پرسپولیس در آغاز دوران ابهام

مصطفوی با مطرح کردن اسامی بزرگی چون ایویچ به دنبال کسب محبوبیت است. گروه ورزش- عصر روز یکشنبه، «محمد علی‌آبادی»، رییس سازمان تربیت‌بدنی، به عنوان رییس مجمع عمومی باشگاه پرسپولیس با انتخاب اعضای جدید، شوک بزرگی را به جامعه فوتبال ایران وارد کرد، اما شوک بزرگ‌تر را هیات‌مدیره جدید باشگاه پرسپولیس با انتخاب «داریوش مصطفوی» به عنوان مدیر عامل جدید این باشگاه وارد کرد.

محمدجعفر فرخزادی، محمدحسین نژادفلاح، داریوش مصطفوی و محمد آخوندی اعضای جدید هیات‌‌مدیره باشگاه پرسپولیس هستند که بنا بر حکم علی‌آبادی به خاطر «تخصص، درایت و تجربه» به این سمت انتخاب شده‌اند و موظف هستند با بررسی همه‌جانبه راهکارهای اصولی و مفیدی را بردارند.

اما محمدجعفر فرخزادی، سخنگوی هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس در گفت‌ وگو با خبرنگار دنیای‌اقتصاد گفت: «هواداران نگران شرایط کنونی تیم نباشند، روزهای آفتابی پرسپولیس مانند گذشته نزدیک است و با جلسات منظم هیات‌مدیره و پیگیری‌های مدیرعامل، قطعا شرایط موفقی خواهیم داشت.»

سخنگوی هیات‌‌مدیره پرسپولیس افزود: تمام تلاش خود را می‌کنیم تا عصر امروز تکلیف کادر فنی را مشخص کنیم، اگرچه تا این لحظه گزینه خاصی مطرح نشده است.

این صحبت‌ها در حالی مطرح می‌شود که خبرگزاری مهر صبح دیروز به نقل از داریوش مصطفوی، از تومیسلاو ایویچ به عنوان گزینه اصلی هدایت تیم فوتبال پرسپولیس نام برده است، این درحالی است که ایویچ ۷۷ ساله در حال حاضر به عنوان مسوول آکادمی فوتبال باشگاه اندرلشت بلژیک فعالیت می‌کند. ایویچ آخرین بار در سال ۸۲ و در دوران حضور اکبر غمخوار به مدت یک هفته به عنوان مشاور فنی باشگاه پرسپولیس فعالیت کرده بود و به نزدیکان خود اعلام کرده بود که محال است در فوتبال ایران بر روی نیمکت تیمی بنشیند.

به نظر می‌رسد مصطفوی در ابتدای دوران فعالیتش قصد دارد تا بین هواداران به محبوبیت دست پیدا کند، اما در نهایت گزینه‌های سرمربیگری پرسپولیس به حمید استیلی و افشین پیروانی ختم خواهد شد.