هزینه معلم خصوصی فیزیک و تدریس خصوصی فیزیک ساعتی چنده

رپرتاژ آگهی: بسیاری از متقاضیان کلاس خصوصی و معلم خصوصی فیزیک در رابطه با هزینه و قیمت تدریس فیزیک به صورت خصوصی سوال دارند و سوال تدریس خصوصی فیزیک ساعتی چنده برای بسیاری از دانشجویان، دانش آموزان و والدین ایشان مطرح می باشد. در این مقاله در رابطه با قیمت تدریس خصوصی فیزیک در منزل و آنلاین توضیحاتی ارائه می کنیم.

نحوه انتخاب آنلاین معلم خصوصی فیزیک با هزینه منصفانه از ایران مدرس

برای مشاهده لیست مدرسین فیزیک و قیمت کلاس ها به صورت زیر عمل کنید:

۱- به سایت تدریس خصوصی ایران مدرس مراجعه کنید. بر روی لینک سایت ایران مدرس کلیک نمائید.

۲- در صفحه ای که باز می شود در بالای صفحه در بخش جستجو کلمه فیزیک را وارد کنید تا لیست مدرسین فیزیک را ببینید.

۳- بر روی عکس هر استاد کلیک کنید رزومه کاری، سوابق تدریس، شماره تماس مستقیم و قیمت درخواستی ایشان را مشاهده می کنید.

توضیحات کلی در رابطه با سرفصل ها و مباحث مهم درس فیزیک

یکی از بهترین روش ها برای آموزش بهتر و علمی تر درس فیزیک استفاده از کلاس های خصوصی مدرسین مجرب و برتر است. البته قیمت کلاس های تدریس خصوصی فیزیک همواره دغدغه جدی برای والدین است و این سوال که نرخ معلم خصوصی فیزیک چقدر می باشد مطرح می شود. در این مقاله در رابطه با هزینه کلاس های خصوصی فیزیک در منزل و هزینه کلاس آنلاین فیزیک دهم، یازدهم، دوازدهم و فیزیک کنکور و دانشگاه توضیحاتی ارائه می گردد.

از مهمترین معادلات، مباحث و فرمول‌های فیزیک که در کلاسهای خصوصی می توانید یاد بگیرید می توان به معادله شرودینگر، قوانین نیوتون، قوانین ماکسول، قانون دوم ترمودینامیک، اصل عدم قطعیت هایزنبرگ، معادله موج و ... اشاره نمود. البته برخی از مباحث ذکر شده در مقطع دانشگاه تدریس می شوند. مباحث دیگری مانند آنتروپی بولتزمن، انرژی جنبشی و انرژی پتانسیل، توان الکتریکی، قضیه کار و انرژی و .... هم در کلاس های خصوصی فیزیک تدریس می شوند.

سرفصل های فیزیک دهم شامل فیزیک و اندازه گیری، کار، انرژی و توان، ویژگی های فیزیکی مواد، دما و گرما و ترمودینامیک است. فیزیک پایه یازدهم از سه فصل الکتریسیته ساکن، الکتریسیته جاری و مغناطیس تشکیل شده است. برای رشته ریاضی مبحث القای الکترومغناطیسی و جریان متناوب هم بررسی می شود. در فیزیک دوازدهم که در کنکور هم اهمیت زیادی دارد مباحث حرکت بر خط راست، دینامیک و حرکت دایره ای، نوسان و موج، برهم کنش های موج و آشنایی با فیزیک اتمی و هسته ای تدریس می شود.

عوامل و پارامترهای موثر بر قیمت تدریس خصوصی فیزیک در منزل و آنلاین

پارامترهای مختلفی بر قیمت تدریس خصوصی فیزیک اثر می گذارد. به عنوان مثال هزینه معلم خصوصی فیزیک در کرج با نرخ تدریس خصوصی فیزیک در تهران یا تبریز، اصفهان، مشهد و ... متفاوت است. هزینه کلاس های خصوصی به شهر محل تدریس بستگی دارد. در سایت تدریس خصوصی ایران مدرس برای تمامی اساتید تدریس خصوصی فیزیک متوسطه، کنکور و سایر دروس و هزینه درخواستی مدرسین و شماره تماس مستقیم ایشان قابل مشاهده است. نرخ کلاس فیزیک به آنلاین با حضوری بودن کلاس، تعداد جلسات، مقطع تحصیلی، کنکوری یا معمولی بودن کلاس ها، تجربه و سابقه کاری مدرس، زمان هماهنگ کردن کلاس (اوایل ترم یا ایام امتحانات)، سطح دشواری درس و ... بستگی دارد.

