لیست قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل های 2 و 3 و 5 سانتی

رپرتاژ آگهیقیمت ساندویچ پانل های ۲ و ۳ و ۵ سانتی بر اساس نوع ورق ساندویچ پانل، ضخامت فوم، نوع فوم و ضخامت ورق تعیین می‌شود. امروزه به دلیل افزایش قیمت مصالح ساختمانی در بازار، افراد زیادی به دنبال ساندویچ پانل‌های با کیفیت هستند که قیمت مناسبی نیز دارند.

ساندویچ پانل‌ها از دو لایه ورق فلزی با یک لایه عایق میانی تشکیل می‌شوند و نوسانات بازار ارز بر روی قیمت آن‌ها تاثیر گذار است. از همین رو تعیین قیمت دقیق برای انواع ساندویچ پانل کار دشواری است.

ساندویچ پانل بهترین پوشش برای سقف و دیوار سازه‌ها محسوب می‌شود. شما عزیزان می‌توانید برای ساخت انواع ساختمان از این مصالح پرکاربرد استفاده نمایید. مزایای خرید ساندویچ پانل نیز بسیار است و وزن سبکی دارد. همچنین برای استعلام قیمت ساندویچ پانل نیز می‌توانید با مراکز فروش معتبر تماس بگیرید. کارشناسان واحد فروش به شما مشاوره قبل از خرید برای انتخاب بهتر می‌دهند.

قیمت ساندویچ پانل ۲ سانتی

قیمت ساندویچ پانل سقفی ۲ سانتی‌متری و قیمت ساندویچ پانل دیواری ۲ سانتی‌متری در برندهای مختلف متفاوت است. ساندویچ پانل ۲ سانتی برای پوشش انواع ساختمان و سازه مورد استفاده قرار می‌گیرد و کاربردهای مختلفی دارد.

پانل ساندویچی ۲ سانتی متری دارای ضخامت پایین با وزن کم است و برای پوشش سقف انواع سازه بسیار مناسب می‌باشد. قیمت پانل ساندویچی با ضخامت ۲ سانتی متر و عرض ۱۰۰ سانتی‌متر تقریبا ۴۵۰ تا ۵۰۰ تومان است. نوع فوم این پانل پلی یورتان بوده و نوع ورق آن، گالوانیزه می‌باشد.

شما عزیزان می‌توانید برای استعلام قیمت پانل ۲ سانتی با انواع فوم و ورق فلزی با کارشناسان مراکز فروش معتبر تماس بگیرید. این افراد متناسب با بودجه شما بهترین محصولات را برای خرید پیشنهاد می‌دهند.

لیست قیمت انواع ساندویچ پانل (Sandwich Panels)

قیمت ساندویچ پانل 3 سانتی

ساندویچ پانل‌ها بر حسب نیاز پروژه در ضخامت 2 تا 25 سانتی‌متر تولید می‌شوند. ساندویچ پانل 3 سانتی‌متری بیشتر اوقات برای پوشش سقف استفاده می‌شود و عایق مناسبی است. این پانل‌ها دارای 12 طیف رنگی هستند و سلیقه تمام افراد را تحت شعاع قرار می‌دهند. در جدول زیر قیمت ساندویچ پانل 3 سانتی دیواری و سقفی ذکر شده است:

