ایسنا- معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان تربیت بدنی از پرداخت بخش دوم اعتبارات مالی فدراسیون‌ها و هیات‌های ورزشی خبر داد. احمد ارشدی درباره پرداخت بخش دوم اعتبارات فدراسیون‌ها و هیات‌های ورزشی اظهار کرد: در هفته جاری مبلغی بالغ بر ۲۳میلیارد ریال سهمیه مرحله دوم فدراسیون‌های ورزشی به آنها پرداخت شد که با پرداخت مرحله دوم اعتبارات تمامی فدراسیون‌ها مبلغی معادل ۴۰درصد از اعتبارات خود را دریافت کرده‌اند.

وی ادامه داد: حدود ۲۲میلیارد ریال نیز به هیات‌های ورزشی استان‌ها پرداخت شد که شش میلیارد ریال آن مربوط به هیات‌های مراکز استان‌ها و مابقی به هیات‌های شهرستان‌ها تعلق گرفت.

علاوه بر پرداخت سهمیه اعتباری فدراسیون‌ها و هیات‌های ورزشی با توجه به عملکرد و نیاز فدراسیون‌ها و هیات‌ها طی هفته گذشته مبلغی معادل ۱۰میلیارد ریال نیز خارج از اعتبارات به فدراسیون‌ها و هیات‌ها پرداخت شد.

احمد ارشدی تصریح کرد: در بخش پروژه‌های عمرانی نیز از محل اعتبارات عمرانی در هفته جاری ۳۰۰میلیارد ریال به استان‌ها پرداخت شد که ۲۴۰میلیارد ریال آن به جهت تکمیل و به بهره‌برداری رسیدن پروژه‌های مربوط به سفرهای استانی هیات دولت و مبلغ ۶۰میلیارد ریال برای اتمام پروژه‌های اماکن ورزشی روستاها تخصیص داده شد.