فروش نهال صنوبر 3 متری فقط 15 هزار تومان

رپرتاژ آگهی: تنه این درختان فوق العاده ضخیم است؛ به همین دلیل احتمال آتش گرفتن آن ها زمانی که در معرض گرمای شدید قرار می گیرند، بسیار کم است. بر خلاف تصور عموم که گمان می کنند تولید چوب تنها مختص به نقاط شمالی کشور است، باید گفت که نهال های صنوبر به خشکی شدید مقاوم هستند و قابلیت کاشت در تمام نقاط کشور را دارند.

خرید صنوبر یک استراتژی مؤثر برای تحقق پایداری اقتصادی

درآمد شما با کاشت نهال صنوبر از پیش تضمین شده است؛ زیرا امروزه سازمان های مرتبط با منابع طبیعی اجازه قطع درختان را برای استفاده از چوب آن ها نمی دهند؛ از این رو صنعت گران چوب در کشور ایران و در بسیاری از کشورهای خارجی، در به در به دنبال خرید چوب برای تولید محصولات خود هستند.

درست است که بهترین نوع چوب برای تولید مصنوعات چوبی، چوب های درخت راش و گردو هستند؛ اما این چوب ها قیمت بسیار بالایی دارند و زمان زیادی برای تولید آن ها نیاز است. به همین جهت چوب درخت صنوبر برای این دسته از تولیدکنندگان بسیار به صرفه تر و بهتر است. چوب درخت صنوبر قابلیت رنگپذیری دارد که یک مزیت عالی برای آن محسوب می شود.

شما می توانید در همان سال های اولیه کاشت نهال صنوبر با تولیدکنندگان مصنوعات چوبی؛ مانند کابینت سازان، تولیدکنندگان انواع مجسمه و اکسسوری های تزیینی، میز و... وارد مذاکره شوید و محصولات باغستان خود را به آن ها پیش فروش کنید. چوب درخت صنوبر را می توانید به راحتی انبار کنید و زمانی که فکر می کنید، قیمت آن بیشتر از همیشه است، به فروش برسانید.

برای کاشت نهال صنوبر تنها به برداشت چوب فکر نکنید!

کشور ایران به دلیل موقعیت جغرافیای خود در معرض بادهای شدید قرار دارد. هر ساله این طوفان ها تعداد زیادی از نهال های نوپا و گران قیمت باغداران را از بین می برد یا شکوفه های تازه نمایان شده آن ها را نابود کرده و باردهی نهال را تا حد زیادی کاهش می دهند. باغدارانی که نهال های آن ها آسیب زیادی از بادهای شدید دیده اند، تمهیدات ویژه ای برای جلوگیری از این مشکل می اندیشند که ممکن است هزینه های جانبی زیادی برای آن ها داشته باشد.

برای کاشت نهال صنوبر تنها به برداشت چوب فکر نکنید!

پیشنهاد ویژه رویال نهال برای این افراد این است که در میان نهال های خود، با فاصله مناسب، نهال صنوبر بکارند؛ زیرا این نهال ها رشد طولی بسیار زیادی دارند. نهال اولیه صنوبر تنها 3 متر ارتفاع دارد. نهال های صنوبر بادشکن های فوق العاده ای هستند و می توانند از آسیب به محصولات باغی جلوگیری کنند. اگر باغستان وسیعی دارید، می توانید با کاشت نهال صنوبر از چوب آن نیز استفاده کرده و سودآوری در این زمینه را هم تجربه کنید.

پیش بینی آینده باغستان های صنوبر در سال 1403

فرض کنید که شما یک هکتار زمین دارد. با توجه به فاصله کاشت مناسب برای کاشت نهال صنوبر که یک در یک متر است، می توانید در زمین خود 10 هزار اصله صنوبر بکارید. در حال حاضر قیمت هر درخت بالغ صنوبر 4 میلیون تومان است؛ یعنی اگر درختان شما همین امسال به بهره برداری برسند، 40 میلیارد تومان بازدهی اقتصادی دارند.

نکته مهم این جا است که اگر امروز تصمیم به احداث باغستان صنوبر بگیرید، در 7 سال آینده باغستان شما تجاری می شود. با توجه به افزایش روزافزون قیمت این نهال در بازار، می توان پیش بینی کرد که اگر همین امروز نهال های اصیل، باکیفیت و شناسنامه دار صنوبر را از رویال نهال بخرید در 7 سال آینده بالغ بر 70 میلیارد تومان سود خالص برداشت خواهید کرد. این یعنی یک سرمایه گذاری مطمئن و پایدار برای کم هزینه ترین نهال غیر مثمر.

البته احداث باغستان های صنوبر مورد استقبال دولت نیز قرار گرفته است؛ زیرا به تولید چوب در کشور، روز به روز در حال افزایش است. در حال حاضر جهاد کشاورزی تسهیلات ویژه ای برای باغدارانی که قصد احداث باغستان صنوبر را دارند، در نظر گرفته است که می توانید از آن ها بهره مند شوید. یکی از این طرح ها عرضه این نهال به صورت یارانه ای است. شما عزیزان می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص به سازمان جهاد کشاورزی یا نهالستان های مورد تأیید جهاد کشاورزی؛ مانند رویال نهال مراجعه کنید.

با خرید از رویال نهال گام اول احداث باغستان را محکم بردارید

خرید نهال همیشه چالش های مخصوص به خود را دارد. نهالستان رویال نهال تمام چالش های پیش روی شما را از بین برده است و نهال هایی اصیل، باکیفیت، شناسنامه دار، لیبل دار و دارای گواهی نامه سلامت را تولید و با قیمتی فوق العاده پایین روانه بازار می کند.

رویال نهال آرمین قاسمی

اگر بخواهید باغداری موفقی را تجربه کنید، باید تمام مراحل از کاشت نهال گرفته تا کوددهی، آبیاری، هرس کردن و... را هم به صورت صحیح انجام دهید تا نهال صنوبر شما به رشد حداکثری خود برسد. کارشناسان رویال نهال با ۳۰ سال سابقه در زمینه تولید نهال های غیر مثمر؛ مانند صنوبر، بهترین راهنما برای شما هستند و تمام تکنیک های باغداری نوین را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهند تا رسالت خود را در توسعه باغداری و ایجاد اقتصاد پایدار در کشور انجام داده باشند.

شما باغداران جوان و تازه کار می توانید با شماره تلفن های درج شده در سایت رویال نهال تماس بگیرید و نهال های صنوبر ۳ متریِ سرحال و باکیفیت را با ارزان ترین قیمتی که تصور می کنید، خریداری کنید و با استفاده از خدمات رویال نهال، باغداری نوین و سودآوری را تجربه کنید.

۰۹۱۴۱۸۱۱۵۲۰

۰۹۳۰۱۸۱۱۵۲۰

۰۹۲۰۱۸۱۱۵۲۰

۰۴۴۴۵۲۳۱۵۲۰

جهت خرید نهال صنوبر و اطلاعات بیشتر میتوانید به سایت ROYALNAHAL.COM مراجعه نمایید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.