برگزاری کارگاه سفته الکترونیک در نمایشگاه تراکنش ایران

رپرتاژ آگهی: با گسترش روزافزون این پیشرفت‌ها، انتظار می‌رود که شرکت‌های دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها و نوآوران و فناوران صنعت فین‌تک محصولات و ایده‌های نوآورانه و هوشمندانه‌تری‌ را به جامعه ارائه کنند. از همین رو، نمایشگاه تراکنش ایران که به عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای حوزه فناوری مالی و بانکی کشور شناخته می‌شود،  فرصتی مطلوب برای بهره‌گیری از دستاوردهای فعالان این عرصه را فراهم کرده است. 

امسال شرکت پردازش اطلاعات مالی پارت، به عنوان یکی از شرکت‌های متخصص و پیشرو در زمینه ارائه راهکارهای هوشمند مالی با شعار نسل جدید راهکارهای اقتصادی، قدرت‌ گرفته از هوش مصنوعی در نهمین نمایشگاه تراکنش ایران حضور دارد تا با برگزاری نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی گامی موثر در جهت ساده‌سازی فرایندهای مالی در کسب‌ وکار و زندگی مردم و ایجاد گفتمانی اثربخش در حوزه هوش مصنوعی و صنعت فین‌تک بردارد. در همین راستا، این مجموعه دانش‌بنیان قصد دارد کارگاهی تخصصی درباره‌ فرایندها و مزایای سفته الکترونیک در جریان این نمایشگاه برگزار کند تا از یک سو بستری برای تعامل و هم‌افزایی میان فعالان عرصه فین‌تک ایجاد کند و از سوی دیگر، مسئولیت اجتماعی خود را برای دسترسی مردم به هوش مصنوعی و فناوری‌های نوین محقق نماید.

پارت دانش‌بنیان

طی سال‌های اخیر پارت دانش‌بنیان با توسعه بیش از 100 سرویس هوشمند و خدمت به بیش از 13 میلیون کاربر یکتا، همواره تلاش کرده به شکلی هوشمند و نوآورانه خدمت‌رسان نیازهای جامعه باشد. خدماتی مانند سرویس احراز هویت الکترونیک در دوران پاندمی کرونا برای ثبت‌نام کاربران در سامانه سجام وابسته به بورس به‌منظور جلوگیری از جعل هویت و تقلب در این فرایند، سرویس امضای دیجیتال جهت جلوگیری از جعل و انکار قراردادها، سرویس سفته الکترونیک برای ضمانت اجرایی قراردادها و سامانه ارائه گزارش اعتباری جهت مدیریت ریسک اعتباری و کاهش نرخ نکول، نشان‌دهنده‌ی توانمندی این شرکت در ارائه به‌روزترین و کاراترین محصولات و خدمات مبتنی بر جدیدترین فناوری‌های روز دنیاست.

اکنون شرکت دانش بنیان پارت با کارنامه‌ای درخشان از تجربه‌های کارآمد آماده است تا دانش و اطلاعات خود را در زمینه توسعه خدمات و محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی در اختیار فعالان و علاقه‌مندان صنعت فین‌تک قرار دهد.

نهمین نمایشگاه تراکنش ایران از ۱۸ تا ۲۰ دی‌ماه سال جاری در مرکز آفرینش‌های کانون و هتل لاله برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به آدرس  Landing.partdp.ir/tarakoneshجهت ثبت‌نام و شرکت در کارگاه‌های تخصصی از جمله کارگاه سفته الکترونیک پارت اقدام نمایند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.