خرید از سوپرمارکت دیجی‌کالا با قیمت سال قبل

رپرتاژ آگهی: سرپرستان خانوار مشمول طرح کالابرگ، در سراسر ایران پس از ورود به سایت یا اپلیکیشن دیجی‌کالا با انتخاب کالاهای مورد نیازشان می‌توانند کد احراز کالابرگ خود را ثبت کرده و پس از انجام این کار  11 قلم کالای اساسی را با قیمت اردیبهشت 1401 تهیه کنند. طبق آنچه وزارت تعاون اعلام کرده شیر، ماست، پنیر، قند و شکر، مرغ، تخم‌مرغ، گوشت قرمز منجمد، روغن، برنج، حبوبات و ماکارونی با کالابرگ قابل خرید هستند و این تخفیف ویژه به آنها تعلق می‌گیرد.

کالابرگ الکترونیکی مدتی است از سوی این وزارتخانه به طور اختیاری به خانوارهای دهک‌های اول تا هفتم و خانوارهای تحت‌پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد تعلق گرفته  و جایگزین یارانه نقدی شده است. هدف از اختصاص این کالابرگ تامین حداقل کالری، پروتئین، ریزمغذی و ویتامین های لازم برای افراد (منطبق با نظر انستیتو تغذیه ایران) با قیمت های مبنا است.

 کاربران دیجی‌کالا امکان استفاده از این کالابرگ را برای خریدهای سوپرمارکتی از سایت و اپلیکیشن این فروشگاه آنلاین پیدا کرده‌اند و می‌توانند این اقلام را با حجم مشخص شده به صورت مستقیم و مانند سفارش‌های سوپرمارکت از دیجی‌کالا سفارش داده و مقابل در منزل خود دریافت کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خرید از دیجی‌کالا با استفاده از طرح کالابرگ الکترونیک می‌توانید به این نشانی مراجعه کنید:

خرید سوپرمارکتی با کالابرگ الکترونیکی

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.