قیمت تدریس خصوصی فیزیک ساعتی چنده؟

هزینه کلاس خصوصی فیزیک از ساعتی ۱۰۰ هزار تومان تا ۸۰۰ هزار تومان و بیشتر متغیر است. در واقع در این مقاله نمی توانیم قیمت ثابت و مشخصی برای هر ساعت تدریس خصوصی فیزیک بیان کنیم چرا که همان طور که گفته شد، هزینه این کلاس ها به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. در ایران مدرس می توانید هزینه درخواستی هر مدرس را در کنار رزومه کاری و سوابق تدریس ایشان ببینید و یک معلم خصوصی خوب فیزیک با نرخ مناسب انتخاب نمایید.

نحوه هماهنگ کردن کلاس خصوصی فیزیک با قیمت مناسب

برای اینکه کلاس خصوصی فیزیک با هزینه مناسب داشته باشید اولا کلاس ها را زودتر هماهنگ نمایید. اوایل ترم اساتید نرخ های کمتری را پیشنهاد می دهند. نکته بعدی اینکه مطالعه و حل تمرین خودتان در فاصله بین کلاس ها به یادگیری بهتر و پایین آمدن هزینه ها کمک می نماید. وقتی خودتان خوب درس می خوانید تعداد جلسات کمتر و هزینه کمتری لازم می شود. نکته بعدی اینکه هزینه کلاس خصوصی فیزیک آنلاین از کلاس حضوری کمتر است. بنابراین می توانید از تدریس خصوصی آنلاین به جای تدریس خصوصی در منزل برای درس فیزیک استفاده نمایید. همان ابتدای کار هم از استاد فیزیک درخواست تخفیف کنید تا بتوانید با نرخ مناسب تری کلاس را نهایی کنید.

مقایسه قیمت ساعتی معلم خصوصی فیزیک در منزل و آنلاین

همانطور که در بخش قبل گفته شد، قیمت کلاس و معلم خصوصی فیزیک آنلاین به نسبت تدریس خصوصی فیزیک در منزل به صورت حضوری و معلم سرخانه فیزیک کمتر است. مثلاً اگر یک معلم مجرب برای هر ساعت تدریس خصوصی فیزیک در منزل هزینه ۵۰۰ هزار تومان را درخواست می کند برای کلاس آنلاین احتمالا با نرخ ۳۰۰ تا ۳۵۰ هزار تومان به صورت ساعتی موافقت می نماید. بنابراین کلاس های آنلاین فیزیک تا ۵۰ درصد می تواند ارزان تر تمام شود. همان استاد که برای هر جلسه آنلاین مثلاً ۳۵۰ هزار تومان درخواست می نماید، اگر تعداد جلسات بالا (مثلاً ۱۰ ساعت تدریس) را لازم داشته باشید برای هر ساعت تدریس با نرخ ۳۰۰ هزار تومان هم موافقت می کند. کلاس های آنلاین به صورت کلی ارزانتر است ولی به صورت کلی تدریس خصوصی فیزیک و سایر دروس در منزل بازدهی بیشتر و طرفداران بیشتری هم دارد.

معرفی تعدادی از بهترین مدرسین تدریس خصوصی فیزیک با نرخ مناسب

اگر قصد دارید پا جای پای بزرگانی همچون گالیله، نیوتن، انیشتین، استیون هاوکینگ، فارادی، ماکس پلانک، رادرفورد، نیاز بور، ورنر هایزنبرگ، تسلا، ارشمیدس، محمود حسابی و ... بگذارید و در فیزیک عالی پیشرفت کنید باید این درس را از همان ابتدای کار مفهومی و پایه ای یاد بگیرید. در ادامه تعدادی از بهترین مدرسین فیزیک تهران و ایران معرفی خواهند شد. برای مشاهده مشخصات کامل، قیمت درخواستی، رزومه کاری و سوابق تدریس و همچنین شماره تماس مستقیم اساتیدی که در ادامه معرفی شده اند به سایت ایران مدرس IranModares مراجعه کنید.

