سرمربی تیم فوتبال سایپا پس از شکست این تیم برابر پرسپولیس گفت: تیم من برنده این بازی بود و به بازیکنانم تبریک می‌گویم.

علی دایی با انتقاد شدید از عملکرد «محسن ترکی» داور این دیدار گفت:

درست است که برد و باخت این بازی برای من مهم نبود،‌ ولی ما برای برد به زمین آمده بودیم و بسیار بهتر از پرسپولیس بودیم، اما وقتی داور بازی مدافع پرسپولیس را اخراج نکرد، باعث شد که ما نتوانیم به هدف‌مان برسیم.

وی افزود: موقعیت‌های ما به مراتب بیشتر از پرسپولیس بود و بازیکنان سایپا معقولانه بازی کردند،‌ اما این داور بود که به پرسپولیس لطف داشت. از شما می‌خواهم که فقط آن صحنه را که به نظر من مدافع پرسپولیس باید اخراج می‌شد، ببینید؛ از ابتدای بازی داور سوت‌های زیادی به نفع پرسپولیس زد، کمیته داوران عملکرد داور را از ابتدای بازی آنالیز کند، داور خطاهای زیادی را به سود پرسپولیس گرفت و شاهکار داور جایی بود که بازیکن پرسپولیس را اخراج نکرد. معتقدم هر کسی دیگری جای ترکی بود، در آن صحنه بازیکن خطاکار را اخراج می‌کرد.

دایی ادامه داد: این بازی برای من اهمیتی نداشت اما برای تیم‌های دیگر حساس بود. نباید اجازه بدهیم که حق تیم‌ها ضایع شود، مگر می‌شود داور صحنه‌ای به آن واضحی را خطا نگیرد و بعد مجبور شود هنگام کرنر پرسپولیس بیاید و از من عذرخواهی کند، مشخص است که من در آن صحنه عصبانی می‌شوم.

به نظر شما من باید در آن صحنه برای ترکی دست می‌زدم، من از ته دل پرسپولیسی‌ام اما این دلیل نمی‌شود که به خاطر پرسپولیس بخواهم حق تیم دیگری را ضایع کنم تا پرسپولیس قهرمان شود.

وی افزود: از دقیقه یک تیم من مردانه بازی کرد و اگر ما کمی خوش‌شانس بودیم و داور هم با ما مهربان بود می‌توانستیم پیروز شویم. من به بازیکنانم تبریک می‌گویم، تیم من پیروز شد و گلی که دریافت کردیم تنها بر روی یک اشتباه بچه‌گانه بود، در این فصل از این جور گل‌ها زیاد خوردیم.

دایی درباره اشتباه نیکمت سایپا برای به میدان فرستادن «آدریانو آلوز» گفت: متاسفانه کادر فنی در آن صحنه اشتباه کرد، من قبلا به نفرات روی نیمکت گفته بودم که اگر بر روی اشتباهی، تعویضی را انجام دادیم، به ما این مساله را تذکر بدهند اما در آن صحنه کل اعضای روی نیمکت حواسشان معطوف به بازی بوده است و آلوز به زمین رفت و تنها پایش را درون زمین گذاشت اما او را

از زمین بیرون آوردیم و ۱۰ نفره بازی کردیم. ۱۰ نفره هم سرتر از پرسپولیس بودیم.

وی افزود: متاسفانه در صحنه‌ای که داور مدافع پرسپولیس را اخراج نکرد، همکار من منصور رشیدی دچار ایست قلبی شد و هم‌اکنون او را برای مداوا به بیمارستان بردند.