احتمال کسر سه امتیاز دیگر از باشگاه سپاهان اصفهان

ایسنا - کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نسبت به کسر سه امتیاز دیگر از باشگاه سپاهان هشدار داد. در حالی که پس از انجام بازی‌های هفته سی و یکم لیگ برتر، تفاضل امتیاز پرسپولیس و سپاهان به عدد دو رسیده، احتمال کسر سه امتیاز دیگر از تیم فوتبال سپاهان اصفهان بار دیگر مطرح شده است.

پرونده انضباطی دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه فولادشهر اصفهان که منجر به نابینا شدن سرباز نیروی انتظامی شد، یکی از جنجالی‌ترین پرونده‌های فدراسیون فوتبال بوده است، به گونه‌ای که تاکنون و با رای کمیته استیناف تیم سپاهان به کسر سه امتیاز محکوم شده، اما با درخواست اجرای این رای از سوی وکیل سرباز مصدوم، احتمال کسر سه امتیاز دیگر، در صورت عدم اجرای رای، از این باشگاه اصفهانی وجود دارد.

هفته گذشته وکیل سرباز احمدی با حضور در محل فدراسیون فوتبال طی لایحه‌ای مکتوب درخواست اجرای رای کمیته استیناف را رسما ارائه کرد و این بدان معناست که اگر باشگاه سپاهان اصفهان، مفاد این رای را اجرا نکند، مطابق آیین‌نامه انضباطی به کسر سه امتیاز دیگر محکوم خواهد شد.

عبدالرحمن شاه‌حسینی، رییس کمیته انضباطی فوتبال در این باره گفت: لایحه اجراییه رای کمیته استیناف از سوی وکیل سرباز مصدوم رسما به فدراسیون ارائه شده و مطابق قانون باشگاه سپاهان از امروز به مدت ۱۰ روز مهلت دارد نسبت به اجرای این رای اقدام کند.

وی افزود: استنکاف از اجرای رای، اجرای قانوان را به همراه خواهد داشت و این بدان معنا است که اگر سپاهان مبلغ ۷۰۰میلیون ریال را به سرباز احمدی نپردازد و رسید مبلغ واریزی را به فدراسیون ارائه نکند، مطابق تصمیم کمیته انضباطی به کسر سه امتیاز از مجموع امتیازاتش محکوم خواهد شد.