مجید حسینی  به‌دنبال سکوی پرش

به این ترتیب بعد از وحید امیری، حسینی دومین بازیکن ایرانی این تیم خواهد بود. مسوولان ترابزون اعلام کردند که برای انتقال حسینی، به استقلال در ابتدا ۲۰ هزار دلار و بعد از صدور ITC ۲۰۰ هزار دلار دیگر به باشگاه استقلال پرداخت خواهند کرد. قرارداد حسینی با ترابزون ۶۰۰ هزار دلار ذکر شده ضمن آنکه در صورت ترانسفراز باشگاه ترک به یک باشگاه دیگر هم ۲۰ درصد حق ترانسفر به باشگاه استقلال تعلق خواهد گرفت. مدافع جدید ایرانی بعد ازرسمی شدن قراردادش ابراز امیدواری کرد از این تیم به باشگاه‌های بزرگ اروپایی برسد. سیدمجید حسینی گفت: «من ازتیم بزرگ و خوبی به نام استقلال آمدم و این باشگاه به من به هیچ عنوان اجازه خروج نمی داد. من به‌دنبال ماجراجویی این تصمیم را گرفتم. مسوولان خیلی کمک کردند تا این انتقال رخ دهد، امیدوارم بتوانم درتیم جدیدم خوب کار کنم و بتوانم جواب این زحماتی که برای من کشیدند را بدهم. پس ازاتمام بازی‌های جام‌جهانی من پیشنهادهای دیگری نیز از چند تیم اروپایی داشتم.

ولی با توجه به بند قراردادی که با استقلال داشتم باید سریع تیم آینده‌ام را انتخاب می‌کردم و تصمیم گرفتم تا به تیم ترابزون اسپور بیایم. می‌خواستم اینجا را انتخاب کنم تا پیشرفت کنم و اولویتم این تیم بود. از مدیریت باشگاه ترابزون ممنونم که مذاکرات را به‌خوبی پیش بردند و به زیبایی کار به اتمام رسید. اهداف زیادی دارم. اولین هدف موفقیت تیم است و در ادامه تلاش می‌کنم بهترین بازی‌های خودم را به نمایش بگذارم و باعث خوشحالی کادر فنی و هواداران شوم. اینجا هواداران فوق‌العاده‌ای حضور دارند که مانند تیم قبلی و قدیمی من یعنی استقلال هستند. خیلی ازاین انتقال خوشحالم. امیدوارم با عملکرد خوب در ترابزون‌اسپور بتوانم به تیم‌های بهتر اروپایی ترانسفر شوم.»

در انتظار ایرانی سوم

خیرالدین حاجی‌صالح‌اوغلو، معاون باشگاه ترابزون در مراسم امضای قرارداد حسینی از خرید جدید تمجید کرد و یادآور شد به‌زودی یک بازیکن جدید دیگر ایرانی به این تیم ملحق خواهد شد. او گفت: «اینجا درمقابل مقر ترابزون در بندرگاه قایق‌های تفریحی متعلق به باشگاه، امضای قرارداد با چنین بازیکنی در هیچ جای دنیا نظیر ندارد. حسینی بازیکن توانمندی است و بازی‌های خوبی در جام‌جهانی از او دیدیم.ما برای این فصل وحید امیری و مجید حسینی را جذب کردیم، طی روزهای آینده یک ایرانی دیگر را هم به خدمت می‌گیریم.» به‌نظر می‌رسد گزینه ایرانی بعدی ترابزون‌اسپور مرتضی پورعلی‌گنجی خواهد بود.