پرویز مظلومی: «ادینهو» را هوایی کرده‌اند

ایسنا - بازیکنان برزیلی تیم صنعت مس پس از لیگ به کشور خود رفته و هنوز به ایران بازنگشته اند.

پرویز مظلومی‌‌‌با بیان این مطلب که «ادینهو» و «زالدرون» به کشور بازنگشته‌اند، گفت: بازیکنان برزیلی پس از لیگ به کشور خود رفته و هنوز به ایران بازنگشته‌اند. وی افزود: بنا به قرارداد امضا شده با این دو بازیکن در ازای هر روز غیبت در تمرینات روزی ۲۰۰۰ دلار جریمه خواهند شد، ضمن آن که خود من نیز تحمل چنین بی‌انضباطی را نخواهم کرد. مظلومی‌‌‌در خصوص اردوی آماده‌‌سازی مس گفت: در سه روز اول اردوی بندرعباس به انجام بدنسازی پرداختیم و از روز چهارم به بعد به مرور کار‌‌‌های تاکتیکی و فنی پرداختیم، ضمن آن که فردا نیز در یک دیدار دوستانه به مصاف تیم آلومینیوم هرمزگان خواهیم رفت. وی افزود: هنوز با هیچ بازیکنی برای ادامه رقابت‌‌‌های نیم فصل دوم لیگ به توافق نرسیده‌ایم، ضمن آن که دو بازیکن برزیلی که قرار بود برای نیم فصل به تیم اضافه شوند هنوز به تمرینات تیم نیامده‌اند.

سرمربی مس در خصوص شایعه رفتن ادینهو به استقلال تهران گفت: همان افرادی که با یک سری برخورد‌‌‌های غیر حرفه‌‌ای اولروم را برای ترک ابومسلم هوایی کرده‌اند به سراغ ادینهو نیز رفته‌اند و باید این سوال را آنها جواب دهند.

مظلومی‌‌‌با بیان این مطلب که نامجو مطلق به علت گرفتاری‌‌‌های خانوادگی و بنا به اعلام خودش از یکماه قبل از تیم جدا شد، گفت: شایعه اختلافم با مدیر عامل باشگاه را در این خصوص تکذیب می‌‌‌کنم.

تیم صنعت مس کرمان پس از برپایی اردوی یک هفته‌‌ای در شهر بندرعباس یکشنبه شب به کرمان باز گشت و تمرینات تیم پس از یک روز استراحت اعضا از روز چهارشنبه در کرمان پیگیری خواهد شد.