بیمه دات کام فرق میکنه! با تضمین بهترین قیمت بیمه ماشین 1402

رپرتاژ آگهی: امکان خرید آنلاین بیمه خودرو و مقایسه شرکت‌های بیمه یکی از خدماتی است که برای بیمه‌گزاران زیادی دارای اهمیت است. در همین راستا بیمه دات کام با تضمین بهترین قیمت بیمه ماشین در کنار بیمه‌گزاران قرار گرفته است تا با اطمینان خاطر بیمه خودرو خود را خریداری کنند. خرید اینترنتی بیمه از سامانه بیمه‌دات‌کام مزایای زیادی برای افراد دارد که مهم‌ترین مزیت آن را می‌توان خرید بیمه با بهترین قیمت در نظر گرفت. در ادامه این مقاله توضیح می‌دهیم که بیمه‌دات‌کام چگونه تضمین کننده بهترین قیمت بیمه است.

تضمین بهترین قیمت بیمه ماشین با بیمه‌دات‌کام

همان‌طور که می‌دانید خرید آنلاین بیمه موجب می‌شود هزینه‌های رفت و آمد، آلودگی و ترافیک کاهش یابد. سامانه بیمه‌دات‌کام با تضمین بهترین قیمت به مخاطبان و بیمه‌گزاران ثابت می‌کند که تجربه خرید از بیمه‌دات‌کام متفاوت است. در ادامه چگونگی تضمین بهترین قیمت خرید بیمه خودرو از بیمه‌دات‌کام را برای شما شرح می‌دهیم.

امکان مقایسه شرکت‌های بیمه مختلف به صورت همزمان

امکان مقایسه شرکت‌های بیمه مختلف به صورت همزمان

مقایسه شرکت‌های مختلف به صورت همزمان

بیمه‌دات‌کام این امکان را در دسترس مخاطبان خود قرار داده است که با استعلام بیمه خودرو، شرکت‌های مختلف را با توجه به توانگری مالی، تعداد شعب، پوشش‌ها و شرایط خرید با هم مقایسه کنند. به این ترتیب شما با استعلام بیمه خودرو و وارد کردن اطلاعات درخواست شده می‌توانید شرایط شرکت‌های مختلف را بررسی نمایید و با توجه به نیاز خود شرکت بیمه مدنظرتان را انتخاب کنید.

خرید اینترنتی بیمه به صورت شبانه روزی در تمام روزهای هفته

سامانه بیمه‌دات‌کام یک کارگزاری آنلاین فروش بیمه است که به صورت شبانه روزی مشغول به کار است. این موضوع موجب می‌شود بیمه‌گزاران در هر ساعت از شبانه روز که می‌خواهند برای خرید بیمه اقدام نمایند و درگیر ترافیک و هزینه‌های مرتبط با تردد به شعب بیمه نشوند:

https://bimeh.com/thirdparty

دامنه گسترده در انتخاب بیمه خودرو

وجود دامنه گسترده برای انتخاب بیمه یکی از مواردی است که تضمین می‌کند بیمه‌گزاران بیمه خودرویی خود را با بهترین قیمت ممکن خریداری می‌کنند. بیمه‌دات‌کام در صفحه استعلام بیمه خودرو، انواع شرکت‌های بیمه را به مخاطبان نشان می‌دهد تا بتوانند بهترین گزینه را انتخاب نمایند.

تحویل رایگان بیمه‌نامه و تضمین بهترین قیمت خرید بیمه خودرو

مجموعه بیمه‌دات‌کام برای رفاه بیشتر بیمه‌گزاران امکان ارسال رایگان بیمه‌نامه به آدرس دل‌خواه بیمه‌گزاران را فراهم کرده است. به این ترتیب شما با خرید آنلاین بیمه، نیازی به مراجعه حضوری برای دریافت بیمه‌نامه ندارید. کافی است آدرس دل‌خواه خود را در زمان خرید در سامانه وارد کنید تا بیمه‌نامه در سریع‌ترین زمان ممکن برای شما ارسال شود.

