رکورد فروش شرکت ستاره اول شکسته شد

رپرتاژ آگهی: بنا به گزارش روابط‌عمومی این شرکت، به گفته محمد جواد صدوقی ستاره اول موفق گردید در پایان سال مالی منتهی به 30 آذر ماه 1402  به فروش بیش از 8 هزار میلیارد تومانی دست یابد و رکورد قبلی 7 هزار میلیارد تومانی خود را پشت سر بگذارد.

محمد جواد صدوقی مدیرعامل این شرکت راهکار های نوآورانه در تحلیل دقیق‌تر بازار و ذائقه مشتریان، متنوع سازی استراتژی‌های توسعه بازار، انجام کار تیمی منسجم و بهره مندی از  استعدادهای جوان و متخصص در محیطی حرفه‌ای را از مهم ترین دلایل کسب این موفقیت می داند. 

صدوقی اعلام کرد در این سال مالی و  در راستای اجرای استراتژی تنوع بخشی سبد محصولات، سرویس های جدیدی در شرکت ستاره‌اول مورد بهره‌برداری قرار گرفته است. مدیرعامل ستاره اول در ادامه افزود تنها در اپلیکیشن ستاره‌ یک سرویس های جدیدی از جمله خرید اقساطی، بهبود و توسعه سرویس های گردشگری (خرید بلیت هواپیما، قطار  و اتوبوس، رزرو هتل و راه‌اندازی کیف‌پول گردشگری)، خدمات خودرو و سرویس سلامت در بستر اپلیکیشن ستاره یک در این سال مالی توسعه و تجاری سازی شده است.

‌شرکت دانش بنیان ستاره درخشان همراه کیش با نام تجاری ستاره‌اول به عنوان یکی از شرکت¬های زیرمجموعه هلدینگ همراه اول و مطرح  در حوزه تلکام و پرداخت الکترونیک کشور از سال 1394 فعالیت خود را  آغاز نموده و  در تلاش است با نگاه فناورانه نسبت به پاسخگویی به نیازهای جامعه 56 میلیون نفری مشتریان خود اقدام نماید. در این راستا با توسعه و پیاده سازی سرویس کد دستوری #1* در تمامی اپراتورهای تلفن همراه و توسعه اپلیکیشن ستاره یک کوشیده  است تا با ارائه خدماتی همسو با تغییرات نیازمندی‌های مشتریان، رضایت حداکثری  خانواده بزرگ مشتریان ستاره‌اول را جلب نماید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.