فروش ویژه نهال زردآلو فقط 35 هزار تومان

رپرتاژ آگهی: نهال زردآلو نهالی فوق العاده پر بازده برای کاشت در مناطق مختلف کشور است و واریته های تجاری مختلفی از آن وجود دارد. رویال نهال یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان نهال زردآلو در کشور است که تجاری ترین و اصیل ترین نهال های زردآلو را تنها با قیمت 35 هزار تومان تولید و روانه بازار می کند. این تخفیف باورنکردنی و البته تکرار نشدنی است؛ پس تا فرصت دارید برای خرید نهال زردآلو با قیمت 35 هزار تومان اقدام کنید.

زردآلو عسگرآباد؛ صادراتی ترین نوع زردآلو در ایران

اگر به فروش محصول در بازارهای جهانی فکر می کنید؛ نهال زردآلو عسگرآباد بهترین گزینه پیش روی شما است. کیفیت میوه این نهال فوق العاده است و نظر بسیاری از خریداران را به خود جلب می کند. مرغوبیت میوه این نهال به حدی بالا است که نظر باغداران خارجی را نیز به خود جلب کرده است. در حال حاضر ایران بزرگترین صادر کننده این نهال به کشور های همسایه است.

باغداران ساکن مناطق سردسیر و کوهستانی شانس بالایی برای کاشت این نهال پر بار و پربازده دارند؛ زیرا این نهال سرمای دیر گل است و سرمای شدید بهاره را به خوبی تحمل می کند. عملکرد زردآلو عسگرآباد در بهترین حالت ممکن ۶۰ تن در هکتار است که با توجه به قیمت آن عددی قابل توجه محسوب می شود. با خرید این نهال از رویال نهال می توانید تنها با پرداخت ۳۵ هزار تومان ۳۵ سال بهره برداری اقتصادی داشته باشید.

با پرداخت ۳۵ هزار تومان میوه های ۳۵ گرمی تولید کنید!

میوه این نهال بسیار درشت است و میانگین وزن آن به ۳۵ گرم هم می رسد؛ به همین دلیل است که این نوع زردآلو نام سلطنتی را به خود اختصاص داده است. این نهال رشد بالایی داشته و حداکثر ارتفاع این درخت به ۵ الی ۶ متر می رسد و از ارقام پایه کوتاه محسوب می شود. مناطق سردسیر و کوهستانی کشور پتانسیل بسیار بالایی برای کاشت زردآلو تخم مرغی (سلطنتی) به عنوان یک رقم اقتصادی دارند.

برای به بار نشستن این نهال نیازی به صبر کردن نیست؛ زیرا اگر بهار امسال این نهال را بکارید می توانید ۱ سال بعد محصولات نوبرانه آن را برداشت کنید. سال سوم پس از کاشت هم به عنوان اولین سال اقتصادی نهال زردآلو سلطنتی محسوب می شود. این نهال در سال های باردهی اقتصادی خود، ۵۰ تا ۶۰ تن میوه در هر هکتار تولید می کند.

زرد آلو انبه ای؛ میوه ای به شیرینی و درشتی انبه

زرد آلو انبه ای؛ میوه ای به شیرینی و درشتی انبه

گلدهی زردآلو انبه ای از نیمه دوم فرودین ماه آغاز می شود؛ پس برای خرید و کاشت آن فرصت زیادی ندارید. این نهال از جمله ارقام تجاری و دیر گل محسوب می شود و برای کاشت در مناطق کوهستانی که دارای سرمای بهاره هستند، توصیه می شود. میوه این نهال فوق العاده خوش طعم است که همین امر به محبوبیت آن در میان مشتریان همیشگی زردآلو می افزاید.

با توجه به فاصله کاشت مناسب این نهال، در هر هکتار از باغستان های خود می توانید 600 اصله از این نهال را بکارید و 60 تن محصول ناب از آن برداشت کنید؛ یعنی به ازای هر درخت 100 کیلوگرم. بعد از گلدهی این نهال تا رسیدن و برداشت میوه های گرد و زرد رنگ آن تنها 120 روز زمان نیاز است.

30 سال باردهی اقتصادی از جمله مزایای کاشت زردآلو انبه ای در مناطق سردسیر است؛ البته اگر بتوانید این نهال را از نهالستان های معتبر و دارای مجوز از جهاد کشاورزی بخرید؛ زیرا شرایط کاشت و پرورش این نهال بسیار حساس است و هر نهالستانی قادر به تولید آن نیست. رویال نهال یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان زردآلو انبه ای در کشور است و این نهال را تنها با قیمت 35 هزار تومان عرضه کرده است.

باغداران مناطق گرمسیر نیز می توانند از تخفیف 35 هزارتومانی رویال نهال بهره مند شوند

تا به اینجای کار تمامی نهال های گردویی که معرفی کردیم، خاص مناطق سردسیر بودند که این امر ممکن است سبب ناامیدی باغداران مناطق گرمسیر شود؛ اما رویال نهال برای این باغداران عزیز هم نهال زردآلوی ویژه ای در نظر دارد. زردآلو تبرزه یکی از بهترین و زودگل ترین نهال ها برای کاشت در مناطق گرمسیری و نیمه گرمسیری است که بیشترین تناژدهی را در این مناطق تجربه می کند. استفاده از این نوع زردآلو برای تولید خشکبار سبب شده است تا مشتریان بسیاری متقاضی تولید این نوع زردآلو باشند.

از آنجایی که این نهال بومی کشور ایران است می تواند تا 40 سال عمر اقتصادی و مفید داشته باشد و در هر هکتار 50 تن محصول گرد با پوستی قرمز رنگ تولید کند. برای بهره وری اقتصادی از این نهال نیازی به کاشت یک رقم گرده افشان در باغستان خود ندارید که این امر مزیتی بزرگ برای این نهال محسوب می شود. برای خرید این نهال ویژه زردآلو در مناطق گرمسیر آن هم به قیمت 35 هزار تومان با کارشناسان رویال نهال در ارتباط باشید.

تخفیفات ویژه رویال نهال برای تمامی نهال ها و در تمامی فصول سال

تخفیفات ویژه رویال نهال برای تمامی نهال ها و در تمامی فصول سال

رویال نهال برای حمایت همه جانبه از باغداران عزیز، در هر فصلی تخفیفات ویژه خود را دارد. شروع فصل بهار فرصت مناسبی برای کاشت تجاری ترین نهال های زردآلو است؛ به همین دلیل میتوانید نهال زردالو را با تخفیفی تکرار نشدنی که توسط رویال نهال عرضه شده است را خریداری نمایید. ۳۵ هزار تومان برای خرید یک نهال اصیل، شناسنامه دار و دارای گواهی سلامت از جهاد کشاورزی واقعا باورکردنی نیست.

خرید نهال گردو ژنوتیپ

اگر می خواهید این تخفیف ویژه را از دست ندهید، همین الان با کارشناسان رویال نهال تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید؛ در غیر این صورت باید منتظر موفق شدن رقبای خود در زمینه کاشت زردآلو باشید.

09141811520

09301811520

09201811520

04445231520

برای خرید نهال زردالو و اطلاعات بیشتر به سایت ROYALNAHAL.COM مراجعه نمایید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.