آینه قدی در پذیرایی باید اینجا باشد

رپرتاژ آگهی: آینه قدی برای دکوراسیون پذیرایی شما مهم‌تر از چیزی است که تصور می‌کنید. خصوصا اگر دوست داشته باشید پذیرایی شما بزرگ‌تر و جادارتر از چیزی که هست نشان بدهد ، آن هم بدون خرید چند متر اضافه خانه! تابحال فکر کرده‌اید که دکوراسیون خانه‌تان چقدر خرج روی دستتان گذاشته است؟

مثلا جمع هزینه‌ای که برای مبل ، فرش ، لوستر و ... شده است. احتمالا مبلغ کمی نخواهد بود! خصوصا اگر با الان حساب کنیم و این قیمت‌ها! اما آیا این هزینه طبق اصول پیش رفته است یا به صورت پخش و پلا و بدون برنامه ریزی؟ وقتی می‌گوییم که آینه قدی برای دکوراسیون عنصری ضروری است دقیقا به همین اشاره داریم!

آینه قدی علاوه بر اینکه خود جذاب است، ظاهر سالن پذیرایی را هم به مراتب جذاب‌تر می‌کند. چرا که باعث می‌شود سالن پذیرایی بزرگ‌تر و پرنورتر شود! چه کسی از این ویژگی‌ها خوشش نمی‌آید! اما نباید آینه به هر شکلی در پذیرایی نصب شود. بهتر است پیش از نصب و قرار دادن آینه قدی در پذیرایی به یک سری نکته توجه کنید که در ادامه بررسی می‌کنیم.

آینه قدی کجای سالن پذیرایی باید باشد؟

آینه قدی باید در جای درستی در سالن پذیرایی باشد. بهترین نقطه پذیرایی برای قرار دادن آینه قدی کجاست؟ نسبت به پلان پذیرایی کاملا می‌تواند متفاوت باشد اما بهتر است پیش از قرار دادن آینه قدی در پذیرایی به این نکات دقت داشته باشید:

۱- سعی کنید آینه قدی را در جایی نصب کنید که تصویر جذابی داخلش تشکیل شود! به عنوان مثال یک وسیله تزیینی داخل آن مشخص باشد.

۲- ترکیب آینه قدی با وسایلی مثل مجسمه ، آباژور ، گلدان می‌تواند جذاب باشد. اگر تابلویی دارید چه بهتر که داخل آینه مشخص باشد.

۳- بازتاب لوستر یا حتی پنجره می‌تواند به پر نور شدن بیشتر سالن پذیرایی شما کمک کند. البته نباید زاویه طوری باشد که بازتاب نور از آینه چشم را اذیت کند !

بهترین جا برای آینه قدی در پذیرایی

نباید آینه قدی به این شکل در پذیرایی باشد

در قرار دادن آینه قدی در پذیرایی یک سری نباید نیز وجود دارد! یعنی آینه قدی نباید یک سری از نقاط نصب شود. چه نقاطی:

1- آینه قدی نباید پشت مبل باشد. در این صورت استفاده از آینه معنای واقعی را از دست می‌دهد.

2- آینه ایستاده بهتر است در جهتی نصب شود که درب قسمت‌های خصوصی در آن مشخص نباشد!

3- مورد بعدی اینکه بهتر است جهت آینه به نحوی تنظیم شود که هنگام باز شدن درب خروجی منزل ، کل سالن پذیرایی در آینه مشخص نباشد!

بهترین جا برای آینه قدی در پذیرایی

در پایان

استفاده از آینه قدی در پذیرایی به اصولی شدن دکوراسیون کمک می‌کند. خصوصا با کمی خلاقیت در نصب آینه ، انتخاب جهت مناسب و استفاده از انواع جدید آینه قدی ، می‌توانیم حسابی دکوراسیون این بخش را عالی کنیم.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.