آیفون بخرم یا طلا؟

رپرتاژ آگهی: در این مقاله می‌خواهیم درباره خرید چکی طلا و خرید قسطی آیفون صحبت کنیم و شرایط فروش قسطی گوشی اپل را توضیح دهیم. اگر نمی‌دانید آیفون بخرید یا طلا، این مقاله می‌تواند به شما کمک کند.

خرید آیفون یا طلا؟‌ کدام به صرفه‌تر است؟

تصمیم برای خرید آیفون یا طلا به بودجه و شرایط شما بستگی دارد. اگر می‌خواهید برای کسی هدیه با ارزش و ماندگار بخرید، خرید طلا گزینه مناسبی است. کسانی که عاشق تکنولوژی و کار با قابلیت‌های مختلف گوشی‌های آیفون هستند، می‌توانند سراغ خرید گوشی آیفون بروند. 

در حال حاضر، قیمت زیورآلات طلا از ۱ میلیون تومان شروع می‌شود و بسته به نوع و وزن طلا بیشتر هم می‌شود. قیمت گوشی‌های آیفون هم بین ۲۷ میلیون تا ۲۰۰ میلیون تومان است. اگر بودجه اولیه شما بین ۱ تا ۲۰ میلیون تومان است، بهتر است طلا بخرید. در صورتی‌که می‌خواهید بیشتر از ۲۰ میلیون تومان هزینه کنید، خرید آیفون گزینه بهتری است. 

برای خرید آیفون یا طلا می‌توانید از روش‌های خرید قسطی آیفون و خرید چکی طلا هم استفاده کنید. با خرید قسطی، قدرت انتخاب شما بیشتر می‌شود و می‌توانید روی گران‌ترین گوشی‌های آیفون و طلاهای با ارزش دست بگذارید. 

در نهایت، بین خرید آیفون و طلا، انتخاب با شما است. بهتر است شرایط خرید اقساطی هر دو را بررسی کنید و با توجه به بودجه و شرایط خودتان تصمیم بگیرید. در ادامه جزئیات خرید قسطی آیفون و طلا را توضیح می‌دهیم.

خرید آیفون با چک

در سال‌های اخیر، تعرفه گمرکی واردات آیفون به طرز چشمگیری افزایش پیدا کرده است، به همین دلیل این گوشی با قیمت بالایی فروخته می‌شود. اما از طرف دیگر، بسیاری از مردم طرفدار این گوشی لوکس هستند و ترجیح می‌دهند با گوشی‌های پیشرفته اپل کار کنند. 

برای اینکه بتوانید گوشی‌های جدید اپل را به صورت قسطی خریداری کنید، باید در سایت‌های فروش قسطی گوشی اپل ثبت‌نام کنید. این سایت‌ها به شما اعتبار خرید آیفون می‌دهند و شما با استفاده از این اعتبار می‌توانید انواع گوشی‌های آیفون را بررسی کرده و بهترین را انتخاب کنید. 

برای ثبت‌نام در سایت‌های فروش قسطی گوشی اپل به شناسنامه و چک صیادی احتیاج دارید. فراموش نکنید که قبل از ثبت‌نام در این سایت‌ها، قسط‌های قبلی را پرداخت کنید. در نهایت، بعد از اینکه مدارک شما تایید شد، اعتبار خرید آیفون به حساب شما واریز می‌شود و می‌توانید گوشی موبایل اپل موردعلاقه‌تان را تهیه کنید. برای اینکه بتوانید گوشی آیفون موردعلاقه‌تان را انتخاب کنید، در ادامه ۲ مدل از جدیدترین گوشی‌های اپل را معرفی می‌کنیم.  

خرید قسطی گوشی اپل iPhone ۱۳

آیفون ۱۳ دو سیم کارته است و با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت کار می‌کند. حافظه رم دستگاه ۴ گیگابایت است و یک تراشه Apple A۱۵ Bionic هم در این گوشی وجود دارد. صفحه نمایش موبایل با فناوری Super Retina XDR OLED ساخته شده است و کیفیت دوربین دستگاه هم ۱۲ مگاپیکسل است. باتری لیتیوم یونی ۳۲۴۰ میلی آمپر ساعتی و سیستم عامل iOS ۱۵ از جمله ویژگی‌های خاص این گوشی هستند. 

صفحه نمایش این محصول ۱۱۷۰ در ۲۵۳۲ پیکسل است و تراکم ۴۶۰ پیکسلی دارد. بنابراین با خرید قسطی آیفون ۱۳ می‌توانید عکس‌های فوق‌العاده بگیرید و فیلم و سریال‌های جذاب تماشا کنید. همچنین اسپیکر گوشی صدای مطلوبی دارد و می‌تواند صدا را به خوبی پخش کند.

خرید قسطی گوشی اپل آیفون ۱۲ پرومکس

یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های آیفون در سایت‌های فروش قسطی گوشی اپل، آیفون ۱۲ پرومکس است. این گوشی استاندارد IP۶۸ دارد و ۲ سیم کارت در آن قرار می‌گیرد. فناوری به‌کار رفته در صفحه نمایش گوشی از نوع Super Retina XDR OLED است و یک محافظ Gorilla Glass هم به عنوان محافظ روی صفحه نمایش وجود دارد. 

