آگهی فراخوان عمومی جهت شناسایی مشاور ذیصلاح جهت انجام خدمات طراحی مفهومی، نظارت عالیه و نظارت کارگاهی

رپرتاژ آگهی: شرکت تولیدی و صنعتی فسفات مکران در نظر دارد در راستای اجرای برنامه های توسعه خود نسبت به شناسایی، انتخاب و به کارگیری مشاور مجرب و متخصص در زمینه تولید مشتقات فسفات شامل خوراکی و کودهای شیمیایی و  سموم کشاورزی اقدام نماید. شرح خدمات شامل انجام مطالعات اولیه و تهیه سناریو تولید، انتخاب تکنولوژیست، نظارت بر طراحی پایه، تهیه طرح توجیهی فنی و اقتصادی بانکی، تهیه اسناد مناقصه EPCF و انجام فرایند مناقصه، نظارت عالیه و نظارت کارگاهی در طول دوران احداث کارخانه می باشد.

بدین وسیله از تمامی مشاورین علاقمند و متخصص در این زمینه که سابقه فعالیت و انجام خدمات مشاوره را دارند دعوت می شود درخواست اعلام امادگی خود را به همراه سوابق شرکت جهت دریافت اسناد پیش ارزیابی حداکثر تا 10 روز کاری پس از درج این آگهی به شرکت توسعه و گسترش ماورا بهار به ادرس تهران ولنجک بلوار دانشجو میدان یاسمن نبش شیرینی لادن پلاک 10 طبقه سوم واحد 305 و یا ایمیل info@mavara-co.com ارسال نمایند.

پس از بررسی و ارزیابی های اولیه از نظر توانایی ها  و سوابق، از متقاضیان دعوت می شود جهت دریافت اسناد پیش ارزیابی به شرکت ماورا بهار مراجعه نمایند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.