از رویال نهال، نهال بخر؛ نهال بادام عیدی ببر

رپرتاژ آگهی: در این طرح عیدانه فرقی نمی کند شما چند اصله نهال بخرید؛ با هر تعداد خرید، نهال بادام به عنوان عیدی به شما تعلق می گیرد؛ پس همین الان اقدامات لازم برای خرید از رویال نهال را انجام داده و از این عیدی ویژه بهره مند شوید.

عیدی شما تنها یک اصله نهال ارزان قیمت نیست؛ بلکه سودآوری میلیونی است

موفق شدن در زمینه باغداری به همین سادگی ها که شما فکر می کنید نیست. به طور کلی می توان باغداری را به ۳ مرحله مراقبت های قبل از کاشت نهال، خرید نهال و مراقبت های بعد از کاشت نهال تقسیم بندی کرد. در مرحله ای که خطا داشته باشید، از موفقیت خود کاسته اید. مهم ترین مرحله در میان این مراحل ۳ گانه خرید نهال است. اگر شما بهترین مراقبت ها را بعد و قبل از کاشت نهال انجام دهید؛ ولی  نهال شما ضعیف و بی کیفیت باشد، تمام زحمات خود را به باد داده اید.

این جا است که شناخت یک نهالستان معتبر و دارای مجوز از جهاد کشاورزی اهمیت پیدا می کند. رویال نهال با بیش از ۳۰ سال سابقه در زمینه کاشت انواع نهال موفق به دریافت مجوز تولید نهال از جهاد کشاورزی شده است؛ مجوزی که بسیاری از نهالستان ها ندارند. تمامی نهال های این مجموعه از تجاری ترین ارقام بازار هستند؛ بنابراین با کاشت آن ها می توانید سرمایه خود را چند برابر کنید.

اگر به همراه خرید نهال، نهالی رایگان به عنوان عیدی هم دریافت کنید که دیگر نان شما در روغن است؛ زیرا باردهی بالای همین یک اصله نهال رایگان که از ارقام تجاری بادام است، به ۲۵ تا ۳۰ کیلو هم می رسد. در واقع سودآوری شما به ازای همین یک اصله نهال رایگان عیدی بین ۲ تا ۴ میلیون تومان افزایش می یابد؛ پس عیدی شما تنها یک اصله نهال ارزان قیمت نیست؛ بلکه سودآوری میلیونی در سال های باردهی نهال است.

این عدد بر اساس قیمت روز بادام محاسبه شده، بدیهی است که قیمت این محصول در سال های آینده با افزایش چشمگیری مواجه می شود. این یعنی سود شما هم از این نهال عیدی بیشتر می شود.

چرا رویال نهال بادام عیدی می دهد؟

چرا رویال نهال بادام عیدی می دهد؟

شاید این سؤال برای شما هم پیش آمده باشد که نهال های ارزان تری هم برای عیدی دادن وجود دارد؛ پس چرا رویال نهال، نهال های بادام خود را که از بهترین و سودآورترین نهال ها هستند، عیدی می دهد؟ در پاسخ باید بگوییم که هدف رویال نهال تنها فروش نهال و دریافت سودهای کلان از این طریق نیست؛ بلکه حمایت همه جانبه از باغداران است و از آن جایی که نهال بادام با اغلب اقلیم های ایران سازگاری دارد، کارشناسان رویال نهال، این نهال را به عنوان عیدی انتخاب کرده اند تا تمام باغداران بتوانند از مزایای آن بهره مند شوند.

از طرفی سودآوری این نهال بسیار بالا است و باغداران را ترغیب به کاشت بیشتر و گسترش باغستان ها می کند. از دیگر دلایل انتخاب این نهال طول عمر بالا و اقتصادی آن است. رویال نهال نمی خواهد نهالی را به شما هدیه بدهد که تنها چند سال محدود بتوانید از آن بهره برداری کنید؛ بلکه نهالی عمری به شما عیدی می دهد تا سالیان سال بتوانید از آن بهره بگیرید.

شرایط نگهداری و مراقبت آسان از نهال بادام نیز از دیگر دلایل انتخاب آن به عنوان عیدی ویژه باغداران است. رویال نهال به فکر باغداران مناطق بی آب و خشک هم هست؛ به همین دلیل نهال بادام عیدی می دهد تا بتوانید آن را به صورت دیم هم بکارید. تنوع نژاد بادام این امکان را به شما می دهد تا بتوانید این نهال را متناسب با شرایط آب و هوایی منطقه زندگی خود انتخاب کنید. این نهال در برابر آفات نیز مقاومت خوبی از خود نشان می دهد که دلیل مهم دیگری برای انتخاب نهال بادام به عنوان عیدی سال 1403 به باغداران است.

رویال نهال به فکر سلامت شما هم هست

رویال نهال به فکر سلامت شما هم هست

مغز بادام یکی از پرخاصیت ترین مغزهای موجود در طبیعت است. بادام سرشار از مواد مغذی است که برای تکامل و سلامت مغز انسان اهمیت دارد و مصرف روزانه آن برای همه توصیه می شود. علاوه بر این در تولید روغن، کیک، شیرینی، فرنی و... نیز استفاده می شود. در ادامه 9 خاصیت شگفت انگیز بادام را برایتان درج کرده ایم تا بدانید انتخاب نهال بادام به عنوان عیدی رویال نهال، بدون دلیل نیست:

  1. بهبود سلامت استخوان

  2. تنظیم سطح کلسترول خون

  3. جلوگیری از بیماری های قلبی

  4. تقویت سیستم ایمنی

  5. تنظیم فشارخون

  6. افزایش انرژی بدن

  7. جلوگیری از دیابت

  8. جلوگیری از سرطان

  9. کاهش وزن

خرید نهال گردو ژنوتیپ

پیشنهاد ویژه رویال نهال را برای خرید نهال از دست ندهید

کارشناسان رویال نهال با بیش از 3 دهه فعالیت در زمینه باغداری و احداث باغستان های تجاری، بهترین پیشنهادها را برای خرید نهال در منطقه زندگی شما پیشنهاد می دهند. اگر از تجارب و دانش آن ها بهره بگیرید، به یکی از موفق ترین باغداران در کشور تبدیل می شود. این امر را می توانید از پیام رضایت مشتریان که در وب سایت رویال نهال قرار داده شده نیز دریافت کنید. نهال های این نهالستان همگی شناسنامه دار، دارای گواهی نامه سلامت و لیبل دار هستند و در بالاترین کیفیت عرضه شده اند.

اگر شما هم می خواهید از این فرصت استفاده کنید و از مشاوره رایگان کارشناسان رویال نهال بهره مند شوید، عجله کنید و همین الان با کارشناسان رویال نهال تماس بگیرید. با کمک کارشناسان رویال نهال می توانید رویای ثروتمند شدن خود را یک ساله به واقعیت تبدیل کنید. در این چند روز باقی مانده تا پایان سال 1402، به ازای خرید نهال، یک اصله نهال بادام، از ارقام تجاری موجود در بازار از رویال نهال عیدی می گیرید.

09141811520

09201811520

09301811520

04445231520

برای اطلاعات بیشتر از سایت نهالستان به آدرس NAHAL۱۱۰.IR مراجعه نمایید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.