فروش نهال گردو ژنوتیپ فقط به قیمت 80 هزار تومان

رپرتاژ آگهی: در این طرح ویژه رویال نهال هر اصله نهال گردو ژنوتیپ تنها به قیمت 80 هزار تومان به فروش می رسد. اگر نگاهی به بازار فروش نهال بیندازید، متوجه می شوید که حتی نهال های معمولی گردو قیمتی بالاتر از 80 تومان دارند؛ پس این فرصت ویژه را از دست ندهید و سرمایه خود را صرف خرید نهال گردو ژنوتیپ شناسنامه دار، لیبل دار، دارای گواهی نامه سلامت و دارای تأییدیه از سازمان جهاد کشاورزی کنید.

طعم موفقیت در باغداری را با کاشت گردو ژنوتیپ رویال بچشید

گردو ژنوتیپ رویال یکی از برترین انواع واریته های گردو است که به دلیل عملکرد و مقاومت بالا، در سال های اخیر مورد توجه بسیاری از باغداران در مناطق سردسیر و کوهستانی واقع شده است. این گردو در کمترین زمان ممکن؛ یعنی ۴ سال به باردهی اقتصادی می رسد و سود زیادی را نصیب باغدار می کند.

این نوع نهال بومی کشور ما است و به همین دلیل سازگاری بیشتری با آب و هوای ایران دارد و سودآوری آن از ارقام خارجی بیشتر است. گردو ژنوتیپ رویال جزء ارقام پا کوتاه است و برداشت محصول از آن به راحتی انجام می شود. از طرفی جزء ارقام پوست کاغذی است و مغز آن به آسانی از پوسته جدا می شود. از آن جایی که مغز این نوع گردو سفید و درشت است و درصد چربی بسیار بالایی دارد، مورد توجه بسیاری از صنایع غذایی در بازارهای داخلی و خارجی قرار گرفته است؛ پس کوچک ترین نگرانی بابت فروش محصولات این نهال نداشته باشید.

نوبرانه های گردو ژنوتیپ رویال از همان سال اول کاشت قابل برداشت هستند و هر ساله به میزان آن ها افزوده می شود و در نهایت در سال چهارم به باردهی تجاری می رسد. زمانی که درخت به این سن رسید، می توانید به ازای هر اصله از آن بین ۵۰ تا ۷۰ کیلوگرم محصول ناب و مشتری پسند برداشت کنید.

درآمدی بی پایان و سودآوری چشمگیر با خرید گردو ژنوتیپ 7

درآمدی بی پایان و سودآوری چشمگیر با خرید گردو ژنوتیپ 7

باورتان نمی شود اگر بگوییم که برترین و تجاری ترین رقم گردو ژنوتیپ هم در رویال نهال تنها به قیمت 80 هزار تومان به فروش می رسد. گردو ژنوتیپ 7 نسبت به تمام ارقام گردو ژنوتیپ برتری ویژه ای دارد و عملکرد آن غیر قابل انتظار است. باردهی این نهال به قدری بالا است که دست تنها از پس آن بر نمی آیید و حتماً باید در زمان برداشت محصول از نیروی انسانی بیشتری استفاده کنید.

رویال نهال تنها تولید کننده این نهال در سطح کشور است و موفق شده است با همکاری و نظارت کادر مجرب جهاد کشاورزی این نهال را تولید و به نام خود ثبت کند. گردو ژنوتیپ 7 مزایای بی شماری دارد که از جمله آن ها می توان به عملکرد فوق العاده، مقاومت در برابر آفات، تولید محصولاتی درشت و با درصد پوچی نزدیک به صفر، عدم نیاز به رقم گرده افشان و طول عمر بالا اشاره کرد. البته مزایای این نهال فراتر از این چند مورد است که در طی کاشت و برداشت محصول، متوجه آن ها خواهید شد.

این رقم نیاز آبی بسیار کمی دارد؛ در نتیجه می توانید آن را به صورت نیمه دیم بکارید و از شر هزینه های سنگین آبیاری زمین خود خلاص شوید. اگر بهترین شرایط را برای رشد نهال فراهم کنید و تمام نکاتی که کارشناسان رویال نهال در زمان خرید به شما تذکر می دهند را رعایت نمایید، می توانید در هر هکتار تا 15تن محصول را هم برداشت کنید، اما اگر به همان روش قدیمی خود گردو ژنوتیپ 7 را بکارید، باردهی آن کاهش یافته و 7 تا 10 تن در هر هکتار می رسد.

گردو ژنوتیپ 9، گردویی برای کاشت در اکثر مناطق کشور

گردو ژنوتیپ 9، گردویی برای کاشت در اکثر مناطق کشور

یکی از بهترین ارقام تجاری گردو که می توان آن را در مناطق سردسیر و کوهستانی و همچنین مناطق نیمه گرمسیر کشور کاشت، گردو ژنوتیپ 9 است. این گردو نیز پس از سال ها تلاش و تحقیق توسط مهندسان رویال نهال تولید و به ثبت رسیده است و در فهرست فروش ویژه رویال نهال به قیمت 79 هزار تومان قرار دارد.

اگر ساکن مناطق سردسیر هستید، فرصت زیادی برای کاشت نهال گردو ژنوتیپ 9 ندارید؛ زیرا بهترین زمان برای کاشت این گردو اواخر زمستان تا اوایل بهار است، اما اگر ساکن مناطق نیمه گرمسیر هستید می توانید اواخر پاییز هم کاشت این نهال پر بازده را انجام دهید.

باردهی این نوع گردو با روش دیم بسیار کمتر است و به هیچ عنوان توصیه نمی شود که این نهال را به صورت دیم بکارید. درخت بالغ گردو ژنوتیپ رویال تیپ 9 بالغ بر 10 تن در هر هکتار باردهی دارد که البته در مقایسه با تیپ 7 کمتر است؛ اما در مقابل ارقام خارجی گردو بسیار قابل توجه است. میوه های حاصل از گردو ژنوتیپ 9 ماندگاری بالایی دارند و می توان آن ها را تا مدت زمان زیادی انبار کرد تا در زمان مناسب که قیمت آن افزایش یافت، آن را به فروش رساند.

0fhwlQ2zguuC

به دلیل استقبال بی نظیر شما فروش ویژه رویال نهال تمدید شد

از آنجایی که نهال گردو جزء پرفروش ترین نهال های مثمر در سراسر دنیا هستند و هنوز موجودی این نهال ها در رویال نهال به اتمام نرسیده است، طرح فروش ویژه نهال گردو ژنوتیپ برای چند روز آینده تمدید شد. در این طرح می توانید برای هر اصله نهال گردو شناسنامه دار، اصیل و عاری از هر گونه آفت تنها ۸۰ هزار تومان بپردازید. فرقی نمی کند که کجای میهن عزیزمان هستید، همین الان با کارشناسان رویال نهال تماس بگیرید و گردو ژنوتیپ رویال را با قیمتی استثنایی به همراه مشاوره رایگان خریداری نمایید.

۰۹۳۰۱۸۱۱۵۲۰

۰۹۲۰۱۸۱۱۵۲۰

۰۴۴۴۵۲۳۱۵۲۰

برای خرید نهال گردو و اطلاعات بیشتر به سایت ROYALNAHAL.COM مراجعه نمایید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.