کارلوس: دو سال دیگر در مادرید بازی می‌کنم

گروه ورزش ـ ماندن روبرتو کارلوس در رئال‌مادرید قطعی شد. او ۲ روز قبل به تمام شایعات پایان داد و اعلام کرد که فصل بعد هم در رئال‌مادرید بازی می‌کند. کارلوس در مصاحبه‌ای که با سایت رسمی باشگاه رئال انجام داده درباره مسائل مختلفی صحبت کرده. مصاحبه او را در زیر می‌خوانید. شایعه شده می‌خواهید از رئال جدا شوید؟

من قصد جدایی ندارم می‌خواهم همچنان در مادرید بمانم. هنوز صحبتی برای جدایی‌ام نشده.

پس در رئال می‌مانید؟

بله، می‌خواهم با این باشگاه به کارم ادامه دهم. قصد دارم دو سال دیگر کهکشانی باشم تا سابقه ۱۰ سال حضور در مادرید را در کارنامه‌ام ثبت کنم.

شایعه شده که شما از ترکیه پیشنهاد داشته‌اید؟

من از مدت‌ها قبل پیشنهاد داشتم، می‌خواهم در رئال‌مادرید بمانم و همچنان برای این تیم بازی کنم.

وقتی فصل تمام شد شما گفتید که شاید از این تیم جدا می‌شوید ولی در ماه اخیر حرفتان عوض شده؟

وقتی که به برزیل بازگشتم تمرینات زیادی را انجام دادم و احساس کردم در شرایط بسیار خوبی قرار دارم. زمانی که فابیو کاپلو به رئال آمد تمایل بیشتری برای ماندن در رئال پیدا کردم.

کاپلو معتقد بود که شما در سیستم او جای مناسبی دارید، آیا او با شما هم در این مورد صحبت کرده است؟

بله، او در این مدت با من صحبت و نظرش را اعلام کرد. کاپلو معتقد بود که می‌تواند با من کار کند به همین دلیل خواستم تا با وی همکاری کنم. من یک فصل با او کار کرده‌ام و به تمامی خصوصیات کاپلو آشنایی دارم.

تصمیم گرفته‌اید نسبت به قبل تغییر کنید؟

وقتی ریاست باشگاه، مدیران و مربیان تغییر کرده‌اند، احساس می‌کنم که من و بازیکنان دیگر نیز باید همسو با این تغییرات

حرکت کنیم.

یعنی بازگشت کاپلو باعث شده تا ایده‌ها و افکارتان تغییر کند؟

در سال‌هایی که در رئال‌مادرید حضور داشتم بازیکنان بسیار زیادی به این تیم ملحق شده‌اند و همه چیز بر طبق برنامه‌های گذشته باشگاه در حال اجرا بود اما حالا اوضاع متفاوت شده و من هم علاقه‌مند هستم تا برنامه‌هایم را تغییر دهم و این مساله سبب می‌شود تا گروه جدیدی را داشته باشیم.

شنیدن این خبر که شما در رئال خواهید ماند، باعث خوشحالی هواداران است. شایعات معمولی در فصل نقل و انتقالات این شبهه را به وجود آورده بود که شما قصد دارید برنابئو را ترک کنید؟

مطبوعات ادعا می‌کردند که من به تیم دیگری می‌روم. اما هنوز قرارداد دارم و می‌خواهم در رئال‌مادرید بمانم. قصد دارم بهترین بازی‌هایم را برای این تیم انجام دهم.

خوب است، پس شما می‌خواهید بیشتر از یک فصل دیگر اینجا بمانید، آن وقت شما ۳۵ ساله خواهید شد؟

حق با شما است. من دو سال دیگر از قراردادم باقیمانده است و قصد دارم تا سال ۲۰۰۸ در مادرید حضور داشته باشم اما می‌خواهم در این مدت خوب بازی کنم.

با خرید امرسون تعداد برزیلی‌های مادرید افزایش یافته است، فکر می‌کنید بتوانید برای رئال‌مادرید افتخارات جدیدی به دست آورید؟

بازیکنان برزیلی در اروپا افزایش یافته‌اند و معتقدم که می‌توان بهتر از این هم بود. حالا ۶ بازیکن برزیلی در رئال حضور دارند. امرسون می‌تواند همکاری خوبی با تیم داشته باشد. فکر می‌کنم او بهترین است. ما با تجدید قوا به زودی در رئال‌مادرید توانایی‌هایمان را به اثبات می‌رسانیم.