حافظه داخلی این گوشی ۵۱۲ گیگابایت است و در رنگ‌های آبی تیره، خاکستری، طلایی و نقره‌ای تولید می‌شود. اندازه صفحه نمایش ۶.۷ اینچ و رزولوشن آن ۱۲۸۴ در ۲۷۷۸ پیکسل است. دوربین‌های سلفی آیفون ۱۲ بسیار پیشرفته هستند. برای مثال دوربین سلفی اول رزولوشن ۱۲ مگاپیکسلی دارد و دوربین سلفی دوم هم از نوع سنسور Structured Light سه بعدی است. بنابراین با خرید قسطی آیفون ۱۲ پرومکس می‌توانید عکس‌های سلفی فوق‌العاده‌ای بگیرید.

انتخاب بین آیفون و طلا

شرایط خرید چکی طلا

اگر تصمیم گرفتید با سرمایه‌تان طلا بخرید، می‌توانید از روش خرید چکی طلا استفاده کنید. با این روش دیگر لازم نیست نگران هزینه بالای طلاهای سنگین باشید و با خیال راحت گردنبند یا انگشتر دلخواهتان را خریداری کنید. برای خرید قسطی طلا به چک صیادی احتیاج دارید. این چک ضامن شما است و با استفاده از آن می‌توانید در سایت‌های خرید اعتباری طلا عضو شوید و انواع سرویس طلا را به صورت اعتباری خریداری کنید. 

بهتر است بدانید که قیمت زیورآلات طلا به عوامل مختلفی بستگی دارد. این عوامل نوع طرح گردنبند یا دستبند، میزان طلای به کار رفته و ارزش پول هستند. با تغییر قیمت دلار، قیمت طلای موجود در بازار هم تغییر می‌کند. بنابراین اگر قصد خرید طلا را دارید، بهتر است هر چه زودتر از روش خرید چکی طلا استفاده کنید و صاحب یک سرویس طلای شیک و زیبا شوید. سرویس‌های طلا از گوشواره، دستبند و گردنبند تشکیل شده‌اند. هرچقدر اجزای سرویس طلا کامل‌تر باشد، قیمت آن هم بیشتر است.

طلا یا آیفون

خرید قسطی انواع طلا

برای خرید طلا بهتر است انواع و طرح‌های مختلف آن را بشناسید. معمولا طرح‌های ظریف و خلاقانه طرفدار زیادی دارند. اگر می‌خواهید برای همسر یا نامزدتان طلا بخرید، می‌توانید با سرمایه کم دستبند طلا بخرید. آویز طلا، دستبند طلا برای کودک، گوشواره طلا با طرح قلب و دستبند سنگ مردانه با پلاک طلا از انواع زیورآلات طلا موجود در بازار هستند. 

دستبندهایی که از ترکیب طلا و بافت یا طلا و چرم ساخته شده‌اند، قیمت کمتری دارند. شما می‌توانید این دستبندها را بودجه ۱ تا ۲ میلیون تومان تهیه کنید. به‌علاوه، دستبندهای ترکیب طلا و چرم طرفدار زیادی بین آقایان دارند. از طرف دیگر، خانم‌ها به دستبندهای ترکیب طلا و بافت علاقه دارند. اگر می‌خواهید سرویس طلا بخرید و بودجه زیادی دارید، می‌توانید سرویس طلا بخرید. سرویس‌های طلا با قیمت ۸۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسند. 

به جز سرویس طلا و دستبندهای ترکیبی، پلاک‌های لیزری هم از انواع زیورآلات طلایی هستند. قیمت این پلاک‌ها بین ۵ تا ۱۰ میلیون تومان است و طرح‌های مختلفی دارند. اگر می‌خواهید بین ۲۰ تا ۴۰ میلیون تومان هزینه کنید، می‌توانید نیم ست طلا بخرید. نیم‌ست‌ها شامل انگشتر، گردنبند و گوشواره هستند و طرفدار زیادی دارند.

جمع‌بندی

در این مقاله روش‌های خرید چکی طلا و فروش قسطی گوشی اپل را توضیح دادیم. اگر نمی‌دانید بین خرید طلا و آیفون کدام را انتخاب کنید، می‌توانید با سرمایه یکی از آن‌ها را به صورت قسطی خریداری کنید و بعد از پرداخت اقساط سراغ خرید دومی بروید. بنابراین با استفاده از روش خرید قسطی می‌توانید طلا و آیفون را در مدت زمان کوتاهی خریداری کنید. 

سوالات متداول

مدارک لازم برای خرید چکی طلا چیست؟

برای خرید طلا با چک به شناسنامه و چک صیادی احتیاج دارید.

شرایط فروش قسطی گوشی اپل چیست؟

برای خرید اقساطی آیفون باید با در سایت‌های فروش قسطی گوشی اپل ثبت‌نام کنید و مراحل اعتبارسنجی بانکی و آماده کردن مدارک را انجام دهید.

برای خرید اقساطی گوشی اپل به چه مدارکی احتیاج دارم؟

مدارک لازم برای خرید قسطی آیفون، شناسنامه و چک صیادی هستند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.