عابدینی از پرسپولیس به شورای شهر رفت

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به افرادی که عنوان کرده‌اند وی با استفاده از حضور در این باشگاه به دنبال رای جمع کردن برای حضور در شورای شهر است، گفت: به آقای هدایتی اطلاعات غلط داده‌اند و آقای عابدینی هم از پرسپولیس به شورای شهر رفتند. به گزارش مهر، حبیب کاشانی، سرپرست باشگاه پرسپولیس که این صبحت‌ها را صبح دیروز و در یک برنامه تلویزیونی مطرح کرد، افزود: من در محل سازمان تربیت بدنی با اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس مواجه شدم و در حالی که از علی سعیدلو گله‌مند بودم که چرا برای صدور حکم سرپرست با من گفت‌وگو نشده بود، متوجه شدم تصمیم ریاست سازمان تربیت بدنی خیلی جدی است. نشست من با سعیدلو حدود ۲ و نیم ساعت به طول انجامید.

از سوی ایشان اصرار و از جانب من انکار تا اینکه به واسطه درخواست یک دوست مشترک بین من و آقای سعیدلو پذیرفتم برای ۱۰ روز مسوولیت سرپرستی باشگاه پرسپولیس را برعهده داشته باشم تا مدیرعاملی شایسته و لایق برای این باشگاه انتخاب شود که این ۱۰ روز الان شده است ۱۹ ماه! کاشانی در پاسخ به اظهارات حسین هدایتی مالک باشگاه استیل‌آذین که گفته بود «کاشانی برای کسب آرا در انتخابات شورای شهر به دنبال سرپرستی باشگاه پرسپولیس است»، گفت: آقای هدایتی برای من قابل احترام است اما برخی دوستان به ایشان اطلاعات غلط داده‌اند.

من دو دوره در سال‌های ۸۱ و ۸۵ کاندیدای انتخابات شدم که در این دو دوره در باشگاه پرسپولیس نبودم و مردم به من به عنوان یک معلم رای دادند، امروز هم بر اساس قانون مجلس تا سال ۹۲ انتخابات شورای شهر برگزار نمی‌شود پس دلیلی ندارد من با حضور در پرسپولیس به دنبال کسب آرای مردم باشم.

وی در این خصوص افزود: البته برخی از دوستان مانند آقای عابدینی با استفاده از دوران حضورشان در پرسپولیس و سابقه مدیریتی که داشتند، توانستند آرای مردم را کسب کرده و با اعتبار به دوران حضورشان در پرسپولیس به شورای شهر برسند البته من نه با آقای عابدینی و نه با هیچ کدام از دوستان مشکلی ندارم و در عین حال با آقای عابدینی به خاطر صعود تیم داماش به لیگ برتر تبریک می‌گویم و برای ایشان آرزوی موفقیت دارم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چه نمره‌ای به دوره مدیریتی خود در باشگاه پرسپولیس می‌دهید، گفت: اگر مدیریت باشگاه را بخواهید در جهت بازیکن، مربی و سازماندهی امور باشگاه خلاصه کنید نمره من ۱۸ است؛ چرا که وظایف خود را به بهترین شکل ممکن با جذب بهترین مربی و بازیکنان و تامین هزینه‌های تیم انجام دادیم.