خبرعجیبی بود، سرمربی قهرمان فصل گذشته با نامه‌ای چند خطی که پراز گلایه‌های زیرپوستی بود از سپاهان تیم فصل اخیرش خداحافظی کرد و رفت.او در این نامه نوشت: «چه زود دیر می‌شود... چه دیر زود می‌شود. مردم خوب اصفهان مدت‌ها در انتظار جاری شدن زاینده‌رود هستند چراکه طراوت و شادابی را در روان‌شدن زاینده‌رود دیده‌اند. آنها به‌طور قطع قهرمانی سپاهان را هم خواهند دید اما این‌بار تنها با برملا شدن پلیدی‌ها و پستی‌هایی که در این تیم وجود دارد. هواداران از من، سپاهانی جدید، تمیز و جوان می‌خواستند کما اینکه آب جاری زاینده‌رود هنوز زلال نیست. سپاهان هم راه جاری شدن را آغاز کرد اما هنوز زلال نیست. دکتر سبحانی عزیز شما هم باهوش باشید ولی به شما هم اطلاعات غلط می‌دهند. سپاهانی‌های عزیز باهوش باشید؛ کرانچار، فرکی و استیماچ رفتند و من هم می‌روم. اگرچه رفتنم جایز نیست ولی می‌روم. من رفتم اما توطئه‌گران که به‌خاطر منافع شخصی و عقده کرسی مدیریت پنهان شده‌اند، مانده‌اند.»

او این نامه را دراختیار رسانه‌ها قرارداد تا مدیرعامل باشگاه این استعفا را قبول نداشته باشد.طاهری به فارس می‌گوید: «من این نامه را نخواندم اما اگر کسی بخواهد استعفا یا خداحافظی کند، باید رسما این موضوع را با باشگاه مطرح کند.» وی در مورد اینکه شنیده می‌شود ویسی به‌خاطر جذب بدون هماهنگی جباروف، از این موضوع ناراحت شده است، لیست خرید ویسی را زیرسوال برد وگفت: «چه کسی این حرف را زده است؟ لیست ویسی یک لیست دیگر بود، اما ما به خاطر تقویت تیم بازیکنی را جذب کردیم که بتواند به سپاهان کمک کند. بازیکنی را نگرفتیم که از لحاظ فنی بعدا در تیم دچار مشکل شود. با هیات‌مدیره تصمیم گرفتیم که جباروف را جذب کنیم، در واقع تصمیم گرفتیم بازیکنی را بگیریم که به تیم کمک کند.» اخوان سرپرست تیم هم از این تصمیم ویسی شوکه شده: «من تا ساعت ۱۱ پنج‌شنبه شب کنار ویسی بودم اما صحبتی از استعفا نکرد و نمی‌دانم چطور به یک‌باره چنین تصمیمی گرفته است.»

تکرار سرنوشت فرکی

تصمیم تازه ویسی تردید‌ها درمورد شرایط عجیب در اصفهان را بیشتر کرد.حسین فرکی همین پارسال رفتارهای عجیب در این تیم را عامل رفتن از آن عنوان کرد.فرکی زمانی در برنامه ورزش و مردم درمورد نوع رفتارها با خودش گفته بود: «بعضی هواداران به من پیام دادند سپاهان را ترک کن. بعضی دیگر گفتند اگر در برنامه ورزش و مردم از سلطان که نمی‌خواهم اسمش را بیاورم، حرف بزنی به خدا واگذارتان می‌کنیم. یک پیام دیگر بود که گفته بود بلایی که سر کرانچار آوردیم سر شما هم می‌آوریم. سؤال من این است که آیا در این فضا می‌خواهید کار کنید؟» این شرایط حالا درمورد ویسی هم تکرار شده است تا علامت سوال‌ها درمورد نحوه برخورد با مربیان در باشگاه متمول اصفهانی بیشتر شود.