واکنش رسمی استقلال به خبر جدایی مجیدی

روابط عمومی باشگاه استقلال با اعلام موضع رسمی‌اش در مورد فرهاد مجیدی از تلاش مسوولان این باشگاه در متقاعد کردن این بازیکن برای ماندن در استقلال خبر داد. به گزارش ایسنا، باشگاه استقلال موضع رسمی‌اش در مورد جدایی مجیدی از این تیم را این چنین اعلام کرد: «پس از ساعت‌ها بحث و گفت‌وگو‌ در مجموعه باشگاه استقلال به همان نتیجه‌ای رسیدیم که انتظار آن می‌رفت و نتیجه‌ این بود که هیچ کس در مجموعه باشگاه استقلال از فتح‌الله‌زاده، مظلومی و پورحیدری گرفته تا تک تک هواداران این تیم به هیچ وجه راضی به جدایی کاپیتان مجیدی نیستند و هر چقدر مشکلات مجیدی را برای این جدایی بررسی کردیم، کمتر توانستیم به جدایی کاپیتان راضی شویم.

این که تکنیکی‌ترین بازیکن ایران و آسیا و محبوب‌ترین بازیکن قاره را به سادگی از دست بدهیم، با وجود درک مجموعه شرایط از سوی باشگاه استقلال باز هم قابل قبول نیست. استقلال با تمام سلول‌های سازنده‌اش دوست دارد با کاپیتان دو جام بگیرد و این جام‌ها را با دستان مردان نام آشنایی همچون خود فرهاد بالا ببرد. استقلال با همین مجیدی‌ها و دیگر بازیکنانش که حالا الگوی هواداران هستند، لقب «کهکشانی‌» گرفته و موفق پیش‌ رفته است.

قطعا خود فرهاد مجیدی هم شرایط استقلال را درک می‌کند و می‌داند موافقت با جدایی او به سادگی میسر نیست. شاه‌ماهی باشگاه استقلال باید بماند و با رقص پاهایش در میادین، در کنار سایر بازیکنان استقلال فوتبال ایران طراوت ببخشد. به هر حال علی فتح‌الله‌زاده به عنوان مدیر عامل باشگاه استقلال و پرویز مظلومی به عنوان سرمربی تیم هر دو مخالفت خود را با این جدایی اعلام کرده‌اند و مجموعه باشگاه استقلال سعی خواهد کرد که فرهاد مجیدی را حفظ کند.»