البته دیروز و تا لحظه تنظیم این گزارش نیز پرویز هادی آزادکار وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشورمان آخرین نماینده کشتی آزاد ایران به فینال بازی‌ها رسیده بود. اما با کسب این مدال‌ها اهالی کشتی و کارشناسان این ورزش از دستاورد بزرگ آزادکاران برای ارتقای جایگاه ایران در جدول مدال‌ها گفتند و زمان را برای طعنه به مسوولان ورزش هم غنیمت شمردند. مثلا محمد طلایی مربی تیم‌ملی کشتی ایران با اشاره به  منتقدان به «ایسنا» گفت: «بالاخره یکسری یا مغرضانه اعتراض می‌کنند یا واقعا درجریان نیستند. خب ما تمام کشتی‌ها را آنالیز کرده بودیم و به این جمع‌بندی رسیدیم. خدا را شکر نتایج نشان داد جمع‌بندی کادرفنی اشتباه نبوده است و نتیجه خوبی گرفته شد.

من روی اوزان ۹۷ و ۸۶ کیلوگرم مطمئن بودم.» در همین حال مجید خدایی، عضو شورای فنی کشتی آزاد نیز دیروز با یادآوری کسب دو مدال طلا از این بازی‌ها به مسوولان ورزش گوشزد کرد زمان آن رسیده که با کشتی آشتی کنند. او به خبرگزاری تسنیم گفت: «شورای فنی را آدم‌های فنی کشتی تشکیل می‌دهند. کمتر کسی فکرش را می‌کرد که علیرضا کریمی بتواند ماگومد ابراگیموف ازبک را شکست دهد، او لااقل تا امروز ۴ ایرانی را شکست داده، اما کریمی انتقام همه آنها را با ضربه فنی کردن این کشتی‌گیر گرفت. این ریسک را کردیم و خوشبختانه هم جواب داد، مسوولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک پیش از آغاز بازی‌ها به همه رشته‌ها سر زدند غیر از کشتی. اما در جاکارتا این کشتی بود که اولین مدال‌های طلای کاروان را گرفت و جایگاه ایران را در جدول رده‌بندی تغییر داد. واقعا نمی‌دانم مسوولان چه زمانی قراراست با کشتی آشتی کنند؟!»

ابراهیم جوادی، دیگر عضو شورای فنی کشتی آزاد  نیز به بررسی شرایط کشتی‌گیران پرداخت و اعلام کرد از شرایط کلی آنها رضایت دارد. او دیروز به «ایسنا» گفت: «به نظر من عملکرد تیم‌ملی درمجموع خوب بود. به‌ هر حال در بازی‌های آسیایی کسب مدال طلا بسیار مهم و سخت است و اینکه کشتی‌گیران دو طلا به‌دست آوردند حاکی از نمایش خوب تیم‌ملی است. کشتی همیشه جور ورزش ایران را در بازی‌های آسیایی و المپیک کشیده و امیدوارم سایر ورزشکاران ایران نیز بهترین نمایش را داشته باشند تا شاهد جایگاه خوب ایران در این رقابت‌ها باشیم.»