گروه ورزش - یک کودک ۹ ساله اهل کانادا با باشگاه بارسلونا اسپانیا قراردادی حرفه‌ای منعقد کرد.به گزارش روزنامه مونترال نیوز، جیانی پاتینو که در تیم نونهالان ونکوور بازی می‌کند، مورد توجه بارسلونا قرار گرفت. وی که از استعداد زیادی برخوردار است،‌ از چند سال قبل آرزو داشت زمانی ‌که بزرگ می‌شود،‌ به بارسا راه بیابد. کارلوس پاتینو،‌ پدر این بازیکن نونهال اظهار داشت که این آرزو هفته گذشته تحقق یافت. وی گفت: وقتی جیانی در فصل جاری نونهالان ونکوور ۴۵ گل زد، سطح توانایی‌های زیاد او نمایان شد و بارسلونا به سراغش آمد. وی ادامه داد: خودم بازیکن نیمه حرفه‌ای در کانادا بودم و روزانه ۳ تا ۴ ساعت با توپ تمرین انجام دادم تا به این سطح برسد و به بارسا راه بیابد.

وی عنوان کرد: مطابق قرارداد امضا شده،‌ جیانی بعد از این در تیم زیر ۱۲ ساله‌های بارسلونا بازی خواهد کرد تا مراحل ترقی را یک به یک بپیماید.

مطابق اظهارات پدر این بازیکن،‌ قرار است رقمی بالغ بر ۲هزار یورو در ماه به عنوان دستمزد به پدر جیانی پرداخت شود. جهت همراهی و دور نبودن از خانواده،‌ پدر و مادر این بازیکن آینده‌دار به اسپانیا و بارسلونا رفته تا احساس دلتنگی نکند.