حمید حاج ملک، داور مطرح فوتبال کشورمان که قضاوت این بازی را برعهده داشت، با اعلام ۴ دقیقه وقت اضافه و درحالی‌که ۳ دقیقه از این زمان نیز گذشته بود، ناگهان با ورود مدیرعامل باشگاه چای ناطق بازی را جنجالی به پایان رساند. مدیرعامل چای ناطق در دقیقه ۹۳ با ورود به چمن ناگهان به داور چهارم این بازی حمله‌ور شد و در ادامه نیز تماشاگران این تیم به ماجرا ورود کرده و صحنه‌های عجیبی را شکل دادند و شروع به ضرب و شتم داور کردند.  حمید حاج‌ملک داور فوتبال کشورمان که بازی‌های زیادی را نیز در لیگ برتر قضاوت کرده در این خصوص ماجراهای عجیبی را روایت کرده است.

او دیروز به «ایسنا» گفته: «وقتی داور چهارم تابلوی وقت اضافه را بالا برد، بازیکن چای ناطق ضربه‌ای به او زد که باعث شد تابلو از دستش رها شود و به روی سر این بازیکن بیفتد. همین باعث شد مدیرعامل این باشگاه و پسرش که دنبال بهانه بودند، به سر داور چهارم بریزند و او را کتک بزنند. پس از آن نیز تعدادی تماشاگر به داخل زمین آمدند و در دعوا شرکت کردند. متاسفانه آنجا چهار پنج نیروی انتظامی بیشتر حضور نداشتند و نتوانستند مانع از گسترش دعوا شوند. متاسفانه زمانی که مشغول جدا کردن بودم و ماموران می‌خواستند از گاز فلفل برای متوقف کردن دعوا استفاده کنند، گاز به چشم من خورد و حدود ۲۰ دقیقه چشمانم می‌سوخت. من دلم برای داور چهارم سوخت که حتی آزارش به مورچه هم نمی‌رسید اما کتک زیادی خورد! متاسفانه داور چهارم و کمک اول من به شدت و ناجوانمردانه مورد ضرب و شتم مدیرعامل باشگاه چای ناطق و پسرش و گروهی از تماشاگران قرار گرفتند.»

ضارب سابقه‌دار بوده!

قربانعلی الماسخاله، رئیس هیات فوتبال استان گیلان اعلام کرد مدیرعاملی که داور را کتک زده قبلا نیز سابقه این کار را داشته است! او به خبرگزاری تسنیم می‌گوید: «علاوه براینکه داور این دیدار به‌طور جداگانه از خاطیان شکایت کرده است، مراجع قضایی هم به‌دلیل بر هم زدن نظم مسابقه از دست خاطیان شاکی هستند.مدیرعامل تیم چای ناطق که این کار را انجام داده است، در گذشته هم سابقه چنین کاری داشته و تعهد داده بود. باشگاه‌های ما همین هستند! متاسفانه مدیرانی به این رشته می‌آیند که فوتبالی نیستند.»