تصویب بودجه برگزاری دومین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی

عکس:جاوید نیکپور

گروه ورزش- در نشست مشترک مسوولان ارشد ورزش و معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری که صبح دیروز در محل سازمان تربیت بدنی برگزار شد، بودجه برگزاری دومین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی در ایران به تصویب رسید.

احمد ارشدی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان با اعلام این خبر، هدف از برگزاری این نشست را بررسی مسائل، مشکلات و نیازهای پیش روی سازمان تربیت بدنی برای برگزاری دومین دوره بازیهای کشورهای اسلامی که تابستان سال آینده به میزبانی ایران برگزار خواهد شد و همچنین بررسی بودجه تخصیصی سال آتی سازمان تربیت بدنی اعلام کرد.

وی با مطلوب خواندن نتایج این نشست اظهار کرد: در این نشست محمد علی آبادی رییس سازمان تربیت بدنی ضمن تشریح تشکیلات ورزش کشور، بودجه مورد نیاز مربوط به مسابقات کشورهای اسلامی را در دو بخش هزینه‌های جاری و عمرانی برای امسال و سال آینده برشمرد. معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان تربیت بدنی در ادامه با بیان اینکه در این نشست بودجه مورد نیاز سازمان تربیت بدنی برای برگزاری مسابقات کشورهای اسلامی برای امسال ۲۰ و برای سال آتی ۱۱۰ میلیارد تومان اعلام شد، اظهار کرد: بحث افزایش اعتبارات خارج از شمول، بودجه سال ۸۸ سازمان تربیت بدنی، اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی در ورزش کشور و انتصاب مسوول برای این بخش در سازمان تربیت بدنی از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح شد.

وی اضافه کرد: در این نشست ممبینی معاون بودجه معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس‌جمهور در بخش تخصیص اعتبارات قول مساعد داد که خارج از سقف تخصیصی مصوب، مساعدت‌هایی به سازمان تربیت بدنی در دو بخش جاری و عمرانی صورت گیرد. علاوه بر آن در خصوص بودجه سال ۸۸ و خارج از شمول نیز موافقت خود را برای افزایش بودجه به دلیل برگزاری مسابقات کشورهای اسلامی اعلام کرد.

احمد ارشدی در پایان با بیان اینکه مسابقات کشورهای اسلامی یک پروژه ملی است، خاطرنشان ساخت: برای برگزاری هرچه بهتر این رقابت‌ها در کشورمان باید تمامی ارگان‌ها و نهادها در حد توانشان به یاری سازمان تربیت بدنی بیایند. در این نشست علی آبادی معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی، احمد ارشدی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان، کیومرث‌هاشمی معاون سازمان و رییس مرکز توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، حسین‌هادیانی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، ممبینی معاون بودجه معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس‌جمهور، امیر احمدی مدیر کل تلفیق امور بودجه، مرادی مدیرکل بودجه عمرانی، آرامی مدیرکل بودجه منطقه ای و نوری مسوول بودجه بخش سازمان تربیت بدنی حضور داشتند.