گروه ورزش- پرسپولیس لیگ را با باخت شروع کرد. این تیم با سرمربی ترک‌تبار خود نتوانست در مشهد از سد ابومسلم بگذرد. در صورتی که خیلی‌ها فکر می‌کردند پرسپولیس با دنیزلی عملکرد خوبی از خود نشان می‌دهد. با این حال دنیزلی از بازیکنانش راضی است. او معتقد است که بازیکنانش خوب دویدند و توپ را به گردش درآوردند. البته او از خط دفاع تیم چندان هم راضی نیست. دنیزلی می‌خواهد تا قبل از فینال جام حذفی این مشکل را حل کند. او روز سختی را برای سپاهان پیش‌بینی کرده است و می‌گوید: «سپاهان چهارشنبه روز سختی را در ورزشگاه آزادی دارد.»

بازی چطور بود؟

بازی خوبی بود. درست است که ما بازی را باختیم، اما از عملکرد بازیکنان راضی هستم و فکر می‌کنم در روزهای آینده امنیت تیم بهتر شود. آنها نشان دادند که رفته‌رفته بهتر از قبل می‌شوند.

اما پرسپولیس بد بازی کرد.

این موضوع را قبول ندارم که تیم من بد بازی کرد. چون در بازی اول احتمال دارد که هر اتفاقی بیافتد. در ضمن بازیکنان ما روی بازی مسلط بودند و فرصت زیادی به بازیکنان حریف نمی‌دادند. ابومسلمی‌ها ۳ تا فرصت گل داشتند که همه آنها را گل کردند. اما ما می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم.

مشکل کجا بود؟

ما هنوز به هماهنگی کامل نرسیدیم. من مدت زیادی نیست که تیم را در دست گرفته‌ام. پس نباید انتظار داشته باشید که معجزه کنم یا بازیکنانم بدون مشکل توپ بزنند. من قول می‌دهم بعد از مدت کوتاهی مشکلات تیم را حل کنم.

ابومسلم را چطور دیدید؟

به نظر من ابومسلم تیم خوبی ندارد! چون ضدفوتبال بازی می‌کند. آنها امروز از هر فرصتی برای وقت تلف کردن استفاده کردند. آنها باید بدانند که با این شیوه نمی‌توانند تا آخر فصل دوام بیاورند. چون این شیوه در فوتبال روز دنیا جایگاهی ندارد.

اما این تیم همیشه مقابل پرسپولیس خوب بازی کرده.

این بار با دفعات قبل فرق می‌کرد. من هم شنیده بودم که ابومسلم همیشه حریف سرسختی برای پرسپولیس بوده. اما این بار آنها نتوانستند خوب بازی کنند. فقط با وقت تلف کردن نتیجه بازی را حفظ کردند.

دفاع پرسپولیس در این بازی مشکل داشت؟

بله. این را قبول دارم که بد بازی کردند. خط دفاع ما روی گل‌های خورده نقش داشت. باید در روزهای آینده روی خط دفاع کار کنیم. البته در این بازی، کریم باقری را نداشتیم و همین موضوع خیلی تاثیر داشت. ما مجبور شدیم رضایی را در پست غیرتخصصی‌اش بگذاریم. به همین خاطر بود که خط دفاع در این بازی بد کار کرد. امیدوارم در بازی‌های بعدی بهتر کار کنند. برای حل این مشکل باید تمرکزمان را روی خط دفاع بگذاریم.

با این شرایط پرسپولیس باید چهارشنبه مقابل سپاهان بازی کند؟

شرایط تیمی خیلی بد است. چون این باخت در روحیه ما قبل از فینال جام حذفی تاثیر می‌گذارد. اما تلاش می‌کنیم شرایط را بهتر کنیم.

فینال جام حذفی را چطور می‌بینید؟

بازی روز چهارشنبه سخت است. چون ما باید مقابل سپاهانی بازی کنیم که بازی اولش را برده و شرایط مناسبی دارد. در این بازی جای اشتباه نداریم. در ضمن دو تیم دوست دارند جام حذفی را ببرند، اما بی‌تردید علاقه ما بیشتر از آنها است. امیدوارم بتوانیم این بازی را ببریم تا باخت مقابل ابومسلم از ذهن همه پاک شود.

اولادی هم بازی می‌کند؟

از این موضوع اطلاعی ندارم. باید ITC او برسد تا بتواند بازی کند. انصاری‌فرد برای گرفتن ITC او به امارات می‌رود. امیدوارم او بتواند در بازی با سپاهان در ترکیب تیم باشد.

شما برای قهرمانی در جام حذفی به باشگاه پرسپولیس قول داده‌اید؟

نه. من هیچ قولی به آنها ندادم. چون مدت کوتاهی است که تیم را در دست گرفتم. این را مسوولان باشگاه پرسپولیس هم خوب می‌دانند، اما برای قهرمانی پرسپولیس از هیچ کاری دریغ نمی‌کنم و هر کاری می‌کنم تا تیم در جام حذفی نتیجه بگیرد. فکر می‌کنم با شرایط خوب تیمی سپاهان روز سختی را در آزادی داشته باشد.