چگونه نرم افزار صندوق قرض الحسنه به شما کمک می‌کند؟

رپرتاژ آگهی: این نوع وام‌ها بر اساس اصول اخلاقی و شرعی اسلامی ارائه می‌شوند و به افراد کمک می‌کنند تا به نیازهای مالی خود بپردازند.

نرم افزار صندوق قرض الحسنه به موسسات مالی این امکان را می‌دهد تا این فرآیند را بهبود بخشند و به مدیران این موسسات کمک می‌کند تا به مدیریت مالی بهتری دست یابند. ادامه مقاله به شما این فرصت را می‌دهد تا با مزایای نرم افزار قرض الحسنه برای مدیران موسسات مالی بیشتر آشنا شوید و از چگونگی بهره‌برداری بهتر از این ابزار مهم در مدیریت مالی مطلع شوید.

مدیریت حساب ها و امور مختلف مالی و اداری به شکلی راحتی و در سریع ترین زمان ممکن همراه با پشتیبانی کامل از اطلاعات، یکی از دغدغه های اصلی مدیران و مسئولان قرض الحسنه های کوچک و بزرگ می باشد. ما به شما این نوید را می دهیم که بهترین نرم افزار صندوق قرض الحسنه را با امکانات و ویژگی های متنوع و کاربردی و با کاربری بسیار آسان از مجموعه ما تهیه نمایید. نرم افزار صندوق قرض الحسنه پاسارگاد به راحتی توانسته است پاسخگوی نیازهای مشتریان و مدیران باشد.

کاربردهای صندوق قرض الحسنه

در تعریفی ساده می توان اینگونه بیان داشت که صندوق های قرص الحسنه نوعی از بانک به شمار می آیند که در آن قوانین اسلامی به خوبی رعایت شده است. در کشور ما و براساس آموزه های دینی صندوق های قرض الحسنه از زمان های قدیم محبوب بوده اند و تعداد آنها روز به روز در حال افزایش هستند. قرض الحسنه ها خود نیز به نمونه های مختلف از جمله دوستانه و خانوادگی، مساجد و حسینیه ها، صندوق های عام (بزرگ و کوچک) تقسیم بندی می شوند که دارای ویژگی ها و ارائه خدمات متنوع می باشند.

لازم است بدانید که قرض الحسنه ها با بانک ها دارای تفاوت هایی هستند و همین تفاوت ها که مهمترین آن دریافت وام از متقاضی بدون هیچگونه بهره یا سودی است، موجب محبوبیت آنها در بین مردم شده است.

به غیر از صندوق های قرض الحسنه خانوادگی و محلی که نظارت آنها توسط خود افراد می باشد، صندوق های قرض الحسنه بزرگ مانند معاونت و تعاون، تحت قوانینی که بانک مرکزی مشخص کرده است، عمل می کنند.

مزایای استفاده از نرم افزار قرض الحسنه پاسارگاد چیست؟

نرم افزار قرض الحسنه برای اینکه بتواند نیازهای مشتریان را به خوبی پاسخ دهد باید دارای ویژگی ها و امکانات منحصر به فرد زیر باشد:

  • ثبت اطلاعات: به راحتی اطلاعات مربوط به کارمندان و مشتریان باید در آن ثبت شود تا بتوان در بخش های مختلف نرم افزار از آن استفاده نمود.

  • کنترل کاربران: نرم افزار باید به نحوی طراحی شده باشد که مسئولین قرض الحسنه بتوانند اطلاعات کاربران و مشتریان را به راحتی کنترل و مدیریت کنند و از طرف دیگر فعالیت های استفاده کنندگان را تعریف و بر حسب نیاز آن را محدود سازند.

  • نسخه پشتیبان: نرم افزار باید قابلیت تهیه نسخه پشتیبان را داشته باشد تا مدیران نگران از بین رفتن اطلاعات کاربران و مشتریان خود نباشند.

  • بروزرسانی خودکار: علاوه بر اینکه نرم افزار باید دارای ظاهر کاربری ساده باشد تا همه افراد بتوانند از آن استفاده نمایند، از طرف دیگر باید هر چند وقت یکبار بروزرسانی شود تا قابلیت های جدید تعریف شده، به آن اضافه گردد.

از دیگر ویژگی های نرم افزار قرض الحسنه می توان به مواردی همچون طبقه بندی حساب ها، انجام عملیات آسان مالی، تعیین حساب های سود و زیانی، تنخواه گردان، تعیین انواع وام، رتبه بندی درخواست های وام و ... اشاره کرد.

ویژگی های مهم و اصلی نرم افزار قرض الحسنه پاسارگاد چیست؟

نرم افزار قرض الحسنه که توسط شرکت پاسارگاد به بازار ارائه شده است، به دلیل طراحی و ساختار برنامه نویسی قوی از امکانات حرفه ای و فنی بسیار زیادی برخوردار می باشد که هر کدام به نوبه خود بسیار سودمند هستند. این امکانات از جمله گزارش گیری، ثبت نام، حساب و چک موجب ارائه خدمات حرفه ای به ذینفعان شده است. حال در اینجا به ویژگی های اصلی این نرم افزار اشاره می کنیم که شامل موارد زیر می باشد:

  • مدیریت حساب از راه دور به صورت اینترنتی

  • امکان ایجاد حساب، پرداخت قبوض، دریافت وام، پرداخت اقساط به صورت اینترنتی و تلفنی

  • مدیریت حرفه ای وام ها و پس اندازهای های قرض الحسنه صندوق های تک شعبه و چند شعبه، ادارات و شرکت ها و صندوق های خانوادگی و دوستان

  • امکان مشاهده مانده وام و پس انداز و ریز اقساط توسط اعضا روی شبکه و اینترنت با کلمه عبور منحصر بفرد

  • ارسال پیام کوتاه به اعضاء با فرم رابط بسیار کامل و پیشرفته

  • دارای ماژول گزارش ساز، ماژول سود سپرده و ماژول معوقات

در آخر این نکته را یادآور می شویم که نرم افزار قرض الحسنه پاسارگاد علاوه بر داشتن مزایا، ویژگی ها و امکانات برتر، آموزش و پشتیبانی را نیز برای شما عزیزان در نظر گرفته است. شرکت نرم افزاری پاسارگاد جهت ارائه خدمات هر چه بهتر به مشتریان خود علاوه بر آموزش رایگان نرم افزار به صورت اینترنتی و یا حضوری، پشتیبانی 24 ساعته را نیز انجام می دهد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.