نوع ساندویچ پانل

ضخامت ورق

ضخامت ساندویچ پانل

عرض

نوع ورق

قیمت

دیواری

0.4 میلی‌متر

3 سانتی متر

100 سانتی‌متر

گالوانیزه/ آلوزینک

658.000 تومان

دیواری

0.5 میلی‌متر

3 سانتی متر

100 سانتی‌متر

گالوانیزه/ آلوزینک

708.000 تومان

سقفی

0.4 میلی‌متر

3 سانتی متر

100 سانتی‌متر

گالوانیزه/ آلوزینک

698.000 تومان

سقفی

0.5 میلی‌متر

3 سانتی متر

100 سانتی‌متر

گالوانیزه/ آلوزینک

748.000 تومان

سقفی

0.4 میلی‌متر

3 سانتی متر

100 سانتی‌متر

دورو آلوزینک

494.000 تومان

دیواری

0.5 میلی‌متر

3 سانتی متر

100 سانتی‌متر

یک رو ورق یک رو فویل

4,600,000 تومان

سقفی

0.5 میلی‌متر

3 سانتی متر

100 سانتی‌متر

یک رو ورق یک رو فویل

5,100,000 تومان

قیمت ساندویچ پانل 4 سانتی

قیمت ساندویچ پانل 4 سانتی دیواری و سقفی بر اساس نوع مواد اولیه و ابعاد آن‌ها تعیین می‌شود. پنل‌های ساندویچی در انواع مختلف با لایه‌های گوناگون تشکیل می‌شوند و هر کدام قیمت متفاوتی دارند. شما عزیزان می‌توانید برای دریافت قیمت روز ساندویچ پانل 4 سانتی با تولید کننده ساندویچ پانل تماس گرفته و از آخرین قیمت ساندویچ پنل مطلع شوید. همچنین می‌توانید برای اطلاع از قیمت به جدول زیر مراجعه کنید:

نوع ساندویچ پانل

ضخامت ساندویچ پانل

عرض

نوع ورق

قیمت

دیواری

۴ سانتی‌متر

۱۰۰ سانتی‌متر

آلوزینک

۸۵۰.۰۰۰ تومان

دیواری

۴ سانتی‌متر

۱۰۰ سانتی‌متر

گالوانیزه

۸۰۰.۰۰۰ تومان

سقفی

۴ سانتی‌متر

۱۰۰ سانتی‌متر

آلوزینک

۸۹۰.۰۰۰ تومان

سقفی

۴ سانتی‌متر

۱۰۰ سانتی‌متر

گالوانیزه

۸۳۰.۰۰۰ تومان

لیست قیمت انواع ساندویچ پانل (Sandwich Panels)

قیمت ساندویچ پانل 5 سانتی

ساندویچ پانل 5 سانتی‌متری برای پوشش دیوار انواع سازه بسیار مناسب است. قیمت این پانل بر اساس نوع ورق و نوع فوم تعیین می‌شود. برای اطلاع از قیمت ساندویچ پانل دیواری 5 سانتی و سقفی، به جدول زیر مراجعه کنید:

نوع ساندویچ پانل

ضخامت ساندویچ پانل

عرض

نوع ورق

قیمت

دیواری

5 سانتی‌متر

100 سانتی‌متر

گالوانیزه

825.000 تومان

دیواری

5 سانتی‌متر

100 سانتی‌متر

آلوزینک

880.000 تومان

سقفی

5 سانتی‌متر

100 سانتی‌متر

گالوانیزه

870.000 تومان

سقفی

5 سانتی‌متر

100 سانتی‌متر

آلوزینک

930.000 تومان

 

قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل چقدر است؟

قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل بر اساس نوع ورق و نوع فوم تعیین می‌شود. البته کیفیت ساندویچ پانل و نوسانات بازار ارز نیز بر روی قیمت هر متر مربع پانل ساندویچی تاثیر دارد.

ورق‌های ساندویچ پانل شامل ورق آلومینیوم، آلوزینک، گالوانیزه و استیل می‌شود. همچنین فوم پانل ساندویچی نیز شامل پلی اورتان، پلی استایرن، پشم شیشه و پشم سنگ می‌شود.

البته پیش از خرید ساندویچ پانل بایستی به کاربری سازه توجه نموده و سپس با توجه به کاربری و متراژ سازه، اقدام به خرید مناسب نمود. پانل‌های ساندویچی دارای مزایای بسیاری هستند و قیمت آن‌ها در مقایسه با سایر مصالح ساختمانی سنتی مناسب است.

چه عواملی بر روی قیمت ساندویچ پانل های 2 و 3 و 5 سانتی تاثیر دارند؟

از جمله عوامل موثر بر قیمت پانل‌های ساندویچی می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • دانسیته فوم و جنس ورق: دانسیته فوم عایق یکی از عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت است. زیرا بر روی کارایی ساندویچ پنل تاثیر می‌گذارد. ساندویچ پانلی که با دانسیته یا چگالی بالا تولید می‌شود، دارای قیمت بیشتری می‌باشد.

  • فناوری تولید: ساندویچ پانل جزو مصالح ساختمانی مدرن است و بایستی با تجهیزات پیشرفته ساخته شود. مسلما خط تولیدی که دارای تجهیزات قدیمی است با خط تولیدی که از روش‌های نوین استفاده می‌کند و تجهیزات پیشرفته دارد، یکسان نیست. از همین رو پانل‌های ساندویچی که با فناوری‌های جدید تولید می‌شوند، قیمت بالاتری دارند.

