روحانی هم کاندیدا می‌شد، رای نمی‌آورد!

یکی از سرسخت‌ترین منتقدان پولادگر، هادی ساعی، پرافتخارترین ورزشکار المپیکی ایران است که به انتخابات فدراسیون تکواندو واکنش تندی نشان داده است. ساعی در گفت‌وگو با ورزش سه درخصوص انتخابات این فدراسیون گفت: «انتخاب دوباره پولادگر نشان می‌دهد روسای فدراسیون‌ها در تمام رشته‌ها تا زمانی که دلشان بخواهد، می‌توانند بمانند.حالا مهم نیست حتی وزیر بخواهد یا نخواهد. شرایط انتخابات فدراسیون‌ها طوری است که هر کسی تا ابد می‌تواند در سمتش باقی بماند و این مشکل باید رفع شود.» ساعی با توجه به شکل انتخابات و همسویی روسای هیات‌های استانی با پولادگر تاکید می‌کند که در این انتخابات رئیس‌جمهور نیز مقابل او پیروز نمی‌شد: «وقتی روسای هیات‌های استانی توسط پولادگر انتخاب شدند، هیچ وقت به فرد دیگری رای نمی‌دهند.

اکثر این افراد هم غیرفنی هستند و هیچ جایگاهی قبل از این نداشتند و هر چه دارند، از همین رئیس فدراسیون است. حتی از نظر من  اگر آقای روحانی،‌ رئیس‌جمهور ایران هم کاندیدا بود، مقابل پولادگر رای نمی‌آورد! من دقیقا نمی‌دانم که وزیر واقعا از ته دل قصد تغییرات در تکواندو را داشته یا خیر؛ اما در ظاهر که پولادگر مقابل وزیر هم ایستاد. قرار بود پولادگر قبل از انتخابات انصراف دهد و این را با وزیر ورزش هماهنگ کرده بود؛ اما حرف وزیر را هم گوش نکرد. فعلا ورزش کشور به این شکل است و خود وزیر هم قطعا متوجه این اتفاقات عجیب شده است. شنیدم پولادگر گفته درهای فدراسیون به روی هادی ساعی باز است.

آقای پولادگر شما مساله را به نهادهای دیگر کشاندی و علیه من و دیگر مخالفانت نامه‌نگاری می‌کنی! او برای لقمان کشاورز و جمشید سهرابی هم که رقبایش در انتخابات بودند، به دانشگاه و بانک نامه‌نگاری کرده تا آنها برکنار شوند. برای من هم نامه نوشته که دوتابعیتی هستم؛ اما این‌طور نیست چون من گرین کارت دارم که تابعیت محسوب نمی‌شود. متاسفانه پولادگر زندگی شخصی را به اختلافات ورزشی کشانده است. این را بگویم که من اولین ورزشکاری بودم که برای شورای شهر تایید صلاحیت شدم و همه چیز من شفاف است. با برخی کارها می‌خواهند مرا تخریب کنند.»