سایت رسمی شرکت BMCARS رونمایی شد

رپرتاژ آگهی: بر اساس اطلاعاتی که در این وب‌سایت منتشر شده، تمرکز این شرکت بر واردات خودروهای پیشرفته و نیمه خودران است و  BMCARS قصد دارد با واردات چهار خودرو فعالیت خود را آغاز کند. اما دو خودروی بستیونT77 و هونگچی H5 در سامانه عرضه خودروهای وارداتی قرار گرفتند و به زودی وارد کشور می‌شوند.

مرور صفحات وب سایت رسمی bmcars.online خبر از عرضه هونگچی H5 می‌دهد. این خودرو از یک پیشرانه 2  لیتری TGDI با قدرت 222 اسب‌بخار و گیربکس 8 سرعته AT از برند آیسین ژاپن بهره می‌برد که مجهز به نرم افزار SKY DRIVE است. هونگچی H5 به دلیل بهره‌مندی از تکنولوژی‌های روز دنیا به عنوان یک خودروی نیمه خودران شناخته می‌شود.

بستیون T77 دیگر خودرویی است که در سایت رسمی این شرکت معرفی شده و می‌توان پیش‌بینی کرد به زودی به بازار می‌آید. این خودرو مجهز به پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ که تحت لیسانس فولکس واگن آلمان ساخته می‌شود قدرتی معادل 166 اسب بخار را به واسطه یک گیربکس 7 سرعته DCT به محور جلوی خودرو منتقل می‌نماید. جالب آنجاست این انتخاب BM CARSنیز در زمره خودروهای نیمه خودران قرار می‌گیرد.

 گفتنی است پیش از انتشار این اطلاعات در وب‌سایت رسمی این شرکت، روزنامه نگاران حوزه خودرو BMCARS را به عنوان شرکت  وارد کننده خودروی برقی E-QM5  می‌شناختند اما اکنون مشخص شده که این شرکت قصد دارد با طیف متنوعی از محصولات پیشرفته به بازار ایران ورود پیدا کند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.