قیمت ساندویچ پانل های 2 و 3 و 5 سانتی دست دوم چقدر است؟

بدون شک ساندویچ پانل‌های دست دوم دارای قیمت مناسب و مقرون به صرفه هستند. اما آیا استفاده از ساندویچ پانل‌های دست دوم پیشنهاد می‌شود؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که خیر، چرا که استفاده دوباره از پانل‌های ساندویچی به صرفه نیست. این پانل‌ها قبلا در سقف یا دیوار انواع سازه استفاده شده‌اند و اگر دارای خرابی باشند، هزینه ساز خواهند بود.

ساندویچ پنل‌های دست دوم به دلیل اتصال با پیچ و مهره دارای حفره هستند و برای اتصال مجدد به خوبی آب‌بندی نمی‌شوند. از همین رو آب به داخل سازه نفوذ می‌کند و عایق رطوبت ندارد. به همین خاطر استفاده از ساندویچ پانل‌های ارزان به جای ساندویچ پانل‌های دست دوم پیشنهاد می‌شود.

پانل‌های ساندویچی ارزان با استفاده از متریال ارزان قیمت تولید می‌شوند و کیفیت بالایی دارند. این پانل‌ها قیمت مناسبی دارند و برای استفاده در انواع سازه مناسب می‌باشند.

آیا ضخامت بالا بر روی قیمت ساندویچ پانل تاثیر دارد؟

انواع ساندویچ پانل در ضخامت‌های مختلف ساخته شده و روانه بازار می‌شوند. ساندویچ پانل‌ها معمولا دارای ضخامت استاندارد هستند، اما هر چه ضخامت آن بیشتر باشد، قیمت بیشتری نیز خواهند داشت.

برای مثال ضخامت استاندارد ساندویچ پانل دیواری از 4 سانتی‌‌متر تا 15 سانتی‌متر است. همچنین ضخامت استاندارد ساندویچ پانل سقفی از 3 تا 10 سانتی‌متر می‌باشد.

ضخامت ساندویچ پانل‌ها بر اساس کاربری سازه تعیین می‌شود. برخی از سازه‌ها، نیازمند ساندویچ پانل با ضخامت کم هستند و بازدهی بالایی دارند. اما برخی از سازه‌ها مانند سردخانه‌ها، نیاز به ساندویچ پانل با ضخامت بالا دارند. به همین دلیل برای خرید انواع ساندویچ پانل با ضخامت متنوع، بایستی به کاربری سازه توجه نمود. سپس بر اساس بودجه خود، بهترین نوع ساندویچ پانل را خریداری کرد.

بهترین مرجع برای استعلام قیمت روز ساندویچ پانل کجاست؟

برای اطلاع از قیمت ساندویچ پانل های 2 و 3 و 5 سانتی بایستی با مراکز فروش معتبر تماس بگیرید. ساندویچ پانل یک کالای تخصصی به شمار می‌رود و برای استعلام قیمت بایستی با تولید کنندگان به صورت مستقیم در ارتباط بود.

تولید کننده‌های انواع ساندویچ پانل از بهترین متریال برای تولید محصولات استفاده می‌کنند و دارای قیمت‌های منصفانه می‌باشند. البته پانل‌های ساندویچی دارای نوسان قیمت هستند و قیمت ثابتی ندارند. از همین رو شما عزیزان بایستی برای اطلاع از قیمت به روز با کارشناسان واحد فروش محصولات تماس بگیرید.

برای انتخاب بین ساندویچ پانل های 2 و 3 و 5 سانتی، ابتدا بایستی کاربری سازه را مشخص نمایید. سپس بر اساس شرایط آب و هوایی منطقه، پنل مناسب را خریداری نمایید. فوم عایق پلی اورتان یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شرایط آب و هوایی متنوع است و مزایای بسیاری دارد. در میان ورق‌های فلزی نیز ورق گالوانیزه و آلوزینک انتخاب مناسبی می‌باشد.

پانل‌های ساندویچی در رنگ‌های مختلف تولید می‌شوند و رنگ آن‌ها نیز بر روی قیمت پانل تاثیر می‌گذارد. از همین رو ورق‌های رنگی قیمت بیشتری به نسبت ورق‌های سفید رنگ دارند. البته تعیین رنگ و نوع پانل‌ها بر عده مشتری است و با توجه به سلیقه مشتری تعیین می‌شود.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.