاشت در بیشتر اقلیم های آب و هوایی ازجمله مناطق سردسیر،نیمه سردسیر،معتدل و نمیه گرمسیر را دارد گردو ژنوتیپ رویال می باشد .در ادامه با ما همراه باشید تا با خصوصیات و ویژگی‌های باور نکردنی نهال گردو ژنوتیپ رویال بیشتر آشنا شوید.

خرید نهال گردو ژنوتیپ رویال از برترین نهالستان کشور

مشخصات نهال گردو ژنوتیپ رویال

نهال گردو ژنو تیپ رویال، درواقع یک رقم اصلاح شده است. اکثر نهال‌های گردو، از مقاومت چندانی در برابر دمای بالا یا پایین آب و هوایی برخوردار نیستند.  نهال گردو ژنوتیپ در بازه ی ارتفاعی ۳۰۰تا ۳۰۰۰ متر از سطح دریا رشد و عملکرد مطلوبی خواهد داشت زیرا گردو ژنوتیپ۷ تا دمای ۲۵ درجه زیر صفر و ۴۵ درجه بالای صفر را متحمل است بهتر است بدانید که نهال گردو ژنوتیپ رویال، گزوموروفی بسیار پایینی دارد. از این رو، باغداران می‌توانند این نهال گردو مرغوب را در تمامی نقاط کشور به بهترین شکل پرورش دهند و به بهترین سوددهی برسند

مزایای گردو ژنوتیپ رویال

شما می‌توانید با خرید و پرورش نهال گردو ژنوتیپ رویال، در کمترین زمان ممکن سود بسیار خوبی را از طریق فروش محصولات آن نصیب خود کنید زیرا این گردو باردهی خود را از سال اول آغاز می کند اما بهتر است بدانید باردهی اقتصادی آن از سال چهارم آغاز می شود میزان باردهی و عملکرد درخت گردو ژنوتیپ رویال در زمان بلوغ۷۰کیلو بار خشک می باشد از مهم‌ترین مزایای این نهال گردو می‌توان به باردهی بالا، محصول کاغذی و بی نظیر ،مقاوم به سرما بودن ،پاکوتاه و طول عمر مفید بسیار بالا اشاره نمود.

۱-باردهی بالا

یکی از مهم‌ترین عواملیکه موجب پرطرفدار و پرفروش شدن نهال گردو ژنوتیپ رویال شده، میزان باردهی آن است. میزان باردهی نهال گردو ژنوتیپ رویال، حدود ۷۰ الی ۸۰ کیلوگرم در طول سال می‌باشد. شما می‌توانید با فراهم نمودن شرایط رشد مطلوب و رسیدگی مناسب، سالانه از هر هکتار باغ گردو ژنوتیپ رویال حدود ۱۰ تن محصول ناب و مرغوب برداشت کنید و لذت ببرید. در نظر داشته باشید که باردهی این نهال گردو با عواملی نظیر آبیاری، کوددهی، هرس و سمپاشی رابطه مستقیمی دارد.

۲-محصول کاغذی و پربار

برخی از ارقام گردو به خصوص گردو محلی، قادر به تولید محصولات مناسب و با کیفیتی نیستند و دارای محصول ریز و سنگی می باشند که بازار پسند و تجاری نیستند؛ اما خوشبختانه نهال گردو ژنوتیپ رویال، می‌تواند محصولاتی بسیار با کیفیت با ظاهری زیبا و طعمی دلنشین تولید نماید. بیش از ۷۵ درصد گردو ژنوتیپ رویال را مغز آن تشکیل می‌دهد. ناگفته نماند وزن هر گردو ژنوتیپ رویال، حدود ۱۵ الی ۱۶ گرم است.همچنین مغز گردو ژنوتیپ۷ برخلاف گردو های خارجی به ذلیل داشتن چربی بالا طعم و مزه ی بسیار خوبی دارد.

۳-طول عمر اقتصادی بالا

یکی دیگر از مزایای نهال گردو ژنوتیپ رویال، طول عمر مفید بالای آن می‌باشد. طول عمر مفید نهال گردو ژنوتیپ رویال حدود ۱۰۰ سال تخمین زده شده است. به بیانی دیگر، باغداران می‌توانند به مدت ۱۰۰ سال از محصولات درخت گردو ژنوتیپ رویال استفاده کنند و بهره ببرند. البته در نظر داشته باشید که اگر در هنگام پرورش این نهال گردو به نکات ضروری نظیر آبیاری، هرس، کوددهی و سمپاشی توجه نشود ممکن است طول عمر مفید آن کاهش یابد.

۴-خودگرده افشانی گردو ژنوتیپ رویال

گردو ژنوتیپ رویال به دلیل ویژگی برتر خود گرده افشان بودن باردهی و عملکرد بالایی نسبت به سایر ارقام گردو ها دارد زیرا شاتون های نر و ماده همزمان روی یک پایه تشکیل می شود به همین دلیل مغز گردو ها کاملا توپر و سفید می شود.

نکات کشت نهال گردو ژنوتیپ رویال

نکات کشت نهال گردو ژنوتیپ رویال

برای آن که بتوانید نهال گردو ژنوتیپ رویال را به بهترین شکل ممکن پرورش دهید و در کمترین زمان شاهد باردهی بسیار عالی و مطلوب آن باشید، باید به نکات ضروری توجه بسزایی داشته باشید. لازم به ذکر است که این نهال گردو برای رشد و عملکرد بهتر، نیاز به رسیدگی بسیار زیادی ندارد. از پر اهمیت ترین نکاتی که باید در هنگام پرورش نهال گردو ژنوتیپ بدان توجه داشته باشید رعایت فاصله کاشت و کاشت در بهترین تایم می باشد. 

