علی امیری، معاون باشگاه استقلال گفت: سید جلال حسینی با مسوولان باشگاه استقلال برای حضور در این تیم به توافقات نهایی رسید و به علت حضور در اردوی تیم ملی قرارداد رسمی حسینی پس از بازگشت او ثبت خواهد شد. باشگاه استقلال پس از جذب جاسم کرار، علی حمودی، میثم حسینی و سید مهدی رحمتی، سیدجلال حسینی را جذب کرد. همچنین مسوولان باشگاه در حال مذاکره با آندرانیک تیموریان بازیکن فصل گذشته تراکتورسازی و خسرو حیدری دیگر بازیکن سپاهانی‌ها هستند.

فرهاد پورغلامی استعفا کرد
سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی از سمت خود کناره‌گیری کرد. پورغلامی علت تصمیم‌اش را مشکل مالی اعلام کرد و گفت که مدیران باشگاه تاکنون با همه تلاش‌ها نتوانسته‌اند حتی اسکلت اصلی تیم را نیز حفظ کنند؛ در حالی که تیم در بعضی از پست‌ها نیاز به جذب بازیکن جدید نیز دارد. وی تاکید کرد در تمرینات تیم ملوان حاضر نخواهد شد.



توافق ابراهیم توره با عجمان امارات
به نظر می‌رسد موج جدید مهاجرت بازیکنان ایرانی به امارات ابراهیم توره را هم جوگیر کرده، چون این مهاجم که سابقه بازی در پیکان، پرسپولیس و سپاهان را دارد، خودش را ایرانی فرض کرده و با تیم‌های اماراتی به مذاکره و گفت‌وگو نشسته است. نتیجه اینکه این مهاجم مورد علاقه امیر قلعه‌نویی با باشگاه عجمان امارات به توافق رسیده و فصل آینده را مثل پژمان نوری و ایمان مبعلی در لیگ فوتبال امارات خواهد گذراند.