رویال نهال حامی همیشگی باغداران، فروش نهال تنها 40 هزارتومان، تخفیف ویژه و محدود

رپرتاژ آگهی:  شما می توانید تنها با 40 هزارتومان نهال دلخواه خود را به صورت اینترنتی و غیر حضوری با تضمین کیفیت خریداری کنید. تنوع محصولات رویال نهال همیشه زبانزد بوده و می توانید هر نهالی که دوست دارید، انتخاب کنید. این فرصت بسیار محدود است و اگر قصد خرید دارید، هرچه سریعتر اقدام کنید و با کارشناسان رویال نهال ارتباط بگیرید. هدف ما حمایت از باغداران در سراسر نقاط کشور است پس این فرصت استثنایی را از دست ندهید. 

در خرید نهال به چه نکاتی دقت کنیم؟

درست است که رویال نهال محصولات خود را به صورت تضمینی به فروش می رساند اما این  دلیل نمی شود که شما چشم بسته خرید کنید. کیفیت و سلامت نهال اهمیت بسیار زیادی در رونق باغ و باردهی آن دارد. اولین قدم انتخاب یک مرکز فروش معتبر است و در قدم های بعدی باید به یک سری پارامترها هم توجه کنید که از مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

سازگاری نهال با شرایط اقلیمی شما 

هر نهال برای شرایط اقلیمی خاصی مناسب است و شما باید از سازگاری نهال مورد نظرتان با منطقه ای که در آن هستید مطمئن شوید. برخی از نهال ها توانایی تحمل دمای پایین را ندارند و برای مناطق سردسیر مناسب نیستند، در مقابل هستند نهال هایی که مقاوم در برابر سرما هستند اما دمای بالا می تواند موجب آفتاب سوختگی آن ها شود. شما باید تمامی شرایط آب و هوایی منطقه خود را بسنجید و متناسب با آن یک نهال بارده انتخاب کنید. می توانید این کار را به متخصصین رویال نهال بسپارید. کافی است منطقه جغرافیایی خود را با متخصصین و مهندسین ما در میان بگذارید تا بهترین نهال را که سازگاری بالایی با اقلیم شما دارد برایتان معرفی کنند و یک خرید آگاهانه داشته باشید. 

دیر گل بودن یا زود گل بودن نهال 

این نکته دیگری است که در هنگام خرید باید مد نظر قرار دهید. وضعیت گلدهی نهال ها ارتباط مستقیمی با زمان باردهی آن ها دارد. دیر گل بودن نهال به معنی این است که سرما نمی تواند آن را تهدید کند و خیالتان از این بابت راحت خواهد بود. اگر اطلاعی از دیرگل بودن یا زودگل بودن درخت مد نظرتان ندارید، کافی است با رویال نهال تماس بگیرید. 

سلامت و کیفیت نهال ها

سلامت و کیفیت نهال ها 

تصور کنید یک نهال آسیب دیده و بیمار را به باغ خودتان راه دهید، چه فاجعه ای در انتظار شما خواهد بود؟ آفات می توانند دیگر درختان تنومند باغ شما را هم از پا دربیاورند. اینکه یک نهال سالم و عاری از هرگونه آفات و بیماری تهیه کنید، اهمیت بسیار زیادی دارد. ریشه شما هرچه تمیز باشد به راحتی از هم جدا می شود و سریعتر هم استقرار پیدا می کند. با خرید از نهالستان آرمین قاسمی مطمئن خواهید بود که یک نهال سالم و تهیه می کنید که هیچ تهدیدی برای باغ شما ندارد و می تواند باغ شما را پر رونق کند. 

بهترین فصل کاشت نهال 

از غافله عقب نمانید! اواسط آذرماه تا اواخر اسفند، بهترین فرصت برای کاشت نهال است. با اینکه تایم آذر را از دست داده ایم اما دقت کنید که کشت قبل از عید را نسوزانید. شما با خرید نهال در طرح حمایت از باغداران که فرصت محدودی دارد می توانید نهال های مورد نظر خود را سفارش دهید و با رزرو سفارش خود، در مناسب ترین زمان آن ها را دریافت کنید و در باغتان بکارید. می توانید همین حالا سفارش خود را هم ثبت کنید و در اسفند جهت احداث باغ اقدام کنید. در تمامی این مسیر رویال نهال با تیم پشتیبانی قوی خود 24 ساعته همراه شما است. 

