آرتاپان صادرکننده نمونه ملی در سال ۱۴۰۲

در بیست و هفتمین مراسم روز ملی صادرات حاج کمال فتحی بیطرف مؤسس گروه آرتا ومدیرعامل شرکت صنایع سلولزی آرتاپان به عنوان صادرکننده نمونه و برتر ملی سال ۱۴۰۲ برگزیده شد و با اهدا لوح و تندیس توسط معاونت ریاست جمهور از‌ایشان تقدیر به عمل آمد. این مراسم هر ساله با حضور مسئولان ارشد اجرایی کشور از جمله معاون اقتصادی رئیس‌جمهور، وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاونان‌ایشان، رئیس و اعضای اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و صادرکنندگان نمونه و ممتاز برگزار می‌شود.

شرکت آرتاپان فعال در صنایع سلولزی با تولید محصولاتی چون نئوپان  MDF خام وملامینه، پارکت لمینت، دکووال و قرنیز، و صادرات موفق آن به کشور‌های تاجیکستان، ترکیه، آذربایجان، ازبکستان، ترکمنستان، ارمنستان، افغانستان، عراق، غنا، مراکش به عنوان واحد صنعتی نمونه و برتر در بخش صادرات برگزیده گردید.

گروه آرتا قریب به ۴۰ سال قبل با صنایع نساجی پا به عرصۀ تولید گذاشت. در طی این سال‌ها فعالیت خود را در بخش‌های صنعتی دیگر همچون صنایع سلولزی، چاپ و بسته‌بندی، پتروشیمی، خودرو، کشاورزی و نرم‌افزار توسعه و گسترش داد. گروه آرتا با بازنگریِ هر سالۀ فعالیت‌هایش و نگاهی آینده گرا همراه با اهدافی بلند مدت برای تک تک صنایع خود توانسته در جهت رشد صنعتی کشور گام-‌هایی مؤثر بردارد و حضوری تأثیرگذار در رشد صنایع کشور داشته باشد.

صادرکننده نمونه

گفتنی است در روند انتخاب صادرکننده نمونه شاخص‌های مختلفی از جمله «سنجش تولید و سرمایه‌گذاری مشترک با طرف‌های خارجی»، «عمق دانش بنیانی»، «فعالیت در مناطق محروم و کم برخوردار»، «میزان اشتغال‌زایی»، «میزان نفوذ در شبکه مصرف بازار‌های هدف»، «سطح پیچیدگی محصول و ارزش افزوده»، «عضویت در تشکل‌های تخصصی صادراتی»، «ثبت برند بین‌المللی» و «استفاده از نیروی انسانی، مصالح و تجهیزات داخلی در پروژه‌های خارج از کشور» دخیل است.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.