خرید گردو چندلر پیوندی و تحقق آرزوهایتان! ادعای عجیب نهالستان رویال نهال!

رپرتاژ آگهی: به گفته نهالستان رویال نهال، بزرگ ترین نهالستان در ایران، کاشت نهال گردو چندلر پیوندی همانا، تحقق آرزو هایتان هم همانا. شاید این ادعا کمی عجیب و در حد یک پیام تبلیغاتی به نظر برسد، اما باید بدانید که از یک باغ گردو چندلر می توان درآمد میلیاردی کسب کرد. هرچند که در این مسیر سختی ها و چالش‌ هایی پیش روی شماست، اما باید با مشورت با کارشناسان نهالستان های معتبر، مسیر ثروتمند شدنتان را هموار تر کنید.

چرا نهال گردو چندلر پیوندی بکاریم؟

اینکه در میان ارقام مختلف نهال های گردو، چرا باید نهال گردو چندلر پیوندی را بکارید، به این دلیل است که این رقم به دلیل داشتن ویژگی برتر دیرگل بودن ،مشکل سرمازدگی گردو در مناطق سردسیر را کاهش داده است و با گردو هایی به رنگ سفید روشن و مغز پر چرب در بازار طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. اگر هدف شما از احداث باغ گردو، سود آوری و رشد اقتصادی باشد، کاشت نهال گردو چندلر پیوندی توصیه می شود. این رقم در سال اول بعد از کاشت باردهی خود را با تعداد ۵ تا ۱۵ گردو آغاز می کند. در سال چهارم به بعد، شما می توانید روی باردهی اقتصادی این درخت گردو حساب کنید.

چنانچه از نظر آبیاری، هرس، کوددهی، سمپاشی و سایر رسیدگی های مربوطه، باغ را تأمین کنید، سالانه در یک هکتار باغ گردو می توان بالغ بر 7 یا 8 تن گردوی تازه برداشت کرد. به طور میانگین وزن گردو های کاغذی چندلر پیوندی، ۱۷ گرم است که ۶۵ درصد آن را مغز گردو تشکیل می دهد. اگر تمایل دارید درباره نهال گردو چندلر پیوندی اطلاعات بیشتری به دست آورید، می توانید به سایت هایی مانند نهال ۱۱۰ و رویال نهال مراجعه کنید.

نهال گردو چندلر پیوندی در چه شرایط اقلیمی سازگاری بیشتری دارد؟

اصالت نهال گردو چندلر پیوندی به کشور آمریکا بر می گردد. این رقم گردو بعد از تغییرات و اصلاحات لازم به شکلی که امروزه می بینید درآمده است. برای باردهی حداکثری از نهال گردو چندلر، باید این رقم را در مناطقی با ارتفاع 300 تا 1200 درجه سانتی گراد بکارید. در صورتی که ارتفاع از سطح دریا منطقه  از اعداد ذکر شده است بیشتر باشد، بهتر است ارقام دیگری مانند ژنوتیپ رویال ۷ یا گردو فرنور را خریداری کنید.

 گردو چندلر آمریکایی رشد محدودی دارد و طی بررسی های انجام شده، فاصله بین درختان گردو چندلر در باغ باید ۷×۷ یا ۷×۶ باشد. بر همین اساس، در یک هکتار باغ می توان ۲۱۰ و حداکثر۲۴۰ نهال گردو کاشت. البته بدانید که تمامی نهال ها لزوما چندلر نیستند، بلکه برای گرده افشانی و بارور شدن درختان، باید در فواصل مشخصی، ارقام گرده افشان مانند فرنور یا فرانت بکارید.

شما باغدار عزیز در صورت وجود هر گونه ابهام و سوالی راجع به نهال گردو چندلر پیوندی می توانید با کارشناسان خبره در نهالستان ها صحبت و مشورت کنید.

نکاتی درباره نهال گردو چندلر پیوندی که شاید ندانید!

نکاتی درباره نهال گردو چندلر پیوندی که شاید ندانید!

  • در شرایط نرمال، هر درخت گردو چندلر در سال های اقتصادی خود بین 55 تا 65 کیلو گردو خشک می دهد.

