خدمات فروش اینترنتی لوازم یدکی خودروهای جک در اعتماد یدک

رپرتاژ آگهی: دیگر نگران خرید لوازم یدکی جک نباشید. اعتماد یدک یکی از قدیمی ترین شرکت‌هایی است که بصورت تخصصی روی واردات و فروش قطعات یدکی خودروهای چینی تمرکز دارد. در فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی اعتماد یدک، قطعات جک در دسته بندی های مختلف در اختیار مشتریان قرار گرفته است. برای خرید لوازم یدکی جک اصلی و وارداتی از چین میتوانید با مراجعه به وبسایت اعتماد یدک اواع قطعات جک را در وبسایت آنها ملاحظه بررسی و خرید بفرمایید. درادامه بصورت جزیی تر خدمات فروش لوازم جک در اعتماد یدک را بررسی میکنیم.

لوازم یدکی جک  S5

 

خودروی جک اس ۵ (JAC S5) یک خودرو کراس اوور است که توسط خودروساز چینی JAC Motors تولید شده است. این خودرو توسط شرکت کرمان موتور از سال ۱۳۹۴ در دو نسخه دستی و اتوماتیک وارد بازار ایران شد. تولید خودروی جک s5 همچنان ادامه دارد و جک s5 نیوفیس، همچنان درحال عرضه به بازار است.

با توجه به تولید ادامه دار و تیراژ بالای جک s5 تهیه و خرید لوازم یدکی جک s5 یکی از دغدغه‌های دارندگان این خودروی محبوب است. با توجه به حساس بودن این خودرو و کمبود نمایندگی قطعات جک s5 در شهرهای مختلف نظیر تهران، اصفهان، مشهد، شیراز و شهرهای کوچک، خرید اینترنتی لوازم یدکی اصلی جک s۵ یکی از گزینه های دارندگان این خودرو است.

در این قسمت ابتدا به معرفی فروشگاه اینترنتی اعتماد یدک به عنوان یکی از نمایندگی‌ها و واردکنندگان قطعات اورجینال جک اس ۵ از چین خواهیم پرداخت. نکات مهمی که در هنگام خرید لوازم جک s5 باید در نظر داشته باشید را خواهیم گفت.

دسته بندی لوازم یدکی جک s5 در سایت اعتماد یدک به شرح زیر است:

  • لوازم یدکی موتوری جک s5: بوش‌ها، میل لنگ، یاتاقان، سیلندر، سر سیلندر، میل سوپاپ و تسمه تایم …

  • لوازم بدنه جک s5: درب‌های عقب جلو راست چپ، درب صندوق، کاپوت، سپر، جلو پنجره، چراغ و مه شکن، دستگیره در، لولا و شلگیر …

  • لوازم داخل کابین: دستگیره ، آفتابگیر، داشبورد، ایربگ

  • لوازم جلوبندی جک s5: طبق، میل فرمان، دسته موتور، سیبک، کمک فنر، رام و اکسل

  • قطعات برقی و الکترونیکی جک s5: کلیدها، شمع موتور، سنسورها، کویل، ecu

  • لوازم گیربکس جک اس ۵: دیسک و صفحه کلاچ، بلبرینگ، پمپ کلاچ، خنک کن گیربکس

  • قطعات یدکی سیستم ترمز: لنت ترمز عقب و جلو، دیسک ترمز، پمپ ترمز و …

  • لوازم کولر و بخاری جک s5: رادیاتور، فن، شیلنگها، ترموستات

نکات مهم درباره لوازم جک  s5 

  • خیلی از قطعات مدل‌های قدیمی جک و نیوفیس جک اس 5 مشترک‌اند؛ اما برخی از قطعات موتوری و جلوبندی متفاوت دارند.

  • خودروی جک s5 به ظاهر شاسی بلند است. در نظر داشته باشید که فلاپ سپرهای جلو و عقب جک s5 بسیار به زمین نزدیک هستند و آسیب پذیری بالایی دارند. همچنین شبکه استیل دار و سینی فن و رادیاتور جلوی جک اس ۵ بسیار آسیب پذیر هستند و در تصادفات خیلی ساده معیوب میشوند.

  • لوازم جلو بندی جک s5 با برخی خودروهای شرکت هیوندای و شرکت کیا مشترک هستند.

  • در حال حاضر اکثر قطعات یدکی اتومبیل‌های مختلف موجود در بازار لوازم یدکی، ساخت چین هستند و اشاره به کره ای بودن اقلام تنها برای گرانتر فروختن کالا می باشد.

  • در زمان خرید لوازم و قطعات جک s5 حتما به فروشنده حجم موتور و نوع گیربکس اتومبیل خود را اعلام کنید تا کالای اشتباه به دست شما نرسد.

