امیررضا خادم معاون سابق وزیر ورزش که مدتی نیز مسوول هموار کردن مسیر واگذاری پرسپولیس و استقلال به بخش‌خصوصی بود، در مورد خصوصی‌سازی این دو باشگاه به رادیو گفت: «انتهای این ماجرا این است که این دو باشگاه نه قابل واگذاری هستند و نه خرید آنها به نفع بخش‌خصوصی است.»

منصور قنبرزاده، عضو هیات‌رئیسه سازمان لیگ می‌گوید تصمیم ما برای ادامه بازی‌ها است و در این باره باید منتظر نظر ستاد مبارزه با کرونا باشیم. مطمئنا لغو لیگ آخرین تصمیم خواهد بود.

رسانه‌های ترکیه اخیرا از فسخ قرارداد اللهیار صیادمنش بازیکن ایرانی با فنر باغچه خبر دادند؛ اما مدیر برنامه‌های این بازیکن تاکید کرد این خبر صحت ندارد و شیطنت رسانه‌های این کشور است.

سامان قدوس، ‌هافبک ایرانی آمیان فرانسه بعد از سقوط تیمش به دسته پایین‌تر علاقه‌ای به حضور در این تیم ندارد و قصد دارد به تیم دیگری منتقل شود.

مطالعه رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) نشان می‌دهد که شیوع ویروس کرونا در سه ماه اخیر علاوه بر تعطیلی همه مسابقات باعث خسارت سه میلیارد دلاری به فوتبال این قاره شده است.

درحالی‌که مدیرعامل جدید باشگاه استقلال اعلام کرده به‌دنبال حضور مجدد استراماچونی در این تیم است، این مربی ایتالیایی در گفت‌وگو با یک رسانه خارجی تاکید کرده اولویتش حضور در فوتبال کشورش است.

آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان اعلام کرد مسابقات فوتبال بوندس‌لیگا بعد از ۲ خرداد (۲۲می) از سر گرفته خواهند شد.

فیفا در آستانه اعلام موافقت رسمی با انجام پنج تعویض در هر بازی فوتبال قرار دارد. شیوع ویروس کووید-۱۹ در دنیا باعث‌ اخذ چنین تصمیمی شده است.

درحالی‌که هنوز تکلیف فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور مشخص نیست، برخی تیم‌ها نیم‌نگاهی به فعالیت‌های نقل‌وانتقالاتی فصل بعد دارند و با بازیکنان مدنظر خود مذاکره می‌کنند.

باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال تهران درآستانه توافق نهایی با یک حامی مالی جدید قرار دارد که قرارداد مربوطه شنبه نهایی می‌شود. هنوز جزئیاتی درباره این خبر رسانه‌ای نشده است.