چگونه از تاکسی تلفنی اسنپ استفاده کنیم؟

رپرتاژ آگهی: اپراتورهای سامانه هوشمند حمل‌و‌نقل اسنپ گوش‌به‌زنگ شما هستند تا در نبود اینترنت، نگران پیداکردن مسیر، برنامه‌ریزی برای پیاده و سوارشدن‌های پیاپی و پرداخت هزینه بالای سفر با تاکسی خطی و آژانس نباشید. همراه ما باشید تا راه‌و‌چاه درخواست تاکسی ارزان ازطریق تلفن را برایتان بگوییم.

سفر ارزان همیشه در یک‌قدمی شماست!

درخواست تاکسی اینترنتی

اگرچه این روزها دسترسی به اینترنت بخش جدایی‌ناپذیری از زندگی همه ماست، گاهی در شرایطی قرار می‌گیریم که گوشی موبایل هوشمندمان خاموش یا در خانه است، به اینترنت دسترسی نداریم و نمی‌توانیم سوپراپلیکیشن اسنپ را باز کنیم، روش درخواست تاکسی اینترنتی را بلد نیستیم و با وجود همه اینها، سفری ارزان و بی‌دردسر می‌خواهیم! راه چاره چیست؟ چه باید بکنیم؟

در شهرهای تحت‌پوشش اسنپ، هیچ‌یک از این شرایط مانع سفر ارزان شما نیست!

معرفی تاکسی تلفنی اسنپ!

تا همین چند وقت پیش، دسترسی به خدمات اسنپ محدود به کاربرانی بود که لزوما به اینترنت و دست‌کم گوشی موبایل هوشمند دسترسی داشتند اما در حال حاضر، اسنپ با معرفی خدمات درخواست تاکسی ازطریق تلفن، این امکان را فراهم کرده است تا هرکسی فقط با یک تماس کوتاه، حتی از تلفن ثابت خانه، درخواست تاکسی را به مقصد دلخواه خود ثبت کند. به این ترتیب، هرکجا هستید، خانه، مهمانی یا محل کار، هر ساعت از شبانه‌روز که تاکسی می‌خواهید، فقط با گرفتن شماره تلفن اسنپ بدون اینترنت درب منزل سوار تاکسی می‌شوید و با خاطری امن و بهترین قیمت به مقصد می‌رسید. کدام تاکسی تلفنی تهران یا شهرهای دیگر این مزیت را برای شما فراهم می‌کند؟

برای سفرهای شهری یا بین‌شهری کافی است با شماره ۱۵۵۱ تماس بگیرید و اطلاعات مبدأ و مقصد را به اپراتور اسنپ بدهید تا تاکسی موردنظرتان حاضر و آماده درب منزل باشد! فقط حواستان باشد که در این روش، امکان استفاده از کد تخفیف وجود ندارد! این امکان مخصوص خدمات تاکسی اینترنتی و رزرو ازطریق سوپراپلیکیشن اسنپ است.

مزایای استفاده از سرویس اسنپ تلفنی

تاکسی تلفنی

بزرگ‌ترین مزیت سرویس تاکسی تلفنی اسنپ این است که حتی در نبود اینترنت، هر روز و هر ساعت به تاکسی و سفر ارزان دسترسی دارید.با وجود این خدمات، نیازی به بررسی تک‌تک مسیرها نیست. با خیال راحت برای سفرهایی تاکسی بگیرید که مسیر تردد تا مقصد را نمی‌شناسید، چراکه رانندگان حرفه‌ای اسنپ، کوچه‌پس‌کوچه‌های هر منطقه را مثل کف دست خود می‌شناسند و شما را به‌صورت دربست به مقصد می‌رسانند. اگر بخواهید، امکان درخواست تاکسی برای سفرهای بین‌شهری هم فراهم است.

