فریدون معینی*

بدون شک عوامل و موارد پنهانی وجود دارد که تیم فوتبال پرسپولیس را تحت تاثیر قرار داده؛ لذا نمی‌توانیم نظر کارشناسانه دقیقی پیرامون شکست‌های این تیم دهیم و تنها داریوش مصطفوی باید در این زمینه پاسخگو باشد.

متاسفانه زمانی می‌توان به طور دقیق و درست درباره تیم پرسپولیس و شرایط فنی آن نظر کارشناسی داد که ما از مسائل پشت پرده و نیمه پنهان وضعیت این تیم و تاثیرش در کیفیت فوتبال بازیکنان و تیم مطلع باشیم وگرنه نظرات ممکن است با اشتباه مواجه شده و حتی راهکار درستی برای آن پیشنهاد نشود.

فکر می‌کنم این مشکلات تنها به مسائل فنی خاتمه پیدا نمی‌کند و موارد دیگری در این تیم وجود دارد که ما از آنها بی‌اطلاع هستیم و شاید در یکی دو مسابقه این موارد تاثیر زیادی در فوتبال این تیم نداشته باشد، اما اگر به طور مستمر ادامه داشته باشد، بدون شک شرایط بازی تیم را تحت تاثیر قرار خواهد داد. در مجموع معتقدم با توجه به اطلاعاتی که در اختیار داریم، نمی‌توان درباره کیفیت فوتبال این تیم و حتی عملکرد مربیان آن نظر درستی داد و تنها می‌توان گفت که عوامل دیگری وجود دارد که این تیم را به این شکل درآورده و در بازی آنها تاثیر دارد، لذا در این زمینه تنها کسی که می‌تواند پاسخ درستی داشته باشد، شخص داریوش مصطفوی، مدیرعامل باشگاه است.

درباره تاثیرم به عنوان عضو کمیته فنی باشگاه در شرایط فنی فعلی پرسپولیس و راهکارهای پیشنهادی برای حل مشکلات موجود، باید بگویم بالاخره وضعیت موجود را می‌بینم، اما متاسفانه نظرات و راهکارهای زیادی از من به عنوان عضو کمیته فنی باشگاه گرفته نمی‌شود و اظهاراتی هم که بیان می‌شود بسیار سطحی و کم‌تاثیر است.

*عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس