سرمربی گران‌قیمت در آستانه در خروجی

 اوج این اتفاق در بازی تشریفاتی این تیم مقابل الغرافه در لیگ قهرمانان بود که در تبریز برگزار شد. در این بازی سرخ‌پوشان تبریزی با نتیجه ۳ بر یک به حریف خود باختند. اما هواداران از دقیقه یک تا انتهای این بازی علیه آجورلو شعار دادند تا هیات‌مدیره این باشگاه بلافاصله بعد از این شکست حکم به برکناری آجورلو بدهد. اعضای هیات‌مدیره البته در همان جلسه عباس الیاسی را به‌عنوان سرپرست جدید باشگاه منصوب کردند. الیاسی پیش از این به‌عنوان عضو هیات‌مدیره همین باشگاه فعالیت می‌کرد. بعد از برکناری آجورلو اما عطاءالله خسرویان مشاور اقتصادی و محمدجواد پاینده مدیر رسانه‌ای این تیم نیز از سمت‌های خود استعفا دادند تا تغییرات اساسی در کادر مدیریتی این باشگاه به وقوع بپیوندد. حالا مهم‌ترین مساله ادامه یا عدم همکاری ساغلام با تراکتورسازی است که این موضوع نیاز به تصمیم‌گیری هیات‌مدیره باشگاه دارد.البته ساغلام که از جو متشنج استادیوم در بازی با الغرافه ناراحت بود بعد از پایان این بازی به‌شدت مقابل هواداران خودی ایستاد و اعلام کرد اگر در بازی‌های بعدی قصد فحاشی دارند دیگر پا به استادیوم نگذارند. با این شرایط پوست موز زیر پای ساغلام است و اگر این مربی در دو بازی باقی مانده در لیگ برتر که به ترتیب با صنعت نفت آبادان در تبریز و فولاد در اهواز است تیمش دچار لغزش شود چه بسا که خروجی بعدی تراکتور نیز همین سرمربی گرانقیمت باشد.

به‌دنبال ایجاد وفاق

عباس الیاسی، سرپرست جدید باشگاه که به دنبال ایجاد انگیزه و روحیه در بین بازیکنان است، اعلام کرده سرنوشت ساغلام در پایان فصل مشخص خواهد شد. او به خبرگزاری تسنیم گفت: «فعلا جلسات در حال برگزاری است و قرار است روز جمعه به تبریز سفر کنم تا با بازیکنان و کادرفنی تیم جلسه داشته باشم. به صورت تلفنی با ساغلام صحبت کردم و قرار است این سرمربی در دو هفته آینده هم با قدرت به‌کار خود ادامه دهد تا در پایان فصل با او مذاکره کنیم.

 قرارداد ساغلام نیز به این صورت است که در پایان فصل باید دوباره مذاکرات انجام و تصمیم نهایی گرفته شود.»این فعل و انفعالات در شرایطی در این باشگاه انجام شده که ناصر شفق که پیش از این مدیر این باشگاه بوده مدتی است که ادعای مالکیت تراکتورسازی را مطرح کرده و به‌شدت به‌دنبال بازگشت به این باشگاه است. البته محمدحسین جعفری، مدیرعامل پیشین تراکتورسازی دیروز در گفت‌وگو با خبرگزاری «ایسنا» مدعی شده بود که شفق توانایی اداره این باشگاه را که هر فصل ۲۰ میلیاردتومان هزینه دارد، نخواهد داشت.