  • عمق لازم برای حفر چاله کاشت نهال گردو، ۷۰-۱۰۰ سانتی متر است.

  • هنگام خرید نهال گردو چندلر پیوندی توجه کنید که، نهال از نوع پیوندی باشد نه بذری. بنابراین توصیه می شود نهال را از مراکز و نهالستان های معتبری خریداری کنید، تا سرمایه تان هدر نرود.

  • عصر اقتصادی درخت گردو چندلر حدود ۱۰۰ سال است‌ یعنی شما با کاشت نهال گردو چندلر، تا یک و شاید هم دو نسل، از خرید نهال جدید بی نیاز هستید.

  • نهال گردو چندلر برای کشت و آبیاری به روش دیمی مناسب نیست. این نهال نیاز ویژه ای به آب دارد تا بتواند باردهی حداکثری داشته باشد.

  • بهترین خاک برای بستر سازی نهال چندلر، خاک نرم است. برای سنجش نرمی یا سختی خاک بهتر است از مهندسین کشاورزی و افراد خبره در امور باغداری کمک بگیرید.

  • زهکشی مناسب و سمپاشی به موقع می تواند باغ گردو را از آفت زدگی و بیماری مصون دارد.

  • پیوند زدن درخت گردو چندلر که بهترین روش برای تکثیر آن است، و بهتر اسنت زمان خرید به محل زخم یا پیوند توجه نمایید.

  • رقم چندلر پیوندی گرچه ارتفاع کمی دارد، اما باید برای باردهی بیشتر و تنفس تمامی قسمت ها، هرس اصولی انجام شود. در صورتی که هیچ اطلاعی درباره هرس کردن درختان ندارید، می توانید از سایت رویال نهال با پشتیبانی تماس گرفته و اطلاعاتتان را افزایش دهید.

برای خرید نهال گردو چندلر پیوندی به کدام نهالستان اعتماد کنیم؟

برای خرید نهال گردو چندلر پیوندی به کدام نهالستان اعتماد کنیم؟

اعتماد به هر نهالستانی بدون تحقیق و تفحص درباره سابقه و خدمات آن، کار اشتباه  و ناشیانه ای است. اگر شما برای خرید نهال گردو چندلر پیوندی به نهالستان معتبر و بزرگ خاورمیانه، مراجعه کنید، می توانید از امکان بازگشت وجه در صورت نارضایتی، ارسال نهال در محل مورد نظرتان، قیمت عادلانه نهال ها و غیره برخوردار شوید. همچنین بدانید که این نهالستان با نظارت جهاد کشاورزی و با بهره گیری از مهندسین کشاورزی، نهال های متعددی را کاشت و پرورش می دهد که همگی دارای گواهی اصالت، سلامت و گواهی قرنطینه هستند.

علاوه بر موارد فوق، کارشناسان و متخصصین کشاورزی که در این نهالستان مشغول به کار هستند، می توانند شما باغدار تازه کار را در امور احداث باغ، هرس درختان، خاک شناسی و اصلاح خاک، نحوه صحیح آبیاری و برداشت محصول کمک کنند تا بهره وری از باغتان به حداکثر برسد.

برای آگاهی و اطمینان از خدمات این نهالستان می توانید به سایت رسمی آن یعنی royalnahal مراجعه کرده و با صرف کمی زمان از قیمت انواع نهال ها، نحوه خرید آن ها و جزئیات مربوط به هر نهال، اطلاعات جامعی کسب کنید. (جهت ورود به سایت رویال نهال کافیست در گوگل رویال نهال را جستجو کنید).

قیمت نهال گردو چندلر پیوندی در نهالستان رویال نهال با توجه به سن و سایز نهال از 170 هزار تومان تا 200 هزار تومان متغییر است.

جهت خرید حضوری نهال گردو چندلر پیوندی از نهالستان رویال نهال می توانید به آدرس زیر مراجعه نمایید

آذربایجان غربی، میاندوآب، انتهای کوی رابری، نرسیده به ایستگاه تحقیقات کشاورزی، گلخانه رویال نهال آرمین قاسمی

جهت خرید انواع نهال گردو می توانید با شماره تماس های زیر در ارتباط باشید:

04445231520

09141811520

09301811520

09201811520

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.