رای مجمع به مدیران صادق و موفق

گروه ورزش- عضو مجمع انتخابات کمیته ملی المپیک تاکید کرد: اعضای مجمع به مدیرانی که صداقت بیشتری داشته‌اند و در مدیریت ورزش موفق و کارآمد نشان داده‌اند رای اعتماد خواهد داد.

امیررضا واعظی آشتیانی رییس فدراسیون دوچرخه سواری و عضو مجمع کمیته ملی المپیک با بیان این مطلب در خصوص دهمین دوره انتخابات کمیته ملی المپیک اظهار داشت: اعضای مجمع به مدیرانی که در طول سال‌های گذشته صداقت و تعهد کاری را سرلوحه کارخودشان داشته اند و دربخش مدیریت ورزش تاثیرگذار، کارآمد و برنامه محور حرکت کرده‌اند رای اعتماد خواهند داد و قطعا هیاهو و جنجال‌های تبلیغاتی تاثیری در سرنوشت انتخابات نخواهد داشت.

واعظی آشتیانی با تاکید بر اینکه در این دوره فضای دموکراتیکی برانتخابات حاکم است و افرادی که از توانایی‌های لازم برخوردار بوده‌اند وارد عرصه انتخابات شده‌اند، اظهار داشت: در انتخابات این دوره برخلاف دوره‌های گذشته سازمان تربیت بدنی تاکنون کاملا بی‌طرف و به‌دور از هرگونه جانبداری از کاندیدای خاص عمل کرده که این می تواند به برگزاری انتخاباتی سالم و بدون شائبه و دستیابی به نتایجی واقعی و مثبت کمک کند. وی در پاسخ به این سوال که آیا کاندیداتوری رییس سازمان تربیت بدنی باعث از بین رفتن رقابت برای ریاست کمیته ملی المپیک نخواهد شد، تصریح کرد: به اعتقاد من حضور رییس سازمان نه تنها باعث کمرنگ شدن رقابت بین کاندیداها نخواهد شد بلکه موجب می شود رقبا جدی‌تر و با برنامه‌تر وارد عرصه انتخابات شوند و برای رسیدن به هدفی که دارند تلاش مضاعفی را به کار بگیرند. علاوه بر این، اعضای مجمع نیز در انتخاب افراد کاملا مستقل هستند و قطعا به افرادی که از آنها شناخت بیشتری دارند و آنها را برای این مسوولیت‌ها کارآمدتر می‌بینند رای اعتماد خواهند داد.