  • کیت کلاچ جک s5 بسیار حساس هست پس در زمان تعویض کیت کلاچ یا در صورت نیاز به تعویض بلبرینگ کلاچ، حتما از کیفیت و اصالت قطعه‌ اطمینان حاصل کنید. در حال حاضر بهترین کیت کلاچ برای جک اس 5 کیت کلاچ برند AQBP و  کیت کلاچ برند هانژی هستند و همچنین بلبرینگ کلاچ های بسیار عالی در بسته بندی اعتماد یدک را با اطمینان استفاده کنید.

  • نکته بسیار مهم درباره خودروی جک s5، حساسیت رادیاتور خنک کننده گیر بکس ( خنک کن گیربکس جک s5 ) است. تعویض به موقع روغن گیربکس و استفاده از روغن های گیربکس با کیفیت به حفظ سلامت و افزایش عمر این قطعه کمک کند.

  • قطعات یدکی گیربکس شش سرعته دنده ای جک s5 با گیربکس شش سرعته اتوماتیک متفاوت است. این می تواند شامل مواردی مانند دنده ها، کلاچ باشد.

  • اگر میخواهید با خیالت راحت با ماشین جک s5 سفر کنید، توصیه میکنیم در صندوق عقب یک عدد ترموستات، یک عدد واتر پمپ و یک دست وایر و کوئل اتومبیل خودتون رو داشته باشید.

  • از لحاظ ظاهری جلوپنجره، شبکه داخل سپر، سپر جلو، متعلقات سپر جلو و … مدل های مختلف جک اس 5 با یکدیگر متفاوت هستند.

نکات مهم درباره قطعات یدکی جک  j۵

قطعات یدکی جک  j5

  • طبق آمارهای فروش سایت اعتماد یدک، آسیب پذیر ترین قطعه خودروی جک j5 توپی به همراه بلبرینگ (توپی کامل چرخ عقب) میباشد. زمانی که این قطعه مشکل پیدا میکند، صدای بسیار آزار دهنده ای به داخل اتاق انتقال داده می‌شود.

  • ماشین جک j5 به دلیل دماغه بلند، در صورت بروز حادثه و تصادف از جلو، نیاز به تعویض درب موتور دارد و چراغ های جلو دارد.

  • دقت داشته باشید در زمان تعویض تسمه تایم خودروی جک جی ۵ اتومات 1800 سی سی حتما سفت کن تایم و بلبرینگ ها نیز بررسی شوند و ترجیحا تعویض گردند.

  • جک j5 دنده ای 1500 سی سی موتور زنجیری دارد و تسمه تایم ندارد.

  • با توجه به قیمت بالای برخی اقلام مانند چراغ ها و آینه های جک j5، شما میتوانید در صورت نیاز برخی از لوازم بدنه اتومبیل خود را به صورت غیر کامل خریداری کنید. برای مثال راهنمای روی آینه را به جای آینه کامل تعویض کنید، یا طلق چراغ را به جای چراغ کامل تعویض نمایید.

  • دستگیره های داخلی جک جی 5 دنده ای، مات است و دستگیره های داخلی جک جی 5 اتومات، براق است. داشبورد، رو دری ها و پنل وسط در مدل های مختلف جک جی 5 از لحاظ رنگ متفاوت هستند. حتما قبل از خرید با فروشنده مشورت کنید.

  • مهم است که قطعه یدکی صحیح را برای خودروی جک جی 5 خود تهیه کنید، زیرا تفاوتهای موجود بین مدل دنده ای و اتومات جک j5 می تواند بر سازگاری و عملکرد قطعات تأثیر بگذارد.

نکات مهم درباره قطعات جک  s3

نکات مهم درباره قطعات جک  s3

  • برای قطعات مربوط به سیستم تعلیق جک s3 بهتر هست از کمک فنر های مناسب و باکیفیت گازی روغنی استفاده شود تا طول عمر بهت و سواری نرمتری را تجربه کنید. پیشنهاد ما استفاده از کمک فنر جک اس ۳ برند رگتی است.

  •  بسیاری از اقلام موتوری و گیربکسی و برخی لوازم جلو بندی جک s3 مشابه با لوازم جک j4 هستند. قطعاتی نظیر رام زیر موتور جک s3 و طبقهای جلوی جک s3 دارای شباهت زیادی در این دو خودرو هستند اما بدلیل تفاوت های جزیی امکان استفاده مشترک را ندارند.

