سریع‌ترین راه برای ارسال غذا با پیک موتوری در تهران و کرج چیست؟

رپرتاژ آگهی: مخصوصاً این روزها که بیشتر افراد ترجیح می‌دهند غذای دلخواه‌شان را به صورت آنلاین سفارش دهند، فرصتی که برای ارسال غذا برای صاحبان رستوران‌ها وجود دارد محدودتر شده و نیاز به یک پیک تیزپا دارند که سفارش‌ها را در سریع‌ترین زمان به دست مشتری برساند.

پیک موتوری تهران «میاره» یک گزینه متفاوت برای ارسال غذاها در این شهر محسوب می‌شود. راننده‌های حرفه‌ای فعال در این پلتفرم می‌توانند در کمترین زمان خود را به رستوران برسانند، غذای آماده شده را تحویل گرفته، در باکس قرار دهند و در اسرع وقت به محل مشتری برسانند.

دلایل انتخاب پیک‌های میاره برای ارسال غذا

تنوع وسایل نقلیه موجب شده که افراد زیادی از ماشین و موتور  برای ارسال غذا استفاده کنند. همین موضوع انتخاب پیک موتوری را برای رستوران‌دارها و افرادی که روزانه ارسال غذاهای بیرون‌بر دارند، سخت کرده است. در ادامه دلایلی که نشان می‌دهند چرا پیک موتوری کرج و تهران را باید از «میاره» انتخاب کنید، برایتان می‌گوییم.

قبول درخواست توسط نزدیک‌ترین سفیر

به محض اینکه سفارش غذاهای مشتریان حاضر و آماده ارسال شد، صاحب رستوران یا کترینگ می‌تواند درخواست خودش را برای پیک موتوری، در «میاره» ثبت کند. پس از ثبت درخواست نیاز به پیک، نزدیک‌ترین سفیرها به محل مورد نظر، درخواست ارسال سفارش را مشاهده می‌کنند. در نتیجه، در اسرع وقت پیک در محل رستوران یا کافه حاضر می‌شود و می‌تواند غذای مشتری را گرم و تازه، به دست او برساند.

پشتیبانی مستمر تیم «میاره»

از ابتدا تا انتهای سفارش غذا با پیک موتوری، تیم پشتیبانی «میاره» همراه مشتری و ارسال‌کننده غذا خواهند بود؛ بنابراین در صورتی که به دلیل بروز مشکلات احتمالی برای پیک، امکان دیر رسیدن غذا وجود داشته باشد، «میاره» یک پیک موتوری جایگزین به محل ارسال می‌کند، تا غذا به موقع به دست مشتری برسد؛ بنابراین همیشه مشتریان از ارائه خدمات توسط رستوران و کترینگ و فست فود و... رضایت خواهند داشت.

عدم نیاز به استخدام پیک موتوری تمام‌وقت

در زمان‌های گذشته رستوران‌ها نیاز به یک پیک موتوری تمام‌وقت داشتند، تا بتوانند سفارش‌های خودشان را به موقع به دست مشتریان برسانند. با توجه به اینکه زمان ارسال سفارش در اغلب رستوران‌ها متغیر است و در ساعت‌های خاصی حجم سفارش‌ها افزایش پیدا می‌کند، پیک رستوران در ساعت‌های خاصی بی‌کار بود و در مواقعی مانند ساعت‌های ظهر یا شب، پیک توانایی ارسال تمام سفارش‌های درخواستی مشتریان را نداشت.

همین موضوع موجب سرد شدن غذاهای گرم و دیر رسیدن آن‌ها به دست مشتریان و نارضایتی آن‌ها می‌شد.

با پیشرفت تکنولوژی و ظهور اپلیکیشن‌های آنلاین سفارش غذا، این روزها رستوران‌دارها نیاز به پیک موتوری تمام‌وقت ندارند؛ زیرا با کمک «میاره» می‌توانند در لحظاتی که تعداد سفارش‌هایشان زیاد است، درخواست پیک موتورهای متعدد را ثبت کنند. در نتیجه، غذاهای آماده شده همیشه گرم و تازه به دست مشتریان می‌رسد.

دریافت و تحویل منظم غذا در سریع‌ترین زمان

اگر رستوران‌دارها نتوانند به موقع غذای مشتریان را تحویل دهند، امکان دارد غذاها در رستوران روی هم انباشته و سرد شوند. در نتیجه، پس از ارسال غذا برای مشتری نمی‌توانند رضایت خاطر او را جلب کنند و به مرور مشتریان همیشگی خود را از دست خواهند داد.

اما در شرایطی که رستوران‌دار یک پیک آماده برای ارسال غذا داشته باشد، تمام سفارش‌های آماده شده را می‌تواند به موقع به مشتری خود تحویل دهد. در نتیجه، با کمک پیک موتوری می‌توانید غذا را درب منزل مشتری یا مقصد تحویل داده و احساس خوشایندی را برای مشتریان از صرف غذای دلخواه‌شان با کیفیت عالی فراهم کنید.

سخن پایانی

ارسال سریع غذا برای تمامی مشتریان بسیار مهم است و هیچ فردی دوست ندارد که یک پرس قورمه‌سبزی یخ‌زده یا ساندویچ سرد یا پیتزا و سوخاری سرد را تحویل بگیرد و یا این‌قدر غذا دیر برسد که پس دادن را بر خوردن آن ترجیح دهد. به همین دلیل است که رستوران‌دارها به دنبال بهترین و سریع‌ترین روش ارسال غذا برای مشتریان خودشان هستند.

با کمک خدمات ارسال پیک موتوری «میاره» در تهران و کرج می‌توانید بدون نیاز به استخدام پیک تمام‌وقت و فقط با کمک اینترنت، به محض آماده شدن غذا درخواست پیک موتوری را ثبت کنید. سپس، نزدیک‌ترین پیک در اسرع وقت در محل حاضر می‌شود، تا غذا را در کمترین زمان به دست مشتریان عزیز شما برساند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.