دیدار ۲ تیم هم استانی نساجی قائم‌شهر و خونه به خونه بابل از هفته چهارم لیگ دسته اول، امروز در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر به میزبانی نساجی برگزار می‌شود. آخرین دیدار آنها با حواشی عجیب و غریبی همراه شد و در نهایت نیز با درگیری که میان هواداران و نیروی انتظامی به وجود آمد، نیمه کاره رها شد. حالا اما در آستانه دربی مازندران شورای تامین قائم‌شهر تصمیم به جلوگیری از ورود هواداران تیم حریف به ورزشگاه شهید وطنی گرفته؛ تصمیمی که با واکنش باشگاه خونه به خونه روبه‌رو شده و آنها طی بیانیه‌ای به ابعاد مختلف این تصمیم پرداخته‌اند. در بخشی از این بیانیه آمده است: «درحالی‌که جامعه فوتبال مازندران خود را از هر نظر آماده برگزاری دربی مهیج استان بین دو تیم نساجی و خونه به خونه کرده بود، شورای تامین قائم‌شهر و رئیس هیات فوتبال این شهر در اقدامی عجیب و بحث‌برانگیز تصمیم گرفت هواداران خونه به خونه را از حضور در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر در دیدار روز شنبه مقابل نساجی محروم سازد. تصمیمی که در هیچ کجای فوتبال جهان مرسوم نیست و برخلاف قوانین و مقررات فیفا است. باشگاه خونه به خونه مازندران ضمن ابراز تاسف و نارضایتی بابت اتخاذ این تصمیم غیرمنطقی، مراتب اعتراض خود به مراجع ذی‌صلاح را ابراز کرده و از مسوولان برگزارکننده می‌خواهد ضمن تجدیدنظر در تصمیم اتخاذ شده، هواداران دو تیم را از حمایت تیم محبوب شان در دو دیدار رفت و برگشت محروم نسازند.»

بهروان: هیات فوتبال بی‌تقصیر است

در همین حال رئیس هیات فوتبال استان مازندران اعلام کرد این هیات هیچ دخالتی در تصمیم شورای شهر قائم‌شهر مبنی بر برگزاری دربی مازندران بدون حضور هواداران تیم میهمان ندارد. غلامرضا بهروان در این خصوص به خبرگزاری تسنیم گفت: «ما درهیات فوتبال چنین تصمیمی نگرفته‌ایم و این موضوع را به‌شدت تکذیب می‌کنم. شورای تامین قائم‌شهر این تصمیم را گرفته و فقط در نامه‌ای به ما این تصمیم را اعلام کرده است. شورای تامین مرجع بالا دست ما است و می‌تواند چنین تصمیمی بگیرد، اما هیات فوتبال هیچ دخالتی در این تصمیم نداشته است. شورای تامین این تصمیم را به استانداری هم اعلام کرده و گفته است در بازی قائم‌شهر تماشاگران بابلی حضور نداشته باشند و در بازی برگشت هم تماشاگران قائم‌شهری به بابل نروند.» رئیس هیات فوتبال استان مازندران در ادامه با بیان اینکه اگر هواداران بابلی به ورزشگاه بیایند، کسی نمی‌تواند جلوی آنها را بگیرد، تصریح کرد: «مگر روی پیشانی تماشاگران نوشته است که بابلی هستند یا قائم‌شهری؟ شورای تامین قائم‌شهر هم می‌گوید که تماشاگران بابلی به‌صورت سازمان‌دهی شده به ورزشگاه نیایند. ما در هیات فوتبال وظیفه داریم سکوهای پشت نیمکت تیم میهمان را خالی نگه داریم که این کار را هم خواهیم کرد. تاکید می‌کنم ما در این تصمیم نقشی نداشتیم و حتی ما را در جلسه هم راه ندادند، درحالی که شاید ما هم نظری داشتیم. شورای تامین قائم‌شهر تصمیم خودش را در نامه‌ای به ما ارسال کرد و ما هم دقیقا همان نامه را منتشر کردیم.»

حضور گلزار در باشگاه نساجی

بازیگر سرشناس سینمای ایران پیش از انجام دربی مازندران در اردوی تیم فوتبال نساجی قائم‌شهر حاضر شد و با بازیکنان و کادرفنی این تیم به گفت‌وگو پرداخت. به گزارش سایت باشگاه نساجی قائم‌شهر، محمدرضا گلزار بازیگر سینما پیش از دربی مازندران بین تیم‌های خونه به خونه بابل و نساجی قائم‌شهر در اردوی تیم فوتبال نساجی حاضر شد. وی حتی در جلسه آنالیزی که کادر فنی نساجی تدارک دیده بود حضور پیدا کرد و برای تیم قائم‌شهری آرزوی موفقیت کرد. حضور او هم به توجه رسانه‌ها به این بازی خاص که البته در سطح لیگ یک کشور برگزار می‌شود، بیشتر دامن زد.