  • جک اس 3 همانند برادر بزرگتر خود جک اس 5 دارای فاصله کمی از سطح جاده میباشد و در واقع suv نمیباشد و یک خودرو Crossover شهری محسوب میشود. به همین دلیل فلاپ سپر جلو جک s3 و مه شکن های جلوی جک اس ۳  همواره در معرض آسیب میباشند.

  •  قطعات خودرو دارای طول عمر مشخصی هستند و بعد از مدتی باید تعویض شوند. این امر به خصوص در لوازم مصرفی جک S۳ (فیلتر بنزین، فیلتر هوا، فیلتر روغن، فیلتر کابین، شمع و …) صدق میکند. در صورتی که تعویض قطعات به موقع صورت نپذیرد خرابی دیگر قطعات موتوری و گیربکسی اتفاق خواهد افتاد و هزینه های بالایی را برای مالک خودرو رقم خواهند زد.

  • کمبود قطعات یدکی جک اس 3 باعث شده است تا برخی از مالکان به فکر استفاده از قطعات استوک و اوراقی روی بیاورند. باید گفت که اگرچه خرید لوازم یدکی استوک جک s3 اقتصادی به نظر میرسد اما ریسک هزینه های جانی و مالی را بالا خواهد برد.

نکات مهم درباره قطعات جک  j4

  •  بسیاری از اقلام موتوری و گیربکسی و برخی لوازم جلو بندی جک j4 مشابه با لوازم جک s3 هستند. قطعاتی نظیر رام زیر موتور جک j4 و طبقهای جلوی جک j4 دارای شباهت زیادی در این دو خودرو هستند اما بدلیل تفاوت های جزیی امکان استفاده مشترک را ندارند.

  • از قطعات پر مصرف جک جی ۴بهتر هست شما همواره یک جفت سیبک فرمان و سیبک طبق جک j4 را به همراه داشته باشید

مزایای خرید از اعتماد یدک

کیفیت بالای قطعات یدکی جک

قطعات یدکی جک که در فروشگاه اعتماد یدک عرضه می‌شوند دارای کیفیت برابر با قطعات فابریک جک هستند. لوازم یدکی جک غیر شرکتی از نظر سطح کیفیت تفاوت زیادی دارند. منظور از قطعات یدکی جک غیر شرکتی قطعاتی هستند که توسط وارد کننده‌های مختلف از کشور چین وارد بازار ایران می‍‌‌شوند. لوازم یدکی جک غیرشرکتی می‌توانند کیفیت بسیار بالا و یا کیفیت بسیار پایینی داشته باشند. قطعات جک غیرشرکتی با توجه به مشخصه‌های کیفی و میزان دقت در تولید، دارای کیفیت متغیر هستند. به دلیل تفاوت کیفیت قطعات،  قیمت لوازم یدکی جک  در فروشگاه‌های مختلف متفاوت است. بنابراین برای خرید لوازم یدکی جک باید به اندازه کافی شناخت در مورد آن برند و اعتبار فروشگاه لوازم یدکی وجود داشته باشد. اعتماد یدک تلاش دارد تا با ارتباط مستمر با مصرف کنندگان، قطعات یدکی تست شده و با کیفیت را به دست مشتریان خود برساند. قطعات یدکی جک عرضه شده در اعتماد یدک وارداتی از چین هستند. این قطعات از وارد کننده‌های معتبر تامین شده و کیفیت و اصالت آن توسط تیم فنی اعتماد یدک تایید شده اند.

قیمت منصفانه لوازم جک

قیمت لوازم یدکی جک موجود در سایت اعتماد یدک بدلیل واردات مستقیم از چین و حذف واسطه‌ها ارزانتر است سایر عرضه کنندگان لوازم یدکی جک است. با خرید لوازم جک از اعتماد یدک اطمینان خواهید داشت که قطعه با بهترین کیفیت را با ارزانترین قیمت خریداری کرده‌اید.

لیست کامل قطعات چک

شما با اطمینان کامل از کیفیت لوازم یدکی جک ارائه شده در اعتماد یدک، میتوانید به بررسی و مشاهده قطعات یدکی مختلف بپردازید و قطعه یدکی خریداری شده را در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید. دسته بندی لوازم یدکی جک در اعتماد یدک شامل انواع لوازم یدکی موتوری جک نظیر: سیلندر و سرسیلندر و سوپاپ و میل لنگ و یاتاقان، لوازم گیربکس، قطعات مربوط به سیستم تعلیق خودروهای جک،  لوازم جلوبندی، قطعات مربوط به سیستم ترمز و  ABS، لوازم کولر و بخاری، لوازم برقی و الکترونیکی،  قطعات سیستم سوخت‌رسانی و لوازم مصرفی نظیر شمع موتور، لنت ترمز و تسمه تایم و فیلترها … است.