1-آبیاری و کوددهی به موقع

یکی دیگر از نکات حائز اهمیت در پرورش نهال گردو ژنوتیپ رویال، آبیاری و کوددهی به موقع است. این نهال گردو برای رشد مطلوب، نیازمند یک برنامه آبیاری منظم و دقیق می‌باشد. طبق نظر متخصصان و کارشناسان، نهال گردو ژنوتیپ رویال باید هر 10 روز یکبار آبیاری شود. در نظر داشته باشید که آبیاری بیش از اندازه، می‌تواند سبب پوسیده شدن ریشه‌های این نهال گردو شود.

برای تقویت و تامین مواد مغذی مورد نیاز نهال گردو ژنوتیپ رویال، بایستی از کودهای مرغوب استفاده نمایید. البته برای کوددهی نهال گردو ژنوتیپ بهتر است با توجه به آنالیز خاک همراه با کودهای حیوانی، کودهای شیمایی مناسب استفاده کرد

2-خاک مناسب

همانطور که می‌دانید، خاک از مهم‌ترین عناصر باغداری است و نقش بسزایی را در رشد و میزان باردهی نهال گردو ژنوتیپ رویال ایفا می‌کند. خاک مناسب این نهال گردو سردسیری، باید  دارای بافت شنی لومی باشد. برای تهیه خاک مناسب نهال گردو ژنوتیپ رویال، می‌توانید از متخصصان رویال نهال نیز کمک بگیرید.

چرا نهال گردو ژنوتیپ رویال را کشت کنیم

همانطور که در قسمت‌های قبل ذکر شد، نهال گردو ژنوتیپ رویال جزء ارقام پایه کوتاه با ژن اصلاح شده طبیعی و ارگانیک است. شما می‌توانید با خرید و کاشت این نهال گردو، در کمترین زمان ممکن شاهد باردهی بی نظیر و مطلوب آن باشید و ازاین طریق، محصولاتی بی نظیر تولید نموده و روانه بازار کنید. به بیانی دیگر، پرورش نهال گردو ژنوتیپ باردهی خود را از سال اول آغاز می کند  و جز ارقام پربار زودبازده می باشد. علاوه بر آن، این نهال گردو جزو ارقام پاکوتاه است و برداشت محصولات آن برای باغداران بسیار آسان و ساده می‌باشد. از دیگر مزایای برتر نهال گردو ژنوتیپ رویال  می توان به دیرگل بودن آن اشاره کرد که همین مزیت سبب می شود در مناطق سردسیر و کوهستانی دچار سرمازدگی نشود.

نهال گردو ژنوتیپ رویال را از کجا بخریم؟

یکی از سوالات متعددی که برای بسیاری از افراد به وجود می‌آید، این است که نهال گردو ژنوتیپ را از کجا بخریم؟ برای آن که بتوانید این نهال گردو را با اصالت تضمینی و قیمتی مناسب خریداری کنید، باید فقط و فقط به نهالستان رویال نهال مراجعه فرمایید. زیرا اولین بار گردو ژنوتیپ رویال توسط شرکت رویال نهال ثبت شده است شما می‌توانید به صورت آنلاین نیز این نهال گردو را سفارش دهید یا آن را برای سال آینده پیش خرید کنید و از این طریق، سود خوبی را نصیب خود نمایید. البته پیش از خرید نهال گردو ژنوتیپ رویال، بهتر است با کارشناسان رویال نهال مشورت کنید و از تجربیات آن‌ها به طور رایگان استفاده کنید.

خرید نهال گردو ژنوتیپ رویال

خرید نهال گردو ژنوتیپ رویال

همانطور که در قسمت‌های قبل ذکر شد، نهال گردو ژنوتیپ رویال نسبت به سایر ارقام گردو، از مزایای بیشتری برخوردار است. اما این نهال گردو را نباید از هر نهالستانی خرید کنید؛ برای خرید نهال گردو ژنوتیپ رویال با اصالت تضمینی به همراه شناسنامه دقیق، می توانید به نهالستان‌های معتبر نظیر رویال نهال مراجعه فرمایید زیرا گردو ژنوتیپ رویال تیپ7 اولین بار توسط این شرکت ثبت و تولید شده است. ناگفته نماند که پیش از خرید این نهال گردو، بایستی شرایط اقلیمی و محیطی منطقه خود را به طور دقیق مورد بررسی قرار دهید.جهت خرید و بهره مندی مشاوره های رایگان به صورت حضوری و آنلاینی با ما در ارتباط باشید.

۰۴۴۴۵۲۳۱۵۲۰ / ۰۹۱۴۱۸۱۱۵۲۰  /۰۹۰۱۱۸۱۱۵۲۰/  ۰۹۳۰۱۸۱۱۵۲۰ / ۰۹۰۲۱۸۱۱۵۲۰ / ۰۹۲۰۱۸۱۱۵۲۰

آدرس دفتر مرکزی: آذربایجان غربی، میاندوآب، خیابان طالقانی، تقاطع خیابان دانش و کشاورزی، دفنر نهالستان رویال نهال

آدرس گلخانه: میاندوآب، انتهای کوی رابری، نرسیده به ایستگاه تحقیقات کشاورزی، گلخانه مهندس آرمین قاسمی

برای اطلاعات بیشتر به وب سایت ما به آدرس ROYALNAHAL.COM  مراجعه نمایید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.