رپرتاژ آگهی: در متن این کارزار خطاب به رئیس جمهور آمده است:

«در کمال تعجب، نامه‌ای با عنوان «تعطیلی موقت مرکز آزمون‌های سراسری گاج به مدت ۲ سال» برای ادارات آموزش و پرورش استان‌ها ارسال شده است.ذتعطیلی مرکز آزمون‌های گاج، از یک سو به معنای تعطیلی ۳۰۲ نمایندگی در سراسر کشور با اشتغال‌زایی بیش از ۳۰۰۰ مدیر، معلم، مشاور و کارمند می‌باشد و از سوی دیگر باعث سردرگمی مدارس و خانواده‌هایی می‌شود که سال‌هاست از خدمات آموزشی گاج استفاده می‌کنند.

این حرکت عجیب آموزش و پرورش به دلیل استفاده از اشعار یک شاعر پرآوازه ایرانی به نام‌ فرخی یزدی توسط طراح سوال درس ادبیات در یکی از آزمون‌های گاج در پاییز سال گذشته انجام شده است، اشعاری که در حال حاضر در کتاب‌های درسی و غیردرسی مجوز‌دار موجود است.

ما و همکارانمان در گاج در سراسر کشور، بیش از دو دهه است که با تلاش شبانه‌روزی، دانش و تجربه خود را صرف ساختن مجموعه‌ای کرده‌ایم که امروز در ۳۰۲ نقطه کشور با بیش از ۳۰۰۰ جوان ایرانی و با امید و نشاط بالا مشغول فعالیت در حوزه آموزش می‌باشند. لطفاً دستور بررسی موضوع را صادر فرمایید و از اجرایی شدن موضوع این نامه با تبعات گسترده آن جلوگیری نمایید.»

کارزار « اعتراض به تعطیلی مرکز آزمون‌های سراسری گاج » با آدرس اینترنتی https://www.karzar.net/۸۶۸۷۰  از مهر ماه امسال آغاز شده و تا لحظه انتشار این خبر ۶۱۹۰ نفر آن را امضا نموده‌اند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.