یک نهال استاندارد و درجه یک چه مشخصاتی دارد؟

یک نهال استاندارد و درجه یک چه مشخصاتی دارد؟

شما به عنوان یک کشاورز کاربلد باید بتوانید نهال خوب را از بد تشخیص دهید، اما چگونه؟ پاسخ بسیار ساده است باید به چند نکته مهم توجه کنید که عبارتند از: 

- نهال های دو ساله قوی تر هستند و سرعت رشد بالایی هم دارند. 

- نهال ها را باید به صورت بسته بندی شده تحویل بگیرید. 

- ریشه نهال ها باید کاملا سالم و بدون هیچ گونه آسیب دیدگی باشند

- نهال باید بدون آفات و قارچ و... باشد. 

- قطر نهال تضمین کننده کیفیت آن نیست و نهال های دو ساله می توانند به خوبی پاسخگوی نیاز شما باشند. 

مهم ترین عواملی که در قیمت نهال تاثیر می گذارند کدامند؟

عوامل متعددی هستند که در تعیین قیمت نهال نقش دارند. طرح حمایت از باغداران و کشاورزان نهالستان رویال یک فرصت استثنایی است تا بتوانید با یک هزینه مقرون به صرفه خرید کنید. از سری عواملی که روی قیمت نهال اثر می گذارند عبارتند از: 

1- سن نهال ( 1 ساله، 2 ساله و 3 ساله)

2- نوع نهال و رقم آن 

3- قدرت ریشه نهال ها 

4- نمایندگی که از آن خرید می کنید 

5- عرضه و تقاضا در بازار

6- و ...

در این میان بهتر است بدانید که شرایط اقلیمی هم می تواند قیمت فروش نهال را تحت تاثیر قرار دهد. برای مثال: در زمان مناطقی که شرایط آب و هوایی بیابانی و خشک دارند، قیمت نهال ها گران تر است. علاوه بر آن نوع کشت و پرورش نهال ها هم روی قیمت آن اثر می گذارد. نهال هایی که در شرایط مناسب کشت شده اند، هزینه خاک، آبیاری و نگهداری بالایی دارند و مشخص است که روی قیمت اثر می گذارد اما در نهایت نهال های باکیفیت خواهید داشت. 

خرید نهال بادام تجاری و پربار از نهالستان بزرگ و مجوز دار رویال نهال

قیمت نهال و نحوه خرید در نهالستان رویال نهال 

قیمت یکی از فاکتورهای مهم حین خرید نهال است و نمی توان نسبت به آن بی تفاوت بود. بسیاری از کشاورزاان به دلیل قیمت بالای نهال ها از خرید آن مصرف می شوند. اما این یک فرصت خارق العاده برای شما است. چرا که نهالستان رویال نهال با قیمت بسیار مناسب نهال ها را در اختیار شما قرار می دهد. می توانید با خرید مستقیم و بدون واسطه از نهال رویال در هزینه های خود صرفه جویی کنید و یک خرید لذت بخش داشته باشید. 

قیمت درج شده تنها برای احداث باغات و خرید های بالای 1000 اصله می باشد. 

برای خرید کافی است با کارشناسان نهالستان ما به شماره تماس های زیر ارتباط بگیرید:

09141811520

09201811520

09301811520

04445231520

ما همه روزه و 24 ساعته منتظر شنیدن صدای گرم شما هستیم تا عرضه نهال های باکیفیت رونق دهنده باغات در سراسر کشور باشیم. با رویال نهال همیشه سبز و پایدار بمانید. جهت اطلاعات بیشتر و مشاهده تمامی ارقام های نهال و همچنین نحوه خرید و مشاوره میتوانید به سایت نهالستان رویال نهال آرمین قاسمی به آدرس ROYALNAHAL.COM مراجعه نمایید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.