وجود تخفیفات و کمپین‌‌های مختلف و کاهش هزینه در خرید بیمه خودرو

بیمه‌دات‌کام برای مخاطبان و بیمه‌گزاران کمپین‌ها و تخفیفات مختلفی را در نظر دارد. به عبارتی با شرکت در کمپین‌های مختلف بیمه‌دات‌کام می‌توانید از تخفیفات بیمه خودرو برخوردار شوید.

مشاوره رایگان، پاسخگویی و پشتیبانی 24 ساعته در هفت روز هفته

بیمه‌دات‌کام امکان استفاده از خدمات مشاوره رایگان قبل از خرید را در اختیار تمامی بیمه‌گزاران قرار داده است. به این ترتیب شما می‌توانید اطلاعات دقیق و کاملی را در مورد بیمه مدنظر خود دریافت نمایید. همچنین در صورت بروز مشکل تیم پشتیبانی بیمه‌دات‌کام به صورت شبانه روزی و در تمام ایام هفته، پاسخگو شما خواهند بود. همین موضوع موجب می‌شود شما برای دریافت پاسخ سوالات خود هزینه‌ای را متحمل نشوید.

پرداخت عوارض آزادراهی برای خریداران بیمه شخص ثالث خودرو

بیمه‌دات‌کام با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی و برای رفاه بیشتر بیمه‌گزاران خودرو، عوارض آزادراهی تمام خریداران بیمه شخص ثالث را پرداخت می‌کند. این موضوع نیز یکی از مواردی است که نشان‌دهنده تضمین بهترین قیمت خرید بیمه از بیمه‌دات‌کام است.

امکان خرید بیمه خودرو به صورت قسطی بدون نیاز به چک و سفته واقعی

امکان خرید بیمه خودرو به صورت قسطی بدون نیاز به چک و سفته واقعی

امکان خرید قسطی بیمه بدون چک و سفته

برخورداری از خرید قسطی بیمه بدون نیاز به ارائه چک و سفته نیز یکی از دلایلی است که شما می‌توانید بیمه خودرو خود را با بهترین قیمت ممکن خریداری نمایید. در خرید قسطی بعد از وارد کردن اطلاعات، انتخاب گزینه بیمه اقساطی خودرو بدون چک و سفته و نمایش اطلاعات مربوط به نحوه پرداخت اقساط، اطلاعات شما مورد بررسی قرار می‌گیرد و بعد از اعتبارسنجی از طرف بیمه‌دات‌کام با شما تماس خواهند گرفت.

بهترین قیمت بیمه خودرو با خرید از بیمه دات کام

نگو فرقی نمی کنه! از کدوم سایت بیمه ثالث رو بگیری! با بیمه‌دات‌کام همیشه بهترین قیمت‌ها در انتظار شما هستند. تضمین بهترین قیمت بیمه یکی از بهترین مزایایی است که با خرید از بیمه‌دات‌کام از آن برخوردار می‌شوید. در این مقاله تمامی دلایلی که نشان دهنده تضمین بهترین قیمت خرید بیمه خودرو از بیمه دات کام است را با هم بررسی کردیم.  کمپین نگو فرقی نمیکنه و مسابقه ماشین بدون توقف بیمه دات کام، از ۱ مهرماه تا ۳۱ آبان ۱۴۰۲ به همراه ادامه خواهد داشت.

بیمه دات کام

راه ای ارتباطی بیمه دات کام:

آدرس وبسایت: bimeh

ایمیل سازمانی: support@bimeh.com

آدرس اینستاگرام: https://www.instagram.com/bimehdotcom/

تلفن تماس: 0214372

آدرس: تهران، سعادت آباد، میدان فرهنگ، خیابان سرو شرقی، جنب بیمارستان پارسیان،‌ پلاک ۱۷ طبقه ۶، واحد ۶

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.