توافق 800میلیون تومانی استقلال با بازار موبایل ایران

ایلنا- بازار موبایل ایران به عنوان اسپانسر جدید باشگاه استقلال تهران جانشین بازار مبل در نیم فصل دوم رقابت‌‏های لیگ برتر شد. با وجود اینکه تاکنون دو مسابقه از رقابت‌‏های لیگ برتر در نیم فصل دوم برگزار شده بازار موبایل حاضر شده تا پایان فصل جاری مبلغ ۸۰۰میلیون تومان به باشگاه استقلال تهران بپردازد. بازار موبایل ایران که از حدود یک ماه دیگر افتتاح خواهد شد بیشتر به خرید و فروش موبایل و همچنین لوازم صوتی و تصویری خواهد پرداخت.

بر اساس این گزارش، در صورت توافق نهایی بازار موبایل ایران و مسوولان باشگاه استقلال قرار است این اسپانسر با رقمی جداگانه حامی مالی تیم استقلال تهران در لیگ قهرمانان آسیا نیز باشد.

ناگفته نماند با این حساب جمع مبلغ قرارداد اسپانسرهای استقلال در فصل جاری به رقمی معادل یک میلیارد و ۳۰۰میلیون تومان می‌‏رسد که ۵۰۰میلیون تومان آن از بازار مبل ایران بابت ۹ بازی پایانی دور رفت مسابقات لیگ برتر گرفته شده بود. ضمن اینکه تیم فوتبال استقلال در نخستین دیدار نیم فصل دوم در شرایطی با تبلیغ بازار مبل ایران برابر ابومسلم به میدان رفت که این اسپانسر تنها تا پایان نیم فصل اول حامی مالی استقلال بود و از این بابت هیچ مبلغی عاید باشگاه استقلال نشد. همچنین این تیم در دومین دیدار خود در دور برگشت لیگ برتر هشتم بدون اسپانسر بازی کرد و نام هیچ شرکت، موسسه یا بازاری روی پیراهن بازیکنانش درج نشده بود.