خرید نهال صنوبر نیگرا ترکیه 3 متری دو ساله فقط به قیمت 12 هزار تومان

رپرتاژ آگهی: به نقل از نهالستان رویال نهال، بزرگ ترین تولید کننده انواع نهال های مثمر و غیر مثمر در کشور که سالانه 2 میلیون نهال صنوبر تولید می کند، با کاشت نهال صنوبر در باغ، مسیرتان را به سمت درآمد های کلان تغییر دهید.

این تصور که تنها نهال های میوه سودآوری دارند را کنار گذاشته و پس از مشورت با کارشناسان در نهالستان های معتبری چون رویال نهال، کسب و کارتان را با یک تحول جدید و مفید مواجه کنید.رویال نهال به دلیل تولید عمده نهال صنوبر و عرضه مستقیم و بدون واسطه آماده عقد قرار داد با قیمت های مناسب با تمامی ارگان دولتی و غیر دولتی می باشد .همچنین باغدارانی که قصد احداث باغ این غیرمثمر پردرآمد را دارند می تواند این نهال سودآور غیر مثمر را از مجموعه رویال نهال به قیمت مناسب تری تهیه کنند.

نهال صنوبر را چقدر می شناسید؟

به عنوان یک باغدار یا کسی که قصد انتخاب شغل باغداری را دارد، تا چه اندازه با نهال های غیر مثمر آشنا هستید؟ آیا می دانستید که نهال صنوبر شامل ۸۵ گونه مختلف است که در میان آن ها نهال های نیگرا ترکیه  با رشد بیشتر در زمان کم توانسته اند لقب اقتصادی ترین ارقام صنوبر را به خود اختصاص دهند.

بله، همان طور که گفته شد نهال صنوبر جزء نهال هایی است که میوه و ثمره خاصی ندارد، اما به دلیل تقاضای بالا برای خرید چوب آن در بازار، جزء پرطرفدار ترین نهال های غیر مثمر به شمار می رود‌. این نهال به صورت عرضی رشد بسیار کمی داشته و طول آن اغلب تا حدود ۳۰ متر می رسد. باغدار باید در یک دوره ۶ ساله با مراقبت های خاصی، صنوبر را طوری پرورش دهد که بعد از آن حداکثر بهره وری از باغ صنوبر به دست آید.

کاشت نهال صنوبر در اطراف باغ مرسوم تر است، زیرا این نهال ریشه هایی قوی داشته که در خاک به خوبی نفوذ کرده اند؛ بنابراین می توان به عنوان بادشکن از آن ها استفاده کرد. نهال صنوبر در مقایسه با نهال های غیر مثمر، با توجه به رشد مناسب و بهره وری بالا، قیمت بسیار پایین تری دارد. به جرات می توان گفت که سرمایه لازم برای خرید نهال صنوبر در برابر سودآوری آن بسیار ناچیز است.

از مشخصه های نهال صنوبر این است که این نهال را می توان با تراکم بالا و در فاصله ۱×۱ کاشت. خوشبختانه کاشت نهال صنوبر در اکثر مناطق ایران به خصوص مناطق سردسیری و معتدل امکان پذیر است. علاوه بر فروش چوب صنوبر می توان از برگ و سرشاخه های آن در طب سنتی استفاده های متعددی کرد. برای اینکه اطلاعات دقیق تر و علمی تری درباره این نهال به دست آورید، می توانید به سایت هایی همچون رویال نهال، نهال ۱۱۰ و غیره مراجعه کنید.

صنوبر، درختی غیر مثمر ولی درآمد زا؛ پیشنهادی که رویال نهال برای ثروتمند شدن دارد!

شرایط کاشت و پرورش نهال صنوبر چگونه است؟

اگر تصمیم تان را درباره خرید نهال صنوبر گرفته اید، بهتر است درباره نحوه کاشت و رسیدگی های لازم برای رشد بهتر و بیشتر آن، اطلاعات جامع تری کسب کنید. کارشناسان خبره در نهالستان های بزرگ، بعد از تحقیقات و بررسی های متعدد، به نتایج مفیدی درباره این نهال اقتصادی و تجاری دست پیدا کرده اند، که در ادامه بیان می شود.