ارسال فوری و روش‌های ارسال متنوع

 روشهای متنوعی برای ارسال به شهرستان‌ها وجود دارد. امکان ارسال برای تمام شهرهای کشور از جمله تهران، کرج، مشهد، شیراز، اصفهان و … وجود دارد. شهروندان تهرانی میتوانند سفارش خود را توسط پیک دریافت کنند و یا در صورت تمایل با مراجعه به فروشگاه اعتماد یدک خرید خود را بصورت حضوری انجام دهند.

چرا خرید لوازم یدکی اصلی جک مهم است؟

 خودروهای جک بصورت کلی جز خودروهای کم استهلاک بین خودروهای چینی هستند. خرید لوازم یدکی جک اصلی و با کیفیت مهم است چون اگر برای خودروی جک خود از قطعاتی استفاده کنید که تقلبی و یا متفرقه هستند، قطعه‌ یدکی کارایی مورد نیاز را نخواهد داشت. قطعات یدکی بی کیفیت جک عمر کمتری دارند و زود خراب می شوند. خرید قطعات یدکی ارزان سلامت خودروی جک را به خطر می اندازد و عملکرد خودروی جک را با اشکال مواجه می‌کند و امکان دارد به برخی از سیستم‌های خودرو نیز آسیب برساند. استفاده از قطعات اصلی جک برای قطعاتی که نیاز به سرویس‌های دوره ای دارند نظیر تسمه تایم، شمع‌ها، کویل‌ها و… اهمیت دارد. محدود بودن واردکنندگان قطعات یدکی jac و نمایندگی های جک در کشور، پیدا کردن و خرید لوازم یدکی اصلی جک را پیچیده کرده است. کمبود قطعات جک برای خودروهایی نظیر جک j3 با توجه به تعداد واردات محدودتر بیشتر حس میشود.

چگونه لوازم یدکی اصلی جک را تشخیص دهیم؟

ساده ترین روش برای تشخیص قطعات یدکی جک اصلی و اورجینال توجه به جزییات بسته بندی قطعه، کیفیت ساخت قطعه، وزن آلیاژهای استفاده شده در قطعه و… است. متاسفانه قطعات یدکی تقلبی با ظاهر کاملا مشابه قطعه اصلی در بازار فراوان است. تشخیص لوازم یدکی اصلی جک البته نیازمند دقت نظر بالایی است که این کار حتی برای بسیاری از فروشندگان لوازم یدکی نیز دشوار است. پس تشخیص قطعات یدکی اصلی راه حل مشکل نیست. بهترین راه حل برای صاحبان خودروهای جک، خرید از فروشگاه‌های معتبر و با سابقه در زمینه لوازم یدکی جک است. متاسفانه بسیاری از فروشگاه های قطعات تقلبی و بی کیفیت را به عنوان قطعات اصلی جک به مشتریان عرضه می‌کنند. اعتماد یدک به عنوان واردکننده مستقیم قطعات جک از چین، یک فروشگاه اینترنتی است که به صورت تخصصی به عرضه لوازم یدکی خودروهای چینی از جمله لوازم یدکی خودروهای جک همراه با ضمانت اصالت کالا می‌پردازد.

اعتماد یدک

خرید لوازم یدکی خودروهای چینی

جمع بندی

در خاتمه یادآور می‌شویم انتخاب یک گروه فنی متخصص در زمینه قطعات یدکی خودرو، نوعی سرمایه‌گذاری به‌حساب می‌آید. اکنون خیالتان راحت است که هر وقت نیاز به تعویض قطعه‌ای از خودروی جک جی فایو پیدا کنید، یک تیم مجرب و باسابقه همچون گروه اعتماد یدک پارس به فاصله یک تماس تلفنی، راهنمایی فنی و پشتیبانی کامل شما را بر عهده خواهند گرفت.

به یاد داشته باشید، در هر کدام از شهرهای کشور که باشید پس از انتخاب قطعه مورد نظر از درگاه اینترنتی اعتماد یدک ظرف چند روز، کالای خود را درب منزل تحویل می‌گیرید. اعتماد یدک این امتیاز را برای مشتریانش درنظر گرفته که تا 7 روز کاری پس از خرید بتوانند کالای خریداری شده را مرجوع کنند. مشتریان تهرانی میتوانند با مراجعه به آدرس اعتماد یدک واقع در تهران، میدان بهارستان، خیابان صفی علی شاه، پلاک 40، طبقه همکف - کد پستی 1146937161 خرید خود را بصورت حضوری انجام دهند. همچنین در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی میتوانید با شماره تلفن

 021-91007023 تماس بگیرید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.