خبرگزاری مهر- مهاجم ایرانی تیم فوتبال عجمان امارات اعلام کرد در صورتی که علی دایی از وی برای حضور در تیم ملی دعوت کند، آماده خدمت به تیم ملی است.

علی سامره در خصوص آخرین وضعیت خود گفت: با توجه به تعطیلی رقابت‌ها و وقفه چند ماهه در تمرینات تا حدودی از آمادگی مطلوب به دور هستم، اما مطمئنا با تلاش و برنامه‌ریزی که دارم، خیلی زود به شرایط ایده آل باز می‌گردم. وی در مورد اخباری که از بازگشت وی و چند مهاجم دیگر به تیم ملی خبر داده است، خاطرنشان کرد: هنوز صحبتی با من در این خصوص نشده است، اما در صورتی که علی دایی صلاح دانسته و از من برای حضور در تیم ملی دعوت به عمل آورد، همانند گذشته آماده خدمت به تیم ملی بوده و با تمام توان در اردوها و دیدارهای تیم ملی به میدان می‌روم.

سامره در مورد احتمال موفقیت استقلال در فصل جاری و لیگ

حرفه ای فوتبال آسیا گفت: استقلال در این فصل بازیکنان خوبی را جذب کرده و اردوی بسیار مطلوبی را در ترکیه پشت سر گذاشته است و مطمئنا شرایط برای موفقیت این تیم مهیا است. البته همه چیز به اتحاد و همدلی بازیکنان باز می‌گردد و اگر آنها با یکدلی در مسابقه‌های داخلی و خارجی به میدان بروند، احتمال موفقیت شان در لیگ و آسیا بسیار زیاد خواهد بود.