درآمدزایی با خرید و کاشت نهال صنوبر

رپرتاژ آگهی:  نهال صنوبر از جمله نهال هایی می باشد که امسال جزء پرفروش ترین نهال ها بوده و باغداران فراوانی نسبت به خرید و احداث باغ این نهال اقدام نموده اند در ادامه با ما همراه باشید تا با نهال صنوبر بیشتر آشنا شوید:

آشنایی با نهال صنوبر:

اگر شما به دنبال ارقام درختان زودبازه با درآمدزایی مناسب میگردید. حتما نام نهال صنوبر به گوشتان خورده است. همانطور که میدانید نهال صنوبر یکی از ارقام قدبلند است که برای استفاده از چوب آن در باغ کاشته میشود. به این ترتیب هرچقدر کیفیت چوب و ارتفاع درختان؛ بیشتر باشد درآمدزایی شما از باغ نیز افزایش خواهد یافت. از این رو به شما توصیه میکنیم: از ارقامی برای کاشت در باغ استفاده کنید که بالاترین سازگاری را با شرایط آب وهوایی و اقلیمی در باغ شما از خود نشان میدهند. تا در نهایت سوددهی باغ به بیشترین حد خود برسد. از جمله فاکتورهای مهم که پیش از خرید نهال صنوبر و کاشت آن باید در نظر بگیرید: ارتفاع از سطح دریا؛ آب وهوا و شرایط اقلیمی؛ باردهی و عمر اقتصادی درختان است.

احداث باغ صنوبر چه مزایایی دارد؟

این ارقام از نهال صنوبر همتنطور که اشاره کردیم دارای برگ‌های بسیار پهنی هستند که می‌تواند گزینه مناسبی برای ایجاد سایه و هوای خنک برای دیگر محصولات زراعی به حساب بیاید به طوری که بسیاری از افراد این نمونه‌ها را در اطراف باغات و پارک‌های جنگلی برای ایجاد رفاه دیگران به کاشت می‌رسانند. از مزیت دیگر نهال صنوبر می‌توان به بهبود اکسیژن در اکوسیستم هوا اشاره داشت چرا که امروزه این دسته از مشکلات با کاشت این ارقام از نهال صنوبر به خوبی قابل حل می‌باشد.

دلایل خرید و کاشت نهال صنوبر:

از دلایلی که باعث شده بسیاری از افراد به فکر کاشت و پرورش نهال صنوبر باشند خالی شدن درختان از جنگل‌های شمالی ایران و کاهش پوشش گیاهی مناطق است که باعث شده زندگی بسیاری از جانوران این مناطق با خطر جدی روبه‌رو شود به این ترتیب افراد زیادی در تلاش هستند تا ارقام نهال صنوبر زیادی را جایگزین درختان نابود شده این جنگل‌ها کنند، از طرفی کاشت این ارقام از نهال صنوبر به بسیاری از صنعت‌ها همچون صنعت چوب و ساخت ابزارات چوبی بسیار کمک‌کننده بوده است و می‌توانند از چوب این نهال‌های صنوبر استفاده داشته باشند.

باید بدانید نهال صنوبر از رشد بسیار سریعی برخوردار بوده است و دارای برگ‌های بزرگ پهنی هستند این ارقام از نهال از گونه‌های بسیار متنوعی برخوردار هستند که افراد با توجه به سازگاری مناطق خود می‌توانند این نمونه‌ها را به کاشت برسانند همچنین از تنه این دسته نهال صنوبر برای ساخت مبل و ابزارت چوبی بسیار استفاده می‌شود.

لازم به ذکر است مقاومت ارقام نهال صنوبر در برابر باد و طوفان بسیار بالا بوده و افراد زیادی به این دلیل آن را در اطراف باغات خود به کاشت می‌رسانند.

معرفی انواع ارقام موجود صنوبر در کشور

معرفی انواع ارقام موجود صنوبر در کشور:

در بخش زیر ما پرفروش ترین و بهترین ارقام تجاری صادراتی نهال صنوبر اصلاح شده در مجموعه غرب نهال را به شما معرفی کرده ایم که میتواند شما را به درآمدزایی بالایی برساند:

  1. نهال صنوبر اسرائیلی

  2. نهال صنوبر شیرازی

  3. نهال صنوبر کبود سیاه تبریزی

  4. نهال صنوبر نیگرا

دلیل تفاوت قیمت نهال صنوبر در بین نهالستان ها ؟

حتما تا به این جای مقاله این موضوع را دریافته‌اید نهال صنوبر به دلیل دارا بودن تنوع زیاد از قیمت‌های متنوعی برخوردار است اما در ادامه به موضوعات دیگری برای تنوع قیمت نهال صنوبر اشاره می‌کنیم که عبارت هستند از:

  1. جالب است بدانید که وجود بسیاری از افراد دلال می‌تواند هنگام خرید، قیمت نهال صنوبر را چندین برابر افزایش دهد به همین خاطر نیاز است که برای حذف این واسطه‌ها از طریق فضای اینترنتی خرید داشته باشید تا قیمت آن برای شما مناسب‌تر باشد.

  2. کیفیت و مقاومت بالا در هر یک از این ارقام نهال صنوبر برای تعیین قیمت، فاکتور بسیار مهمی به حساب می‌آید به طوری که اگر صنوبر از آسیب و بیماری برخوردار باشد قیمت آن بسیار پایین‌تر خواهد بود.

امیدواریم در انتهای صحبت ها در خصوص قیمت نهال صنوبر توجه باشید با انتخاب نهالستان معتبر همچون غرب نهال با خیال آسوده نسبت به خرید نهال صنوبر خود اقدام خواهی کرد.

نتیجه گیری نهایی در خصوص نهال صنوبر:

اگر جز آن دسته از افرادی هستید که علاقمند به خرید نهال صنوبر هستید بهتر است به این موضوع توجه داشته باشید که آن را از مجموعه‌های معتبر که سال‌ها تجربه کاشت و پرورش این ارقام را دارند سفارش دهید به طوری که غرب نهال توانسته است با نیم قرن تجربه این دسته از نهال‌های صنوبر را با رضایت مندی کامل به دست مشتریان خود عرضه کند همچنین باید توجه داشته باشید که نهال صنوبر دارای مجوز قرنطینه باشد تا شما با خیالی آسوده آن را در زمین‌های خود به کاشت برسانید.

با خرید نهال صنوبر یک و دو ساله از نهالستان غرب نهال تنها ۱۵ سال پس از کاشت نهال به ارتفاع و کیفیت مطلوب رسیده و میتوان آن را برای اهداف تجاری و فروش قطع نمود. انواع ارقام نهال صنوبر زودبازه بوده و به سرعت شما را به درآمدزایی از باغ نزدیک میکنند.

درختان صنوبر تا بیش از ۱۰۰ سال عمر مفید داشته و شما میتوانید از مزایای این درختان بهره مند شوید.

نحوه خرید نهال صنوبر از نهالستان غرب نهال

نحوه خرید نهال صنوبر از نهالستان غرب نهال:

جهت خرید نهال صنوبر و اطلاعات بیشتر به وب سایت gharbnahal.ir  مراجعه نمایید یا از طریق شماره تماس های زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید، جهت تسریع پاسخگویی میتوانید از طریق واتساپ و تلگرام با ما در تماس باشید.

۰۹۰۲۶۵۱۳۲۰۹ / ۰۹۳۵۲۵۷۱۷۶۲ / ۰۹۳۵۲۵۷۱۷۶۸ / ۰۹۳۵۲۵۷۱۷۹۲

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.