۱- استاد برجسته خانم مرضیه امیری

تدریس خصوصی از دوران کارشناسی از سال ۹۱ (کنکوری و تقویتی) - تدریس در آموزشگاه های قلم چی - تدریس در آموزشگاه آرمانگرایان - تدریس در سرای محله - تدریس خصوصی در آموزشگاه طرشت - تدریس در آموزشگاه آهنگران و ... - تدریس به صورت آنلاین تمام شهر و مقاطع

۲- استاد فوق العاده فیزیک وحید مرمری

استاد برگزیده سال های ۱۳۹۷- ۱۳۹۸و سال ۱۳۹۹ - مدرس ریاضیات و فیزیک تمام دانشگاه ها و دبیرستان های دنیا (TEACHING SAT) به زبان فارسی و انگلیسی - دانش آموخته ی دبیرستان تیزهوشان (شهید سلطانی ۴) کرج

۳- استاد خوب فیزیک  مهندس روح افزا صفری

من در کارم بسیار جدی هستم در ضمن اینکه آدم خسته کننده ای هم نیستم. برای من وقت دانش آموز بسیار مهمه و در ۹۹ درصد همیشه به موقع به کلاس خود می رسم. برای تضمین کار می توانید از شاگردای قبلی استعلام بگیرید.

۴- استاد خوب و با تجربه فیزیک امیر احمد میرسعید

استاد امیر احمد میرسعید دارای مدرک فوق لیسانس فیزیک از دانشگاه شهید بهشتی و دانشجوی دکترای فیزیک با ٢٢ سال سابقه تدریس در مدارس سمپاد و آموزشگاههای برتر ایران و مدرس رتبه های تک رقمی کنکور در سال ١٣٩٨و سال ١٤٠١

۵- استاد مجرب فیزیک حافظ نظری

 فیزیک : کنکور پزشکی ، مهندسی بالای ۹۰٪ - تدریس خصوصی به سبک نوین حرفه ای بین المللی آنلاین با آموزش سریع همه نکات کلیدی و مهم مسائل امتحانات کلاسی مدارس و آزمونهای قلمچی از مبتدی تا تیزهوشان

۶- خانم هدی سرپرست

دکترای مهندسی مکانیک از دانشگاه تربیت مدرس با معدل 18.70، بیش از ۷ سال سابقه تدریس موفق در مقاطع ابتدایی، متوسطه و دانشگاهی، تدریس ریاضی و فیزیک جهت آمادگی در کنکور نظام قدیم و نظام جدید

۷- استاد برتر فیزیک خانم سمیه گاراژیان

تدریس فیزیک دهم, فیزیک یازدهم, فیزیک دوازدهم - تدریس مکانیک کوانتومی, مکانیک تحلیلی, الکترومغناطیس - تدریس فیزیک عمومی تمام رشته های دانشگاهی - تدریس فیزیک عمومی کالج ها و دانشگاه های خارج از کشور

۸- یکی از بهترین اساتید فیزیک خانم پگاه قدیری

دانش آموز عزیز : یادگیری فیزیک صرفا حفظ فرمول و جایگذاری نیست و کسانی که با این ذهنیت فیزیک میخوانند قادر به حل سوالات متنوع و مفهومی نخواهند بود. با یادگیری مفهومی، نحوه ی مواجه با سوالات را می آموزید و توان تجزیه و تحلیل پیدا می کنید.

۹- استاد خوب فیزیک مهدی اسحاقی

تدریس خصوصی و گروهی فیزیک دهم،یازدهم و دوازدهم، ویژه امتحانات و کنکور سراسری، مدرس فیزیک به صورت کاملا مفهومی و تخصصی - فارغ التحصیل دکترای فیزیک از دانشگاه اصفهان - محقق فوق‌دکترای فیزیک دانشگاه شیراز

۱۰- یکی از مجرب ترین معلم های فیزیک خانم صدیقه احمدی عطار

۲۵ سال سابقه تدریس در مدارس و آموزشگاه ها بصورت حضوری و آنلاین  - تدریس با الگو و شیوه مورد نیاز هر دانش آموز بر اساس سطح دانش و میزان تسلط دانش آموز

از بهترین مدرسین فیزیک می توان به مهدی یحیوی، محمد نوکنده، امیر قضاتی، فرید شهریاری، مجتبی سادات، مهدی براتی، مهدی باباخانی، رضا ذهبی، بهادر کامران، امیر میرحسینی، استاد علیرضا عربشاهی، استاد کامیار، احمد مصلایی و ... اشاره نمود.

منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.