خوشبختانه در‌حال‌حاضر سرویس اسنپ تلفنی در اکثر شهرهای پرجمعیت کشور فعال است. در تهران، اصفهان، مازندران و هر نقطه دیگری از ایران که باشید، با کمترین زحمت و در سریع‌ترین زمان ممکن می‌توانید درخواست تاکسی را به‌صورت تلفنی ثبت کنید. از زمانی که به پیداکردن تاکسی تلفنی نزدیک من فکر می‌کنید تا رسیدن تاکسی، چند دقیقه بیشتر طول نمی‌کشد!

مهم‌ترین مزیت‌های این سرویس عبارت‌اند از:

  • درخواست در تمام شهرهای تحت‌پوشش اسنپ؛

  • درخواست تاکسی با قیمت مناسب و به‌صرفه سوپراپلیکیشن اسنپ؛

  • استفاده از سرویس ارزان اسنپ در مناطقی که به اینترنت دسترسی ندارید؛

  • امکان درخواست تاکسی در صورتی که تلفن همراه هوشمند ندارید؛

  • امکان درخواست تاکسی اگر با سوپراپلیکیشن اسنپ آشنا نیستید.

روش درخواست تاکسی اسنپ با تلفن

تاکسی اسنپ با تلفن

اما ببینیم روش درخواست تاکسی اسنپ تلفنی چیست و باید با چه شماره‌ای تماس گرفت.

برای درخواست تاکسی اسنپ ازطریق تلفن، ابتدا با گوشی موبایل یا تلفن ثابت، با شماره تلفن چهار رقمی اسنپ به شماره ۱۵۵۱ تماس بگیرید. کارشناسان اسنپ در طول شبانه‌روز با حوصله و دقت تمام پاسخ‌گوی شما هستند تا نزدیک‌ترین تاکسی را درب منزل شما بفرستند.

در مرحله بعد باید آدرس مبدا و مقصد را به اپراتور تلفن اعلام کنید تا در سیستم ثبت شود. درصورت رضایت از قیمت سفر و تأیید ازجانب شما، درخواست سفر ثبت و جزئیات آن شامل نوع خودرو، شماره پلاک ماشین و مشخصات راننده برایتان پیامک می‌شود. می‌توانید از اپراتور بخواهید مدت‌زمان تقریبی رسیدن راننده اسنپ به مبدأ را به شما اعلام کند یا از طریق پیامک سفر خود را لغو کنید.

اسنپ تلفنی در کدام شهرها فعال است؟

درحال‌حاضر، امکان درخواست تلفنی تاکسی در تمام شهرهای تحت‌پوشش اسنپ وجود دارد یعنی هر نقطه از ایران که به خدمات تاکسی اینترنتی اسنپ دسترسی دارید، مطمئن باشید با شماره‌گیری ۱۵۵۱ می‌توانید درخواست تاکسی را به‌صورت تلفنی هم ثبت کنید.

اما درخواست خدمات اسنپ‌وانت، اسنپ اسباب‌کشی و اسنپ‌باکس ازطریق تلفن، فقط در شهرهای زیر امکان‌پذیر است:

  • ثبت تلفنی سرویس وانت: تهران، اصفهان، مشهد، تبریز، اهواز و قم؛

  • ثبت تلفنی سرویس اسباب‌کشی: تهران، کرج، اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز و اهواز؛

  • ثبت تلفنی سرویس پیک موتوری: تهران و قم.

کلام آخر

تا همین امروز نمی‌دانستید امکان درخواست تاکسی با سرویس اسنپ تلفنی وجود دارد؟ حالا می‌توانید با خیال راحت، در کورترین نقاطی که اینترنت پوشش‌دهی ندارد، بدون زحمت و دردسر، تاکسی اسنپ را درب منزل بیاورید و با همان هزینه به‌صرفه همیشگی به مقصد برسید. به‌کمک این سرویس، فرقی نمی‌کند تاکسی سفر را چطور درخواست می‌کنید؛ مثل همیشه ارزان، ساده و راحت به مقصد می‌رسید!

شما تابه‌حال از خدمات اسنپ تلفنی استفاده کرده‌اید؟ درخواست تلفنی تاکسی را ترجیح می‌دهید یا اینترنتی؟ نظرات‌تان را با ما و همراهان عزیزمان در میان بگذارید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.