در وهله اول سلامت نهالی که خریداری می کنید، بسیار مهم است. یک نهال سالم باید ریشه ای سالم، ساقه ای صاف با تاجی متقارن داشته باشد و جوانه های انتهایی آن بدون آسیب باشند. بهترین سن برای خرید نهال، ۲ سالگی است که ارتفاعی بین 2 تا 4 متر و قطری حدود 5 تا ۱۰ سانت دارد. برای خرید نهال سالم حتما از مراکز معتبر کمک بگیرید تا نتیجه زحماتتان به باد نرود.

خاکی که نهال صنوبر در آن کاشته می شود باید بافت مناسبی داشته و غنی از مواد آلی و معدنی باشد. بهترین خاک، خاک شنی لومی بوده که جذب اکسیژن خوبی داشته و ph آن ۷ است. بهترین زمان برای کاشت نهال صنوبر در مناطق مختلف، متفاوت است. معمولا در مناطق نیمه گرمسیری و معتدل در اواخر آذر و در مناطق سردسیری در اسفند یا فروردین باید نهال را بکارید.

نهال صنوبر را باید در منطقه ای بکارید که نور کافی دریافت کند. در واقع این نهال با تغذیه از خاک، نور و آب است که می تواند رشد طولی مناسبی داشته و مرتفع شود. آبیاری این نهال با توجه به بارش سالانه در منطقه متفاوت است. اگر بارندگی کم باشد، ۵۰ تا ۷۰ لیتر و اگر بارش سالانه به اندازه باشد، ۴۰ تا ۵۰  لیتر آب برای نهال ها کافی است. نکته ای که باید توجه کنید این است که در صورت آبیاری کم، نهال ها دیرتر به سن بلوغ می رسند و قطعا زمان بیشتری طول می کشد که شما از درخت صنوبر استفاده تجاری کنید.

با توجه به رشد بالای نهال صنوبر، باید خاک تحت کشت همواره قوی بوده و تمامی نیاز های نهال را برطرف کند. به همین منظور و برای رفع نیاز به نیتروژن، فسفر و پتاسیم، کود سه بیست پیشنهاد می شود. هر نهال برای قد کشیدن به ۱۰۰ گرم کود سه بیست نیاز دارد که معمولا در اواسط بهار به خاک داده می شود. البته نباید نقش کود سولوپتاس را در قطور شدن تنه درختان صنوبر نادیده گرفت.

 نهالستان صنوبر

کدام نهالستان نهال صنوبر را با قیمت منصفانه عرضه می کند؟

درمیان صد ها نهالستان در کشور، اینکه کدام نهالستان را برای خرید نهال صنوبر انتخاب کنید کار سختی است. نهالستان رویال نهال به عنوان نهالستانی با سابقه بیش از سه دهه و دارای مجوز رسمی از جهاد کشاورزی، همواره پیشرو در فروش و پرورش نهال های غیر مثمر بوده است. در این نهالستان شما بدون دخالت هیچ واسطه ای، می توانید نهال هایی با گواهی سلامت و شناسنامه را خریداری کنید. قیمت منصفانه در کنار ضمانت بازگشت وجه، یک تضمین ایده آل برای آسودگی خیال شما باغدار گرامی است.

در نهالستان رویال نهال می توانید نهال ها را، هم به صورت حضوری و هم غیر حضوری خریداری کرده و با دریافت فاکتور رسمی، آن ها را در محل تحویل بگیرید.

برای اطلاع از قیمت نهال صنوبر و اطلاع از نحوه خرید آن، می توانید به سایت royalnahal دات کام مراجعه و یا با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید.

۰۹۱۴۱۸۱۱۵۲۰

۰۹۲۰۱۸۱۱۵۲۰

۰۹۳۰۱۸۱۱۵۲۰

۰۹۰۲۱۸۱۱۵۲۰

۰۴۴۴۵۲۳۱۵۲۰

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.